Täydellinen mies, mutta
Tapasin reilu kk sitten miehen, joka veti puoleensa heti niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kaikki palaset ns loksahti paikoilleen kunnes sitten yksillä treffeillä ilmoitti polttelevansa pilveä ja silloin jutut oli muutenki hieman oudot joten kai se sitten pikkupöllyissä oli tullut sinne. Mä taas oon aina ollut pilvenpolttoa vastaan enkä nyt tiedä miten pystyisin hyväksymään asian. Nyt olen ollut lomalla toisella paikkakunnalla enkä mitään muuta ole pystynyt miettimään kuin sitä miestä. Järkevintä ois kai vaan unohtaa.
Kommentit (28)
No jokainen tekee omat valintansa mutta itse ottaisin ennemmin pössyttelijämiehen kuin dokaajamiehen. Pössyttelijät ei petä, ei riitele, ei ole seuraavaa päivää darrassa. Kohtuus kaikessa pitää silti olla.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:16"]
Eihän tuo ole täydellinen mies.
[/quote]
Oli. Kyllä mä vähän odottelinkin että mikä siinä on vikana ja tulihan se sieltä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:17"]No jokainen tekee omat valintansa mutta itse ottaisin ennemmin pössyttelijämiehen kuin dokaajamiehen. Pössyttelijät ei petä, ei riitele, ei ole seuraavaa päivää darrassa. Kohtuus kaikessa pitää silti olla.
[/quote]
Ne vain valehtelee ja ovat koko ajan peeaa. Onnea matkaan...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:10"]
Minä olen ollut niillä linjoilla, että humalajuomista harrastavaa miestä en ota (ja tämä myös pitänyt). Pössyttelijän voisin ottaa, jos touhu olisi maltillista. Ketjun kommentit ovat hassuja kun ajattelee, että niiden kirjoittajien miehet kuitenkin rypevät katuojassa säännöllisesti.
[/quote]
Kyllä te pössyttelijät olette sitten perseestä.
[/quote]
En suinkaan ole itse pössyttelijä. Pössyttely nyt vain ei aiheuta esim. väkivaltaisuutta, yrjöilyä, masennusta tai muuta sellaista mitä viinan kanssa pelaaminen ihmiselle tekee. Paljon pienempi paha (kunhan ei ryöstäydy hallinnasta).
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:10"]
Minä olen ollut niillä linjoilla, että humalajuomista harrastavaa miestä en ota (ja tämä myös pitänyt). Pössyttelijän voisin ottaa, jos touhu olisi maltillista. Ketjun kommentit ovat hassuja kun ajattelee, että niiden kirjoittajien miehet kuitenkin rypevät katuojassa säännöllisesti.
[/quote]
Miksi ihmeessä seurustella ihmisen kanssa joka ei arkea selvinpäin kestä?
[/quote]
No itselläni kyllä on mies, joka kestää, mutta Suomen maasta ei kovin monia sellaisia löydy. Jos niistä lopuista olisi pakko joku valita, niin ilman muuta mieluummin valitsisin satunnaisesti kannabista polttelevan kuin humalajuomista harrastavan miehen.
Keskustele asiasta miehen kanssa ja kerro oma mielipiteesi ettet pidä. Jos hän välittää sinusta niin kyllä se pilvenpoltto vähenee kun tietää ettet pidä. Jos käyttää myös muita aineita niin sitten suosittelen antamaan olla. Jos hän pystyy olemaan pössyttelemättä eikö ole pakko joka päivä/joka viikko niin ei se ole "vaarallista" kunhan pidät miehen aisoissa
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:11"]
Asuuko mies Espoossa?
[/quote]
Ei asu