Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h

Vierailija
11.07.2015 |

En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa. 

Ei riiroja, ei mitään taustalla. 

Mitä tehdä?

Kommentit (402)

Vierailija
261/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä niitä verkkopankkitunnuksia? Sieltä näkisi onko eilen esim nostanut rahaa tai käynyt jossakin.

Vierailija
262/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!!

Ap
[/quote]

Miksi osa viesteistäsi on asiallisia ja osa täynnä kirosanoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia AP! Uskon, että kaikki kääntyy parhain päin!

Vierailija
264/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee jos on totta. Tuuha päivittää! Missä kunnassa?

Vierailija
265/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lupaathan että tulet ilmoittamaan sitten mitä kävi, kun asia selviää. Mua pelottaa ja ahdistaa sun puolesta ihan hirveästi, sillä olen ollut samassa tilanteessa. Meille ei käynyt siinä tilanteessa hyvin, toivon että sulle käy! 

Vierailija
266/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:48"]

Onko teillä niitä verkkopankkitunnuksia? Sieltä näkisi onko eilen esim nostanut rahaa tai käynyt jossakin.

[/quote]

En ole ap, mutta ei mulla ainakaan viikonloppuisin mitään varauksia näy... Vasta ma näkyy että jotain on tililtä lähtemässä.

Vierailija
267/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!! Ap [/quote] Miksi osa viesteistäsi on asiallisia ja osa täynnä kirosanoja?

[/quote]

Varmaan koska ap on ihan hermorauniona! Kun joku laittaa siinä hetkessä typerältä kuulostavia viestejä niin menee hermot. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tehnyt vastaavan ketjun. Mun mieheni oli silloin psykoosissa, hukassa. 

Yrittää purkaa ajatuksiaan ja ahdistustaan, ja kun joku kyselee tyhmiä, syyllistää, provoaa niin ei vaan pysty vastaamaan asiallisesti.

Vierailija
268/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:50"]

[/quote]

En ole ap, mutta ei mulla ainakaan viikonloppuisin mitään varauksia näy... Vasta ma näkyy että jotain on tililtä lähtemässä.

[/quote]

Mulla näkyy joka kerta katevarauksena viikonloppuisin tehdyt ja nostot näkyy ihan heti. Riippuu kai pankista mut oisko tosta haittaakaan tsekata?

Vierailija
269/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan myötäeläjille tuestanne, jotenkin se hieman voimaannuttaa tässä tilanteessa.. ainakin jotain tukea jostain

Mies on ollut töissä normaalisti tänään ja lähtenyt viideltä. Ollut käytökseltä ihan normaali ja mikään ei ole herättänyt epäilyjä kenessäkään. Jonkun asian oli unohtanut tehdä, jonka toinen joutui sitten paikkaamaan, mutta tuo on ilmeisen normaalia kuitenkin kyseisessä työpaikassa. 

Kaikki vaikuttaa liian normaalilta ja kukaan ei ole aavistellut mistään mitään!! Mitä vaihtoehtoja ihan oikeasti jää :(

Ap

Vierailija
270/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!! Ap [/quote] Miksi osa viesteistäsi on asiallisia ja osa täynnä kirosanoja?

[/quote]

Varmaan koska ap on ihan hermorauniona! Kun joku laittaa siinä hetkessä typerältä kuulostavia viestejä niin menee hermot. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tehnyt vastaavan ketjun. Mun mieheni oli silloin psykoosissa, hukassa. 

Yrittää purkaa ajatuksiaan ja ahdistustaan, ja kun joku kyselee tyhmiä, syyllistää, provoaa niin ei vaan pysty vastaamaan asiallisesti.

[/quote]

Fiksut ihmiset ei kiroile viesteissään. Eikä paniikissa turvaudu palstaan

Vierailija
271/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"]Kiitos vaan myötäeläjille tuestanne, jotenkin se hieman voimaannuttaa tässä tilanteessa.. ainakin jotain tukea jostain

Mies on ollut töissä normaalisti tänään ja lähtenyt viideltä. Ollut käytökseltä ihan normaali ja mikään ei ole herättänyt epäilyjä kenessäkään. Jonkun asian oli unohtanut tehdä, jonka toinen joutui sitten paikkaamaan, mutta tuo on ilmeisen normaalia kuitenkin kyseisessä työpaikassa. 

Kaikki vaikuttaa liian normaalilta ja kukaan ei ole aavistellut mistään mitään!! Mitä vaihtoehtoja ihan oikeasti jää :(

Ap
[/quote]

Provo

Vierailija
272/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

S-Pankissa näkyi tämän aamuinen nosto ja katevaraukset, samoin Nordeassa näkyy katevaraus tankkaamisesta tältä päivältä. Juuri testasin. 

Vierailija
273/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"]

Kiitos vaan myötäeläjille tuestanne, jotenkin se hieman voimaannuttaa tässä tilanteessa.. ainakin jotain tukea jostain

Ap

[/quote]

Summaan nyt vain: miehesi on viimeksi ollut sinuun yhteydessä perjantaina? Ja tänään lauantaina ON ollut töissä? Menikö oikein? 

Vierailija
274/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"]Kiitos vaan myötäeläjille tuestanne, jotenkin se hieman voimaannuttaa tässä tilanteessa.. ainakin jotain tukea jostain

Ap
[/quote]

Ai TÄNÄÄNKIN oli töissä?!

Vierailija
275/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:49"]

[/quote]

[/quote]

Fiksut ihmiset ei kiroile viesteissään. Eikä paniikissa turvaudu palstaan
[/quote]

Paitsi provoillakseen

Vierailija
276/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:55"] Ai TÄNÄÄNKIN oli töissä?!

[/quote]

Niin, ja otsikon mukaan jo 24 h poissa. Loogista tällä palstalla.

Vierailija
277/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en väitä olevani fiksu ja oikeastaan olen ihan todella HELVETIN sekaisin juuri nyt. Mitä enemmän menee aikaa ja mitä useamman kerran koitan soittaa ja saan vastauksen ettei numeroon saa yhteyttä, niin sen kovemmin tuntuu kuin pää hajoaisi!  Kohta !!!!30!!!! tuntia mennyt siitä kun viimenen merkki miehestä, whatsappin paikallaolo-aika. :( 

Paniikissa turvauduin palstaan ja onneksi teinkin niin, sillä sain neuvoja ja saan koko ajan tukea. Kaverit eivät minua auttaneet asiassa ja omat vanhemmat nyt vielä vähemmän. Hienoa ettei sinulle ole koskaan käynyt mitään sellaista että koet olevasi YKSIN yksin ja todella pulassa ja peloissasi, ettet keksi enää mitään ratkaisua. Minä olen siinä nyt. 

Ap

Vierailija
278/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:32"]Siis mitä helvettiä te täällä värittelette ja noin kuvottavalla tavalla?!! Vittu mitä pellejä täällä voikaan olla!! Ei ole mies mitään hukkunut!! Ap [/quote] Miksi osa viesteistäsi on asiallisia ja osa täynnä kirosanoja? [/quote]   Varmaan koska ap on ihan hermorauniona! Kun joku laittaa siinä hetkessä typerältä kuulostavia viestejä niin menee hermot. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja tehnyt vastaavan ketjun. Mun mieheni oli silloin psykoosissa, hukassa.  Yrittää purkaa ajatuksiaan ja ahdistustaan, ja kun joku kyselee tyhmiä, syyllistää, provoaa niin ei vaan pysty vastaamaan asiallisesti.   [/quote] Fiksut ihmiset ei kiroile viesteissään. Eikä paniikissa turvaudu palstaan

[/quote]

No nähtävästi minä ja ap ei sinun mielestäsi olla fiksuja. Kyllä minä vaan paniikissa turvauduin palstaan, ei minulla ollut ketään muutakaan.

Se minun tekemäni ketju löytyy tästä

Surullisin mielin luen tuota ketjua.

Vierailija
279/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:52"]Kiitos vaan myötäeläjille tuestanne, jotenkin se hieman voimaannuttaa tässä tilanteessa.. ainakin jotain tukea jostain Mies on ollut töissä normaalisti tänään ja lähtenyt viideltä. Ollut käytökseltä ihan normaali ja mikään ei ole herättänyt epäilyjä kenessäkään. Jonkun asian oli unohtanut tehdä, jonka toinen joutui sitten paikkaamaan, mutta tuo on ilmeisen normaalia kuitenkin kyseisessä työpaikassa.  Kaikki vaikuttaa liian normaalilta ja kukaan ei ole aavistellut mistään mitään!! Mitä vaihtoehtoja ihan oikeasti jää :( Ap [/quote] Ai TÄNÄÄNKIN oli töissä?!

[/quote]

Eiköhän tämä provo kaatunut tähän :D Ap yritys hyvä 3/5

Vierailija
280/402 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, tais ap jäädä provosta kiinni :D Mies kadonnut eilen ja ollut kuitenkin töissä tänään? Eihän se sit mitää kateissa ole..