Miksi olet ylipainoinen?
Kommentit (49)
Etpä sinä sillä tiedolla mitään tee.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:05"]Koska syön liikaa daaa!!! :D Ihme kysymyksiä.
[/quote]
Joo ja en liiku tarpeeksi.
Koska karkki oli "hyvää" silloin kun ahdisti. Ruokaakaan en ite jaksanut laittaa tuolloin. Nyt viikko ilman turhia sokereita. Roskaruokaa menee viel valitettavast.
Syy on perinteinen, vauvan synnyttyä (13 vuotta sitten) ei ollut enää aikaa harrastaa liikuntaa. Olen ruumiinrakenteeltani ja aineenvaidunnaltani tyyppiä, joka lihoo vai nähdessäänkin ruokaa, jos ei aktiivisesti liiku ja katso mitä syö. Se on huono syy, mutta syy silti.
Nyt kun olisi taas aikaa, on liikunnan uudelleen aloittaminen vaikeaa. Olen kolme kuukautta liikkunut 3-7krt/vko 30-90min/krt, mutta paino vaan ei putoa ja se on turhauttavaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:05"]
Koska syön liikaa daaa!!! :D Ihme kysymyksiä.
[/quote]
MIKSI syöt liikaa, daa?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:09"]Syy on perinteinen, vauvan synnyttyä (13 vuotta sitten) ei ollut enää aikaa harrastaa liikuntaa. Olen ruumiinrakenteeltani ja aineenvaidunnaltani tyyppiä, joka lihoo vai nähdessäänkin ruokaa, jos ei aktiivisesti liiku ja katso mitä syö. Se on huono syy, mutta syy silti.
Nyt kun olisi taas aikaa, on liikunnan uudelleen aloittaminen vaikeaa. Olen kolme kuukautta liikkunut 3-7krt/vko 30-90min/krt, mutta paino vaan ei putoa ja se on turhauttavaa.
[/quote]
Itse liikun enemmänkin siinä toivossa ettei paino nousisi enämpää. Toki olishan se kiva päästä normaali painon puolelle. Siihen olis reilu 10kg matkaa.
Vitonen
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:05"]Koska syön liikaa daaa!!! :D Ihme kysymyksiä.
[/quote]
Siis laihdutin viime vuonna 20kg ja yhteensä olen laihtunut 35kg. Nyt oon 6kg päässä normipainosta. Salitreeni pysähty jo syksyllä ylikuntoon. Olen bilettänyt ja lusmuillut. Syön mitä sattuu. Paino ei ole noussut kuin 4kg, mutta mulla heittelee paino 5kg kuussa vaikka en tekis mitään sille et saattaa olla se 0kg painon nousu välillä. Ei nyt jaksa laihduttaa kun on muita kriisejä. Just parantelen itseäni psykoosista ja parisuhde on ollut helvettiä. Ei jaksa. Ja sitten kun noita miehiä tunkee kuvioihin ja kiertelee kuin korpit haaskalla. Näää...ei jaksa.
Sokerikoukku+liikunnan lopettaminen=läski
Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:09"]Syy on perinteinen, vauvan synnyttyä (13 vuotta sitten) ei ollut enää aikaa harrastaa liikuntaa. Olen ruumiinrakenteeltani ja aineenvaidunnaltani tyyppiä, joka lihoo vai nähdessäänkin ruokaa, jos ei aktiivisesti liiku ja katso mitä syö. Se on huono syy, mutta syy silti.
[/quote]
Ei tietenkään putoa jos et pudota kaloreita 1200 kcl/vrk ja koska kalorit vedetään noin alas niin hiilarit ja proteiinit ladataan treeniä ennen ja jälkeen tilaan.
Ei kukaan ole sulle mitään selitystä velkaa, vaikka se ois susta kuinka kiva. Ei lihavuuta tarvitse kenellekään selitellä, kuten ei laihuuttakaan tai muitakaan olemassa olevia tai hankittuja ominaisuuksia. Ap on aika tyhmä.
Ihan vaan siksi, että olen laiska liikkumaan ja tykkään ruoasta. En ole sinut itseni kanssa ja se mättää, tarttis tehrä jottain.
Huono itsekuri. Päätän aina etten syö suklaata mutta kuitenkin sitä melkein päivittäin ostan. Ihailen ihmisiä jotka onnistuu laihduttamisessa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:16"]
Ei kukaan ole sulle mitään selitystä velkaa, vaikka se ois susta kuinka kiva. Ei lihavuuta tarvitse kenellekään selitellä, kuten ei laihuuttakaan tai muitakaan olemassa olevia tai hankittuja ominaisuuksia. Ap on aika tyhmä.
[/quote]
Miksi kommentoit? Tyhmyyttäsi? Saako täällä kommentoida vaikkas imetystä?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:09"]
[/quote]
Ei tietenkään putoa jos et pudota kaloreita 1200 kcl/vrk ja koska kalorit vedetään noin alas niin hiilarit ja proteiinit ladataan treeniä ennen ja jälkeen tilaan.
[/quote]
Kerro toki, mitä minun sitten pitäisi tehdä. Todellakin haluaisin saada painon putoamaan.
Olen pienentänyt ruoan annoskokoja, jättänyt sokerit (seuraan myös piilosokereiden määrää) ja vaihtanut hampurilaiset pähkinöihin. En enää ominavuin tiedä mitä tehdä.
Nro 6
Koska olen laiska paska enkä viitsi vaivautua. Inhoan itseäni, peilikuvaani ja vaateostoksia.
Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja pudottanut viitisen kiloa. Viitisentoista oisi vielä jäljellä.
Ylipainoisille pitäisi laittaa lisävero! Veikkaan että johan alkaisivat laihtua
Olen tunnesyöppö. Liikun kyllä ja pystyn syömään pitkiä aikoja normaalisti. Sitten tulee hetkiä jolloin syön paljon herkkuja ettei tuntuisi siltä miltä tuntuu.. turrutan tunteita sillä syömisellä. Mulla on viha/rakkaussuhde ruokaan. Kuulostaa ihan tyhmältä, mutta hankala irrottautua, syötävä kun on kuitenkin, elääkseen.
Vähän ohi aiheen, mutta huomasin jo opiskeluaikoina miten helposti alkoholin käyttö lähtee mulla lapasesta.. silloin jätin sen melkein kokonaan. Jotenkin rinnastan tämän ruokariippuvuuden siihen. Tiedä sitten olenko ihan hakoteillä..
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:23"]Ylipainoisille pitäisi laittaa lisävero! Veikkaan että johan alkaisivat laihtua
[/quote]
Sun kaltaisille pitäs laittaa tyhmyysvero
Koska syön liikaa daaa!!! :D Ihme kysymyksiä.