Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin pudota tänään näkötornista 30 metriä maahan!

Vierailija
23.02.2022 |

Istuin kaiteella ja jotenkin keikahdin alas ja jäin vain roikkumaan käsillä kaiteesta.
Jalat roikkuivat kohti pudotusta vapaana. Mies sai juuri nostettua minut takaisin ylös.
Huh huh. Kuolema voi tulla minä hetkenä hyvänsä.
Eilen putosin pää edeltä rappuset alas rappukäytävässä, kun kompastuin!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta. Iteki olin juuri luiskahtamassa metron alle. Kädet vain väpättivät kotkan lailla sivuilla. Eräs pappa kerkesi juuri napata minut ennen kuin kerkesin ikuiseen Mellunmäkeen, so to speak. Huhhuh, kaikkea sitä sattuu.

Vierailija
2/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla tapaturma ja henkivakuutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näköalatorni?

Vierailija
4/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta. Iteki olin juuri luiskahtamassa metron alle. Kädet vain väpättivät kotkan lailla sivuilla. Eräs pappa kerkesi juuri napata minut ennen kuin kerkesin ikuiseen Mellunmäkeen, so to speak. Huhhuh, kaikkea sitä sattuu.

Hui kauhea. Itse meinasin jäädä auton alle sunnuntaina.

T. Ap

Vierailija
5/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tipuin kerran pyyhkiessä pöntöltä. Kaikkea voi sattua ihan yht'äkkiä!

Vierailija
6/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla tapaturma ja henkivakuutus?

Edunsaajana ilmeisesti joku muu kuin Mies...

Vierailija
7/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kattohommia ja käytän äärimmäisen harvoin turvavaljaita. Läheltä piti-tilanteita on ollut riittämiin kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
8/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näköalatorni?

Sinne kannattaisi laittaa palautetta, että korkeampi turvakaide olisi tarpeen. Kerro, mitä meinasi käydä.

Yksi tietämäni näkötorni on hengenvaarallinen. En tajua, miksi siellä ei ole korkeampaa kaidetta tai jonkinlaista pleksilasia. Se kaide on aivan liian matala ja siis se alkuperäinen 1950(?)-luvun kaide (siihen aikaan ihmiset olivat nykyaikaa lyhyempiäkin).

Vierailija
9/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna ajoi tänään ylitseni, mutta onneksi olin alikulkutunnelissa.

Vierailija
10/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Darwin palkinto vielä tulee, kun jaksat noin ahkerasti yrittää.

Vierailija
11/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YES!!!!!!

Vierailija
12/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näköalatorni?

Sinne kannattaisi laittaa palautetta, että korkeampi turvakaide olisi tarpeen. Kerro, mitä meinasi käydä.

Yksi tietämäni näkötorni on hengenvaarallinen. En tajua, miksi siellä ei ole korkeampaa kaidetta tai jonkinlaista pleksilasia. Se kaide on aivan liian matala ja siis se alkuperäinen 1950(?)-luvun kaide (siihen aikaan ihmiset olivat nykyaikaa lyhyempiäkin).

Mä laitoin sinne jopa palautetta, vaan eivätpä tehneet mitään asian hyväksi. Turvallisuuden parantaminen maksaisi ehkä maksimissaan muutaman satasen kyseisen kohteen osalta. Voisin vaikka omasta rahapussista pulittaa osan tarvittaessa.

Vierailija
13/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin taas. Onko tarinan kertoija päässyt töistä kotiin?

Vierailija
14/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näköalatorni?

No kerro nyt sinä, missä tuollainen vaarallinen torni on.

Vierailija
15/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä idioottti istut kaiteella??

Vierailija
16/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näköalatorni?

Mä laitoin sinne jopa palautetta, vaan eivätpä tehneet mitään asian hyväksi. Turvallisuuden parantaminen maksaisi ehkä maksimissaan muutaman satasen kyseisen kohteen osalta. Voisin vaikka omasta rahapussista pulittaa osan tarvittaessa.

Mikä torni?! Missä?

Auta nyt muita.

Vierailija
17/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näköalatorni?

No kerro nyt sinä, missä tuollainen vaarallinen torni on.

En kerro, etten inspiroi itsetuhoisia ym. liikaa. Mutta olen aivan varma, että siellä on kuollut useampi ihminen vuosikymmenten aikana. Ne sisäportaatkin ovat vaaralliset. Kun miettii nykyisiä selfien ottajia ym. poseeraamassa, niin sieltä saattaa helposti sellaisessa tilanteessa horjahtaa vahingossakin. Jotenkin ahdistavan vaarallinen paikka jopa, vaikka maisemat ovat upeat.

Vierailija
18/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
19/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näköalatorni?

Mikä torni?! Missä?

Auta nyt muita.

Pirkanmaalla. Enempää en sano.

Vierailija
20/41 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin kerran 45m, mutta onneksi jaloilleni niin ei käynyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan