Jaakko Kuusisto kuollut
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä kun niin sairaita kommentteja
Suomi on maailman onnellisin!
Tätä kommenttiketjua lukiessa ei uskoisi. Miten kukaan voi oikeasti riemuita jonkun ihmisen ennenaikaisesta kuolemasta? Moni jäi kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vihreä vähemmän on pelkkää plussaa.
T: katkera naiseton i n c e l p e r s u
Vierailija kirjoitti:
Ja moniko teistä on hänen oopperoitaan käynyt kuuntelemassa?
Varmaan kuule aika moni, mukaanlukien minä. Ooppera ei ole mitään kulttuurieliitin huvia vaikka jotkut jostain syystä niin haluavat kuvitellakin. Liput maksavat halvimmillaan vähemmän kuin leffassa käynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Jaakko syyllistynyt johonkin kamalaan rikokseen, vai miksi tässä ketjussa on kuolleesta niin ilkeitä kommentteja?
Monet ihmiset nauttivat kun voivat ivata ihmistä joka on heikoilla, esim. sairastaa syöpää. Tälläkin palstalla kiusattiin syöpäsairasta Janitaa satojen sivujen verran.
Olen itsekin sairastanut syövän, törmäsin samaan ilmiöön. Nämä ihmiset eivät hoksaa että itsekin saattavat sairastua syöpään joku päivä.
Toivottavasti voit nyt hyvin, kaikkea hyvää!
Surullinen uutinen, Jää oopperan kävin nauttimassa. Lahjakas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Moni. Menepä joskus itsekin oopperaan, voit huomata että ei se ole mikään kummallinen ja ihmeellinen paikka. Monelle kulttuuri on henkireikä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vihreä vähemmän on pelkkää plussaa.
Sua tuskin kukaan jää kaipaamaan. Toisin kuin Jaakkoa.
Ikävä Asia Hän oli saman ikäinen kun minä.
Osaanotto Suruun Hänen omaisilleen. (.ja muille Sukulaisilleen) , ystävilleen, ja työkavrrileen.
😥🕊️ Voimia jaksamista eteenpäin.
Sinusta jäi Muistot, jotka jäivät Eloon.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kuule aika moni, mukaanlukien minä. Ooppera ei ole mitään kulttuurieliitin huvia vaikka jotkut jostain syystä niin haluavat kuvitellakin. Liput maksavat halvimmillaan vähemmän kuin leffassa käynti.
Näinpä. Tervetuloa lantapuntit konsertteihin, tavallisia ihmisiä siellä käy ja ihan hyvin mahdutte tekin (kunhan lippu hankitaan suosituimpiin konsertteihin ajoissa).
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olisi ollut vielä paljon annettavaa kulttuurikentälle :(
Tai sitten ei, teki jo oman osansa maan päällä.
Ehti työskennellä viulistina, säveltäjänä, sovittajana, kapellimestarina... Onneksi ehti elää rikkaan elämän!
Outo olo. Juuri iltapäivällä aloin yhtkkiä pohtia, mitä hänelle kuuluu. Googletin. Viimeisimmät uutiset tammikuulta. Sitten muutama minuutti ja lävähti silmille tämä suru-uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Varsin moni on vienyt lapsensa katsomaan Koirien kalevalaa. Loppuunmyytyjä saleja ympäri Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Tervetuloa lantapuntit konsertteihin, tavallisia ihmisiä siellä käy ja ihan hyvin mahdutte tekin (kunhan lippu hankitaan suosituimpiin konsertteihin ajoissa).
Haluaisin kerran käydä oopperassa ennen kuolemaa. Minkä hintasia ne liput on?
Olen köyhä.
Lisäksi Helsinginreissukin vaatisi rahaa.
Mutta olis se kiva kokea. Ja sellaset pienet oopoerakiikarit käteen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole samanlaisia kulttuurivihamielisiä juntteja kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Jaakko syyllistynyt johonkin kamalaan rikokseen, vai miksi tässä ketjussa on kuolleesta niin ilkeitä kommentteja?
Monet ihmiset nauttivat kun voivat ivata ihmistä joka on heikoilla, esim. sairastaa syöpää. Tälläkin palstalla kiusattiin syöpäsairasta Janitaa satojen sivujen verran.
Olen itsekin sairastanut syövän, törmäsin samaan ilmiöön. Nämä ihmiset eivät hoksaa että itsekin saattavat sairastua syöpään joku päivä.
Pitää varmaan olla narsisti että jaksaa pilkata sairastanutta, saati kuollutta. Miettisivät edes surevia omaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kerran käydä oopperassa ennen kuolemaa. Minkä hintasia ne liput on?
Olen köyhä.
Lisäksi Helsinginreissukin vaatisi rahaa.
Mutta olis se kiva kokea. Ja sellaset pienet oopoerakiikarit käteen. 😊
Halvimmat liput taitavat mennä nopeimmin. Mutta kun kävin katsomassa kansallisoopperan sivuilla keväällä tulevan oopperan lippuja, niin joihinkin esityksiin oli vielä 30 e maksavia lippuja jäljellä.
Teki paljon muutakin. Sitä paitsi, ihan tavalliset kansalaiset käyvät katsomassa ja kuuntelemassa oopperoita. Ei sitä varten tarvitse musiikin maisteri olla.