suosikki koirarotusi?
Mä tykkään dalmaialaisista. Meillä oli sellainen ja jouduimme lopettamaan sen koiran sairastuttua vakavasti ollessaan 13-vuotias. Tästä jo kahdeksan vuotta aikaa, mutta vieläkin välillä kun koirasta puhun, tulee tippa silmään:(
Mies oli aluksi ottamassa uutta koiraa (keskikokoinen snautseri), mutta muuttikin mieltään ja oltu sitten ilman koiraa. Itselläni ja muksuilla kuitenkin kova koirakuume, miestä emme kuitenkaa ole saaneet muuttamaan mieltään.
Kommentit (36)
Siperianhusky, Akita, Shiba, Samojedinkoira
Jackrusselinterrieri. Älykäs ja omapäinen, aito terrieri.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:35"]
Suomen lapinkoira paras
[/quote]
Samaa mieltä. Aina terve, ystävällinen ja muutenkin optimaalinen koira Suomen olosuhteisiin.
Myös minä annan ääneni dalmikselle. Todella kaunis koirarotu.
Old line siperianhusky. Kaunis.
Tosin en haluaisi koiraa. Asun kaupungissa kerrostalossa. Ei ei ei... Eiolisi oikein että koira saisi ulkoilla ainoastaan hihnassa..
Novascotiannoutaja. Älykäs ja superenerginen rotu, sopii mun aktiiviseen ulkoilmaelämään.
Belgianpaimenkoira! Meillä on groenendael. Tämä on mulle se Elämäni Koira.
Arktiset rodut. Malamuutteja ja huskyja kyllä löytyykin taloudesta :) grönlanninkoiran vielä joskus hommaan
Tietenkin Bichon Frise <3 Ja meidän yksilömme tietenkin ylitse muiden.
Ei vaan, tykkään tuon tyyppisistä roduista, kuten myös Maltankoira, Cotton jne.
Niin sosiaalisia ja seurallisia nappisilmiä ja sopivan helppoja, ei tarvii mitään hirmuisia lenkkejä, mutta tykkää leikkimisestä samoin kuin sylissä pötköttelystä.
Melkein kaikki koirat on suloisia. No, omaan makuun ei ehkä ole joku Tanskan doggi tai taistelijakoirat, eikä tietenkään luonteensa puolesta aggressiiviset yksilöt rodusta kuin rodusta.
Saksanpaimenkoira jo kolmas menossa, eikä mitään näyttely vaan työkoira <3
Suomen lapinkoira paras