mistä ilmainen sähköpostiosoite?
Luukku.com ei toimi. Gmail mulla on jo enkä saa uutta kytkettyä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:19"]Mitä tarkoitat kytkemisellä? Gmail on mun mielestä huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Minulla on siis gmail. Jotkut tykkäävät outlook/hotmail sähköpostista.
[/quote]
No tää kännykkä muistaa mun ekan gmailin
enkä pääse kytkemään uutta.
Heitti äsken mut siihen eka osoitteeseen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:21"]Miten luukku ei toimi?
[/quote]
Ei mennyt eteenpäin vaan jumitti.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:19"]Mitä tarkoitat kytkemisellä? Gmail on mun mielestä huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Minulla on siis gmail. Jotkut tykkäävät outlook/hotmail sähköpostista. [/quote] No tää kännykkä muistaa mun ekan gmailin enkä pääse kytkemään uutta. Heitti äsken mut siihen eka osoitteeseen.
[/quote]
Kokeile palauttaa puhelin alkutilaansa niin ettei siinä ole mitään sähköpostia. Ainakin nokian puhelimessa saa sen ensimmäisen sähköpostin vaihdettua/poistettua näin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:19"]Mitä tarkoitat kytkemisellä? Gmail on mun mielestä huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Minulla on siis gmail. Jotkut tykkäävät outlook/hotmail sähköpostista. [/quote] No tää kännykkä muistaa mun ekan gmailin enkä pääse kytkemään uutta. Heitti äsken mut siihen eka osoitteeseen.
[/quote]
Kokeile palauttaa puhelin alkutilaansa niin ettei siinä ole mitään sähköpostia. Ainakin nokian puhelimessa saa sen ensimmäisen sähköpostin vaihdettua/poistettua näin.
[/quote]
Miten se tehdään?
En oo varma muistanko salasanojani enää.
Mitä tarkoitat kytkemisellä? Gmail on mun mielestä huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Minulla on siis gmail. Jotkut tykkäävät outlook/hotmail sähköpostista.