Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saan synnytyksen käyntiin?! La pari vuorokautta

Vierailija
12.07.2015 |

Ja olen viikon verran ollut todella uupunut. Valvon paljon, itkettää, kiukuttaa. Pääsisi jo tosi toimiin enkä vaan väsyisi lisää!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä, siemennesteen pitäisi pehmentää kohdunkaulaa. Ei ole hääviä tossa vaiheessa, mutta mitäpä sitä ei tekisi. 

Vierailija
2/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitäs jaksaa...oon miehelle niin äksy ettei lempi nyt oikeen leisku;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, luuletteko että ne naiset joilla synnytys käynnistetään ei harrasta seksiä? Se sperman teho on aika pieni synnytyksen käynnistyksessä. Odota rauhassa, käy kävelylenkillä ja elä normaalisti. Käynnistyy jos käynnistyy.

Vierailija
4/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäämällä ja seksillä. 

Vierailija
5/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ja eilen tullut sitkeää kirkasta valkovuotoa kun aiemmin ollut vetistä. Enteileekö mitään? Ei sellanen rusehtavan punainen kuin limatulppa vaan ihan kirkasta. Ap

Vierailija
6/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:42"]Seksiä, siemennesteen pitäisi pehmentää kohdunkaulaa. Ei ole hääviä tossa vaiheessa, mutta mitäpä sitä ei tekisi. 
[/quote]

Ei toimi! Pantiin kolmannen lapsen synnytystä jouduttaaksemme 2 kertaa joka päivä viimeiset viikot. Ei mitään vaikutusta

Vierailija
7/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:06"]Tänään ja eilen tullut sitkeää kirkasta valkovuotoa kun aiemmin ollut vetistä. Enteileekö mitään? Ei sellanen rusehtavan punainen kuin limatulppa vaan ihan kirkasta. Ap
[/quote]

Ei enteile. Valkovuodon koostumus ja määrä vaihtelevat. Joskus myös lapsivettä voi alkaa tihkua, itselläni kesti 3 vrk ennenkuin baby saatiin maailmaan. Seksi, siivous ja sauna tuli kokeiltua. Sit kun lapsivettä tihkui, kävin äitipolilla, mut ei mitään tehty, iloitsivat, että kohta minusta tulee äiti ja kohdunsuu alkaa avautua.

Vierailija
8/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:40"]Ja olen viikon verran ollut todella uupunut. Valvon paljon, itkettää, kiukuttaa. Pääsisi jo tosi toimiin enkä vaan väsyisi lisää!
[/quote]

Sinä väsyt joka tapauksessa. Minä olen aina valvonut yöt synnärillä, kipujen ja vaivan heräilyn ja huonekaverin äänien vuoksi. Varaudu siihen, että ei sairaalassa ainakaan saa nukuttua.

Vierailija
9/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:40"]Ja olen viikon verran ollut todella uupunut. Valvon paljon, itkettää, kiukuttaa. Pääsisi jo tosi toimiin enkä vaan väsyisi lisää!
[/quote]

Sinä väsyt joka tapauksessa. Minä olen aina valvonut yöt synnärillä, kipujen ja vaivan heräilyn ja huonekaverin äänien vuoksi. Varaudu siihen, että ei sairaalassa ainakaan saa nukuttua.
[/quote]

Jep. Lapsellista kuvitella että kunhan tässä synnytän niin kyllä ne hoitsut sitten lapsen hoitaa ja minä laitan vaan nukkumaan. Taitaa olla ap:lla epärealistinen kuva synnytyksen jälkeisestä ajasta.

Vierailija
10/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käynnistyy kun sen aika on. Sulla on parin viikon sisällä vauva, vähän kärsivällisyyttä! Tuotahan se on kaikilla nuo loppumetrit. T. Kolmen äiti

Vierailija
11/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tulee kun tulee, hänellä on varmaan hyvä olla siellä. Rauhoitu ja lue jotain hyvää kirjaa! Ja ole ystävällinen sille miehellesi! Tulet vielä tarvitsemaan hänen tukeaan.

Vierailija
12/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan pari viikkoa enää ja ap on asenteella mutku mä haluun! Mä en jaksa oottaa! Kitikiti

Vierailija
13/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumista. Tuttava, 10 lapsen äiti, kertoi laittaneensa kaikki synytykset alulle pyöräilemällä. Minua kehoitettiin synnärillä kävelemään käytäviä pitkin, kun synnytystä yritettiin saada käynnistymään. No, ei kyllä tehonnut sekään, mutta yrittäähän aina voi.

Vierailija
14/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:06"]Tänään ja eilen tullut sitkeää kirkasta valkovuotoa kun aiemmin ollut vetistä. Enteileekö mitään? Ei sellanen rusehtavan punainen kuin limatulppa vaan ihan kirkasta. Ap
[/quote]

Mulla tuollainen oli lapsivettä. Sitä tuli niin vähän, että luulin sitä valkovuodoksi. Sairaalassa puhkottiin loputkin vedet pihalle.

Vierailija
15/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:06"]Tänään ja eilen tullut sitkeää kirkasta valkovuotoa kun aiemmin ollut vetistä. Enteileekö mitään? Ei sellanen rusehtavan punainen kuin limatulppa vaan ihan kirkasta. Ap
[/quote]

Mulla tuollainen oli lapsivettä. Sitä tuli niin vähän, että luulin sitä valkovuodoksi. Sairaalassa puhkottiin loputkin vedet pihalle.
[/quote]

Siis sori tarkoitan, että se vetinen oli lapsivettä. Sitä ennen tuli limatulppa, just tollain kirkkaan ilmaisena.

Vierailija
16/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:25"]Liikkumista. Tuttava, 10 lapsen äiti, kertoi laittaneensa kaikki synytykset alulle pyöräilemällä. Minua kehoitettiin synnärillä kävelemään käytäviä pitkin, kun synnytystä yritettiin saada käynnistymään. No, ei kyllä tehonnut sekään, mutta yrittäähän aina voi.
[/quote]

En kyllä lähtis pyöräilemään. Tasapaino heikkenee loppuraskaudessa.

Vierailija
17/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi olemassa joku takuuvarma kikka, ei tarvittaisi mitään käynnistyslääkkeitä. Liikunnalla ym. keinoilla saattaa saada käyntiin synnytyksen, joka muutoinkin olisi alkamaisillaan. Kärsivällisyyttä siis.

Vierailija
18/18 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin kaikkia mahdollisia konsteja mitä keksin.ei tulosta.Sit pidin oikein hemmottelu illan ja keräsin voimia .(sen mitä kerkesin) kun keskiyöllä alkoi supistukset nukkuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän