Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h

Vierailija
11.07.2015 |

En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa. 

Ei riiroja, ei mitään taustalla. 

Mitä tehdä?

Kommentit (402)

Vierailija
321/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
322/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:42"]

Pakko sanoa, että mies, joka häipyisi kuin kiukkuinen teini päiviksi teille tietämättömille ilmoittamatta mitään, saisi tietenkin takaisin tultuaan kasata kamansa ja häipyä ihan kokonaan. Sittenhän saisi laatuaikaa itselleen.

Ymmärrän tarpeen ottaa etäisyyttä suhteeseen, mutta jos koko reissu on pilalla sen vuoksi, että aikuisen tavoin ilmoittaa olevansa hengissä ja reissussa ihan omasta tahdosta, niin minä en sellaisella pikkumyyllä mitään tee.

[/quote]

Mielestäni taas ei ole mitään epäselvää, jos nainen haastaa riitaa tyhjästä kotona, että lähtee esim. ulos kaverin kanssa ja nukkuu kaverilla yön. Tajuaa kai sen tyhmempikin, että koska itse haastoi riitaa ettei mies jaksa soitella, koska kokemuksen mukaan siitä saattaa alkaa seuraava riita. Siinä kohtaa nainenkin voi katsella vähän peiliin.

[/quote]

Sitten on nämä naiset, jotka ei päästä miestä mihinkään ilman jumalatonta tappelua. Perus mökkireissu kavereiden kanssa saa aikaan sellaisen shown, ettei mistään menosta enää kannata kertoa kuin ihan viime tingassa. Ja vielä vähemmällä pääsee, jos ei kerro silloinkaan ja pistää puhelimen äänettömälle reissun ajaksi. Sitten kun mies palaa, sellainen nainen on kummasti rauhoittunut omistushalustaan ja suorastaan säyseä tajutessaan ettei mies jättänytkään pysyvästi.

Vierailija
324/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"]

Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen.

[/quote]

Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin.

Sellaista se miehen elämä on kun riivinrautaa ei vaan enää jaksa.

[/quote]

Niin, päiviksi eikä päiväksi.

Vierailija
325/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap.?

Vierailija
326/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap??

Vierailija
327/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:49"]

Mielestäni taas ei ole mitään epäselvää, jos nainen haastaa riitaa tyhjästä kotona, että lähtee esim. ulos kaverin kanssa ja nukkuu kaverilla yön. Tajuaa kai sen tyhmempikin, että koska itse haastoi riitaa ettei mies jaksa soitella, koska kokemuksen mukaan siitä saattaa alkaa seuraava riita. Siinä kohtaa nainenkin voi katsella vähän peiliin.

[/quote]

Ei tarvitse soitella. Voi laittaa sen yhden tekstarin: kaverilla, vituttaa, en halua kanssasi puhua, tulen sitten kun tulen.

Mutta on raukkamaista, kusipäistä, teiniä ja typerää pelotella toista ja jättää hänet miettimään, onko todellakin jotain kamalaa tapahtunut. Se on lapsellista ja ilkeää vallankäyttöä, joka ei minusta aikuisten suhteeseen yksinkertaisesti kuulu. Jos miehelläni olisi moisia teinipissisjuttuja, jättäisin hänet heti - aikuiset miehet eivätkä naiset noin käyttäydy.
[/quote]
Näin. Ja voin kuvitella mikä tuolla yhdellä pikkumyylläkin on käsitys "hyvästä" naisesta. Kynnysmatto joka antaa talloa itseään. Ja normaalin aikuiseksi kasvaneen ihmisen parisuhdekäsityksillä varustettu nainen on nalkuttava akka, kun Jorman 45 veen teinix-käytös ei saakaan hyvää palautetta.

Vierailija
328/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
329/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:01"]

Ei mitään aavistusta. Töistä suoraan on mennyt johonkin. Puhelin ollut aamusta asti poissa päältä ja ei ole ainakaan whatsappissakaan käynyt - oletettavasti puhein ollut koko päivän pois päältä. Olen soittanut tasaisin väliajoin nyt 25 kertaa. Ja monta viestiä. Kukaan ei muka tiedä??! Eivät halua kertoa? 

Ap

[/quote]

Hittoako se sulle kuuluu? Minkä ihmeen takia pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa ja sun tietää toisen tekemiset ja olemiset sekunnilleen? Ihme kyylä.
[/quote]

Kuulostat ihan mun exältä... toivottavasti et itse ole suhteessa.

Vierailija
330/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:27"]

Jos tää on totta niin sanokaa mun sanoneen, itsari tai toinen nainen. Voin melkein lyödä vetoa. Mikä muu olisi järkevä syy tavalliselle miehelle? Kidnapattu? Ryyppyreissulla? Oh boy tuskin..

[/quote]

Joku onnettomuus?

[/quote]

No kyllähän siitä olisi jo tullut tieto. Tietenkin!

[/quote]

Paitsi jos uhria ei ole vielä tunnistettu, taikka löydetty.

[/quote]

Kukapa sitä nyt löytää olisi voinut, isosta suomalaisesta kaupungista, työpaikan ja kodin väliltä?

Vierailija
331/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä ap:tä huhuilette, yhdessä viestissä lukee aivan selkeästi että ap on kuollut.

Vierailija
332/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:42"]

Pakko sanoa, että mies, joka häipyisi kuin kiukkuinen teini päiviksi teille tietämättömille ilmoittamatta mitään, saisi tietenkin takaisin tultuaan kasata kamansa ja häipyä ihan kokonaan. Sittenhän saisi laatuaikaa itselleen.

Ymmärrän tarpeen ottaa etäisyyttä suhteeseen, mutta jos koko reissu on pilalla sen vuoksi, että aikuisen tavoin ilmoittaa olevansa hengissä ja reissussa ihan omasta tahdosta, niin minä en sellaisella pikkumyyllä mitään tee.

[/quote]

[/quote]

Sitten on nämä naiset, jotka ei päästä miestä mihinkään ilman jumalatonta tappelua. Perus mökkireissu kavereiden kanssa saa aikaan sellaisen shown, ettei mistään menosta enää kannata kertoa kuin ihan viime tingassa. Ja vielä vähemmällä pääsee, jos ei kerro silloinkaan ja pistää puhelimen äänettömälle reissun ajaksi. Sitten kun mies palaa, sellainen nainen on kummasti rauhoittunut omistushalustaan ja suorastaan säyseä tajutessaan ettei mies jättänytkään pysyvästi.
[/quote]
Kukaan ei pakota pysymään niissä suhteissa. Erotkaa jos vituttaa! Mutta kertokaa silke toisellekin, jos häivytte.

Vierailija
333/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
334/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattanut mennä ryyppäämään työkavereitten kanssa. joitain sinulle tuntemattomia. mulle tapahtunut vastaava :D

Vierailija
335/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro jo!!!

Vierailija
336/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies löytyy. Onnea etsintään. Kurja juttu.

Vierailija
337/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:43"]Kaikki viestit joissa on yli 50 ylä- tai alapeukkua on ap:n kirjoittamia. Nyt pikku vinkki: kannattaisi vähentää peukuttelua jos ei halua että heti tunnistettaisiin.  [/quote] Täh?

[/quote]

Tarkoittaa sitä että tällä palstalla kaikki ei ole (totta) sitä miltä näyttäisi olevan.

Että sellainen TÄH

[/quote]

En ymmärrä?

Vierailija
338/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jotain oikeasti sattunut kun mitään ei kuulu? :(

Vierailija
339/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset