Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ikävästi saa asiat olla että kerjää rahaa pyöräilijältä?

Vierailija
12.12.2025 |

Kävin Prismassa matkalla kotiin ja kun olin kävelemässä pyörälle alkoi joku random ulkkarinainen pyytämässä rahaa ruokaan. Minulla oli kypärä kädessä ja nainen pystyi siis päättelemään etten ole kovin varakas. Miksi hän lähestyi juuri minua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti sen näköinen että sinua on helpoin huijata. Olihan sinulla vielä ainakin kypärä ja pyöräkin jotka voi viedä.

Vierailija
2/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti sen näköinen että sinua on helpoin huijata. Olihan sinulla vielä ainakin kypärä ja pyöräkin jotka voi viedä.

Kypärä on Lidlistä ja maksoi alle 20 euroa. Fillari on yli 10 vuoden ikäinen ja voi olla että sen todellinen arvo on pyöreä nolla. Noita kerran hylätään muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on poliisin työ, jos se pyöräilijä rikkoo tiliikennelakia. Tai jotain muuta lakia.

Vierailija
4/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän päätteli, että et ole kovin älykäs.

Vierailija
5/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme. Ei ikinä Prismaan, ainoastaan K K Kauppaan

Vierailija
6/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme. Ei ikinä Prismaan, ainoastaan K K Kauppaan

Varmana muuten lähde K-kauppaan.

Vierailija
7/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta voisi jonkun päätellä olevan köyhä jollei fillari ole vanha rotisko?

Vierailija
8/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuosta voisi jonkun päätellä olevan köyhä jollei fillari ole vanha rotisko?

Ap:n fillarihan on vanha.

Vierailija
9/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas ja minulla on vanha rotisko jos pyörällä liikun, koska en halua että sitä varastetaan ja että voin jättää sen huoletta mihin vain, se on sellaista "huoletonta ajoa".

Vierailija
10/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n fillarihan on vanha.

Aloituksesta tämä ei käy ilmi.

Vierailija
11/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas ja minulla on vanha rotisko jos pyörällä liikun, koska en halua että sitä varastetaan ja että voin jättää sen huoletta mihin vain, se on sellaista "huoletonta ajoa".

Tämä näin. Tuohon vielä joku hyvä runkolukko missä on pistoke kettingille niin aika bueno. Pääasia että fillari on hyvässä kunnossa, oikean kokoinen ja vaihteita on vähintään 7.

Vierailija
12/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensan asemalla sentään rehellisiä syksyllä.  Hippejä istui ja iso pahvi taulu jossa luki "Antakaa hipeille viikonlopuksi kaljarahaa"  yksi soitti kitaraa ja kuppi oli vierellä.  Kaikki vaan kiersi ohi.

Vierailija
13/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla random suomalainen alkoholisoitunut mies huusi joskus, että pysähdy, kun pyöräilin hänen ohitseen, ja kun pysähdyin, niin hän pyysi pari euroa. Toisella kerralla random suomalainen huumenainen huusi, että pysähdy, kun pyöräilin hänen ohitseen, ja hän pyysi soittamaan hätänumeroon kaverinsa takia, joka oli tipahtanut.

Vierailija
14/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan kaikki ruskeat tekee kun monkuu vaikka pillua tarpeeksi monelta joltain irtoaa tai ainakin saa houkuteltua suljettuun tilaan.

Vierailija
15/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan kaikki ruskeat tekee kun monkuu vaikka pillua tarpeeksi monelta joltain irtoaa tai ainakin saa houkuteltua suljettuun tilaan.

Ap on mies ja kerjäläinen nainen.

Vierailija
16/16 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen jotain tuollaista. Noi lähestyy miehiä tarkoituksena myydä pil lua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi