Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hyväksyttävää että 30-35-vuotias mies

Vierailija
11.07.2015 |

seurustelee 20-vuotiaan naisen kanssa? Tuntuu, että on ongelma varsinkin vanhemmille naisille... 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:17"]

Tottakai se hyväksyttävää on.

Samalla se kertoo, ettei kumpikaan osaltuolista oikeasti (sillä hetkellä) halua tasa-arvoista kumppanuussuhdetta, mutta eihän sellaista ole kenenkään pakko haluta.

[/quote]Oletko typerä? Numerostako sinä näet tasa-arvot??

[/quote]

aika moni numero kertoo juuri siitä. Kuten nyt vaikka palkka, pankkitilin saldo, ja muu omaisuus, samoin kuin elämänkokemuksen määrä. Ja kyllä. Nämä liittyvät ikään, koska harva parikymppinen on edennyt uralla sille tasolle, jossa kolmlevitosena tulee olemaan.

Vierailija
22/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta aivan vapaasti ja samoin toisinpäin. Jokainen tekee omat valintansa itse ja olen sitä mieltä, että 20-vuotiaan tulee olla riittävän kypsä valitsemaan kumppaninsa ihan itse. Se, että minä en olisi parikymppisenä halunnut noin vanhaa miestä (siis vanhaa itseeni verrattuna) mm. siitä syystä, että halusin lapsia vasta 10 vuoden kuluttua ja mielestäni 5-kymppinen mies on liian vanha pienten lasten isäksi, ei tarkoita sitä, etteikö se jonkun toisen mielestä olisi ok. Tai ehkä pariskunta tekee lapsia heti tai ei ollenkaan. Monella ystävättärelläni on itseään yli 10 v nuorempi uusi mies, eikä sekään todellakaan haittaa minua millään tavalla. N46

Vierailija
24/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:17"]

Tottakai se hyväksyttävää on.

Samalla se kertoo, ettei kumpikaan osaltuolista oikeasti (sillä hetkellä) halua tasa-arvoista kumppanuussuhdetta, mutta eihän sellaista ole kenenkään pakko haluta.

[/quote]Oletko typerä? Numerostako sinä näet tasa-arvot??

[/quote]

aika moni numero kertoo juuri siitä. Kuten nyt vaikka palkka, pankkitilin saldo, ja muu omaisuus, samoin kuin elämänkokemuksen määrä. Ja kyllä. Nämä liittyvät ikään, koska harva parikymppinen on edennyt uralla sille tasolle, jossa kolmlevitosena tulee olemaan.

[/quote]

Ura on rakkauden perusta

[/quote]

Ja uran kyntäjä on rakkauden rakentaja.

Vierailija
25/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos molemmat ovat täyspäisiä eikä kumpikaan hyväksikäytä toistaan niin juttu on tietty ihan o.k. Itse en kyllä naisen kannalta pysty täysin ymmärtämään kun en ole koskaan viehättynyt noin paljon vanhemmista miehistä. Mutta tosiaan, ei tuossa lähtökohtaisesti mitään väärää ole.

Vierailija
26/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meillä on 10v ikäeroa kumppanin kanssa ja aloitettiin seurustelu silloin kun olin 19v. Ja äitilläni (n.50v) ei ollut mitään asiaa vastaan. Ennemminkin oli iloinen kun löysin aikuisen miehen jonku pojan klopin sijaan. Isä taas ei ollut, mutta hänen silloinen naisystävä sai hänet näkemään asian hyvät puolet. Joten en ainakaan itse ole törmänny mihinkään halveksuviin katseisiin tai kommenteihin vanhemmilta naisilta.

Vierailija
27/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks lysti. Mutta mun isä kans on tosi vihainen vanhoille miehille, jotka "huijaa" (hänen mukaansa) nuoria naisia. Mua varoitteli varmaan sata kertaa, että "et sitten mitään setämiestä tuo näytille". No, ei mua olis kiinnostanutkaan itseäni edes 5 v vanhemmat, aina oon tykänny itteni ikäsistä. Mieheni on mua vuoden vanhempi. Äiti varoitteli aina vaan, että "kaikilla miehillä on vaan se yks asia mielessä, muistapa se.." Kivaa seksivalistusta :D.

Vierailija
28/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä ei ole ongelmaa, olen nyt 21v. Voisin hyvin seurustella tuon ikäisen miehen kanssa ja oikeastaan tuon ikäisiä olen melkeinpä ainoastaan tapaillutkin. Mutta voisin kyllä kyvitella että kun oma tyttäreni on 20v, jos tuo kotiin näytille 30 vuotiaan miehen niin en ehkä olisi kovin mielissäni... 

Vierailija
30/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mielestäni jossain on vika, jos kolmivitonen kiinnostuu parikymppisestä, joka on kuitenkin henkisessä kehityksessä vielä melko jäljessä. Tunnetteko 20-vuotiaita? Minä tunnen ja en voi ikimaailmassa käsittää, miten aikuinen ihminen voi edes kiinnostua siinä mielessä noin lapsesta.

15 ikävuoden ero myöhemmin ok.

Vierailija
31/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kertoo enemmänkin vanhemman osapuolen henkisestä tasosta.

Ei varmasti mikään ruudinkeksijä tai älyä arvostava, kun kiinnostuu vilkkaimmassa kehitysvaiheessa olevasta tytöstä. Vai oletteko tavanneet moniakin henkisesti kypsiä, älykkäitä, laajanäkökulmaisia 20-vuotiaita? Laillisestihan tuossa ei mitään väärin ole.