Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen mies, mutta

Vierailija
12.07.2015 |

Tapasin reilu kk sitten miehen, joka veti puoleensa heti niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kaikki palaset ns loksahti paikoilleen kunnes sitten yksillä treffeillä ilmoitti polttelevansa pilveä ja silloin jutut oli muutenki hieman oudot joten kai se sitten pikkupöllyissä oli tullut sinne. Mä taas oon aina ollut pilvenpolttoa vastaan enkä nyt tiedä miten pystyisin hyväksymään asian. Nyt olen ollut lomalla toisella paikkakunnalla enkä mitään muuta ole pystynyt miettimään kuin sitä miestä. Järkevintä ois kai vaan unohtaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pilven poltto on jo niin perinpohjainen teitä erottava asia että sinuna jättäisin leikin sikseen. Kyse ei ole vain siitä polttelusta, vaan ajatusmaailmasta ja muista liitännäisistä. Kerro miehelle rehellisesti syy huoliisi, voihan olla että hän lopettaa sen.

Vierailija
2/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki mikä narkki,ilmianna se kytille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla tuntuu olevan joukko pilvenpuolustajia, he varmaan ilmestyvät ketjuun haukkumaan asennettasi. Tosiasia kuitenkin on että päihteidenkäyttöön liittyvät erimielisyydet ovat iso asia parisuhteissa, oli sitten kyse laillisista tai laittomista. Voithan katsoa loman jälkeen mitä tapahtuu, onko mies sinuun edes itse yhteydessä eli ratkesiko ongelma sillä (omat tunteesi sinun pitää silti toki käsitellä). Jos näette vielä miehen kanssa, voit kokeilla ottaa puheeksi että asia vaivaa sinua. Miehen reagoinnista näet paljon olisiko teillä mitään tsänssejä muutenkaan.

Vierailija
4/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska homma. Pystyisin tuohon jos se pilvenpolttelu tapahtuisi ehkä pari kertaa vuodessa, mutta säännöllistä en katselisi.

Vierailija
5/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pitänyt yhteyttä tässä loman aikana, mikä ärsyttää kun nyt se tosiaan pysyy kokoajan mielessä. Sanoi silloin että ei sen kummemmin käytä alkoholia vaan ennemmin polttelee sen sijaan. Lisäksi sanoi olevansa stressaavassa työssä ja tarvitsee jotain rentoutumiskeinoa. Mutta mä nyt oon aina hyvin skeptinen uusien ihmisten kohdalla ja epäilen kaikkea.

-ap

Vierailija
6/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin "täydellinen mies". Kaikissa on huonot puolensa. Jos pilvenpössyttely on liikaa, löydät kyllä toisen miehen, jossa on joku toinen "mutta".

Vierailija
7/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:40"]

Mies on pitänyt yhteyttä tässä loman aikana, mikä ärsyttää kun nyt se tosiaan pysyy kokoajan mielessä. Sanoi silloin että ei sen kummemmin käytä alkoholia vaan ennemmin polttelee sen sijaan. Lisäksi sanoi olevansa stressaavassa työssä ja tarvitsee jotain rentoutumiskeinoa. Mutta mä nyt oon aina hyvin skeptinen uusien ihmisten kohdalla ja epäilen kaikkea.

-ap

[/quote]

Addiktit on mestareita keksimään hyviä selityksiä. Kumma että muut stressaavassa työssäolevat pärjäävät ilman pilveä.

Vierailija
8/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä pilveä edes saa hankittua? Taitaa miehellä olla kytköksiä epämääräisiin hepatiittiporukoihin.

Vierailija
9/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:47"]

-ap

[/quote]

Addiktit on mestareita keksimään hyviä selityksiä. Kumma että muut stressaavassa työssäolevat pärjäävät ilman pilveä.

[/quote]

^^^^^TÄYSIN TOTTA ^^^^^^

Vierailija
10/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda mies. Mulla on kokemusta pössyttelijästä. Yhtä valehtelua koko suhde. Erottiin lopulta, onneksi.

Vierailija
11/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:51"]

Unohda mies. Mulla on kokemusta pössyttelijästä. Yhtä valehtelua koko suhde. Erottiin lopulta, onneksi.

[/quote]

Mulla on kokemusta yhdestä Tommista, se oli kusipää. Välttäkää Tommeja.

Vierailija
12/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele ensin itsellesi miksi olet pilvenpolttoa vastaan. Katso sitten sopivatko nuo perustelut miehen tapaukseen. Eli esim. jos olet pössyttelyä vastaan, koska järjestäytynyt rikollisuus rahoittaa aseostonsa myymällä kannabista, mutta miehesi polttaa kotikasvatettua, perustelu ei silloin päde mieheen. Älä hylkää täydellistä miestä pelkkien mielikuvien ja uskomusten perusteella.

Vierailija
13/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

[/quote]

aineiden käyttäjillä on aina jokin syy. Jos ihminen ei pysty stressiä muuten käsittelemääm kuin humeilla tai alkoholilla, niin good bye.

Vierailija
14/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se tarvitsee pilveä? Tunteiden tms. tukahduttamiseen. Kuten muutkin päihteiden yms. väärinkäyttäjät. Ei ole terve äijä. Unohda, oikeasti.

Vierailija
15/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:01"]

Perustele ensin itsellesi miksi olet pilvenpolttoa vastaan. Katso sitten sopivatko nuo perustelut miehen tapaukseen. Eli esim. jos olet pössyttelyä vastaan, koska järjestäytynyt rikollisuus rahoittaa aseostonsa myymällä kannabista, mutta miehesi polttaa kotikasvatettua, perustelu ei silloin päde mieheen. Älä hylkää täydellistä miestä pelkkien mielikuvien ja uskomusten perusteella.

[/quote]

Tuliko sinulla yllätyksenä, että suurin osa ihmisistä ei pidä huumeiden käyttäjistä?

Vierailija
16/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut niillä linjoilla, että humalajuomista harrastavaa miestä en ota (ja tämä myös pitänyt). Pössyttelijän voisin ottaa, jos touhu olisi maltillista. Ketjun kommentit ovat hassuja kun ajattelee, että niiden kirjoittajien miehet kuitenkin rypevät katuojassa säännöllisesti.

Vierailija
17/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko mies Espoossa?

Vierailija
18/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:10"]

Minä olen ollut niillä linjoilla, että humalajuomista harrastavaa miestä en ota (ja tämä myös pitänyt). Pössyttelijän voisin ottaa, jos touhu olisi maltillista. Ketjun kommentit ovat hassuja kun ajattelee, että niiden kirjoittajien miehet kuitenkin rypevät katuojassa säännöllisesti.

[/quote]

Kyllä te pössyttelijät olette sitten perseestä.

Vierailija
19/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:10"]

[/quote]

Miksi ihmeessä seurustella ihmisen kanssa joka ei arkea selvinpäin kestä?

Vierailija
20/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:07"]

Tuliko sinulla yllätyksenä, että suurin osa ihmisistä ei pidä huumeiden käyttäjistä?

[/quote]

Ei sinänsä, mutta ap:n ei silti mielestäni tulisi hylätä muuten hyvää miestä ainakaan pelkkien ennakkoluulojen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä