Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut omalle kohdalle - miehestä ei havaintoja 24h

Vierailija
11.07.2015 |

En olisi uskonut joutuvani tänne kirjoittaa tästä aiheesta.. Mies siis teillä tietämättömillä, puhelin kiinni ja kellään ei ole havaintoa. 

Ei riiroja, ei mitään taustalla. 

Mitä tehdä?

Kommentit (402)

Vierailija
201/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:43"]Kaikki viestit joissa on yli 50 ylä- tai alapeukkua on ap:n kirjoittamia. Nyt pikku vinkki: kannattaisi vähentää peukuttelua jos ei halua että heti tunnistettaisiin.  [/quote] Täh?

[/quote]

Tarkoittaa sitä että tällä palstalla kaikki ei ole (totta) sitä miltä näyttäisi olevan.

Että sellainen TÄH

Vierailija
202/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"]

Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen.

[/quote]

Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin.

Sellaista se miehen elämä on kun riivinrautaa ei vaan enää jaksa.

[/quote]

Vasta kolmantena päivänä. Voi kun hurjaa!

[/quote]

Älä muuta virka ;) Ei ollenkaan hurjaa.. tarkoitin juuri päinvastoin, ettei päivästä kannata huolestua kovinkaan kummoisesti.

[/quote]

Sä oot sitten niin Äijä!

[/quote]

Kirjoitetaan kuitenkin pienellä. Et vieläkään ymmärtänyt, että miehen yhden päivän ryyppyreissun takia ei kannata huolestua. Eikö mene jakeluun?

[/quote]

Uuh, sä oot vielä noin fiksukin... Oikea Äijien Äijä! Jokanaisen Unelmamies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"] Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen. [/quote] Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin. Sellaista se miehen elämä on kun riivinrautaa ei vaan enää jaksa. [/quote] Opettele ny ens alkuun vaikka lukemaan.

[/quote]

Ehkäpä vika on kirjoittajassa

Vierailija
204/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:43"]Kaikki viestit joissa on yli 50 ylä- tai alapeukkua on ap:n kirjoittamia. Nyt pikku vinkki: kannattaisi vähentää peukuttelua jos ei halua että heti tunnistettaisiin.  [/quote] Täh?

[/quote]

Tarkoittaa sitä että tällä palstalla kaikki ei ole (totta) sitä miltä näyttäisi olevan.

Että sellainen TÄH

[/quote]
Ei toki mutta en nyt peukutuksista kuitenkaan lähtisi päättelemään :D

Vierailija
205/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:16"]

Hei mulle tuli tällanen mielee, et ootko kattonu tietokoneen sivuhistorian? Sieltähän vois löytyy jotain vihjeitä. Toivottavasti miehes löytyy kunnossa, ap! Voimia <3

[/quote]

Sivuhistoria piilotetaan naiselta käyttämällä aivan erillistä selainta johon nainen ei tietenkään tiedä/pääse käsiksikään. Opetelkaa nyt edes alkeet.

[/quote]

Selaimesta voi siis poistaa esim. yhden tiedoston ja siirtää sen toiseen hakemistoon. Vaikka nainen löytäisikin selaimen, niin se on toimimaton, ja jos nainen kysyy asiasta niin vastataan, että ai niin se ei toiminut kun yritin sen asentaa. Pitäisi poistaa joku päivä. (oikeasti ei tietenkään poisteta sitä)

[/quote]

Itse säilytän selaimen kokonaan erillisellä tikulla, jottei tekemisiäni pääse urkkimaan.

[/quote]

Minullapa on ihan oma salasanalla suojattu läppäri. T: nainen

Vierailija
206/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"]

Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen.

[/quote]

Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin.

[/quote]
Sulla on just sellainen nainen kuin ansaitset. Niin se vaan menee että garbage in, garbage out.

Vierailija
207/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"] Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen. [/quote] Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin. Sellaista se miehen elämä on kun riivinrautaa ei vaan enää jaksa. [/quote] Opettele ny ens alkuun vaikka lukemaan.

[/quote]

Ehkäpä vika on kirjoittajassa
[/quote]

Voit aloittaa vaikka tavaamalla ton ekan lauseen.

Vierailija
208/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:48"]

Lopettakaa. Ärsyttävää tollanen lapsellisten riitely. Varmaan ap:ta ei hirveästi kiinnosta, voiko sivuhistoriaa piilottaa jonnekkin tietokoneen uumeniin toiselle selaimelle, tai se että jonkun toisen mies oli ollut kolme päivää kateissa.

[/quote]

Samaa mieltä!

Vierailija
209/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa. Ärsyttävää tollanen lapsellisten riitely. Varmaan ap:ta ei hirveästi kiinnosta, voiko sivuhistoriaa piilottaa jonnekkin tietokoneen uumeniin toiselle selaimelle, tai se että jonkun toisen mies oli ollut kolme päivää kateissa.

[/quote]

Lähinnä on tarkoitus lohduttaa ap:ta ettei se yksi päivä nyt vielä mikään "iso juttu" ole. Näitä on kaikille sattunut.

Vierailija
210/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Samaa mieltä!

[/quote]

Eihän ap ole täällä.

Vai onko sittenkin.....

Vierailija
211/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"]

[/quote]

[/quote]

Vasta kolmantena päivänä. Voi kun hurjaa!

[/quote]

Älä muuta virka ;) Ei ollenkaan hurjaa.. tarkoitin juuri päinvastoin, ettei päivästä kannata huolestua kovinkaan kummoisesti.

[/quote]

Sä oot sitten niin Äijä!

[/quote]

Kirjoitetaan kuitenkin pienellä. Et vieläkään ymmärtänyt, että miehen yhden päivän ryyppyreissun takia ei kannata huolestua. Eikö mene jakeluun?

[/quote]

Uuh, sä oot vielä noin fiksukin... Oikea Äijien Äijä! Jokanaisen Unelmamies!

[/quote]

Kiitos kehuista, mutta olen aika vaatimaton joten kehusi saavat minut hieman hämilleen.

Vierailija
212/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 05:16"]

Hei mulle tuli tällanen mielee, et ootko kattonu tietokoneen sivuhistorian? Sieltähän vois löytyy jotain vihjeitä. Toivottavasti miehes löytyy kunnossa, ap! Voimia <3

[/quote]

Sivuhistoria piilotetaan naiselta käyttämällä aivan erillistä selainta johon nainen ei tietenkään tiedä/pääse käsiksikään. Opetelkaa nyt edes alkeet.

[/quote]

Selaimesta voi siis poistaa esim. yhden tiedoston ja siirtää sen toiseen hakemistoon. Vaikka nainen löytäisikin selaimen, niin se on toimimaton, ja jos nainen kysyy asiasta niin vastataan, että ai niin se ei toiminut kun yritin sen asentaa. Pitäisi poistaa joku päivä. (oikeasti ei tietenkään poisteta sitä)

[/quote]

Itse säilytän selaimen kokonaan erillisellä tikulla, jottei tekemisiäni pääse urkkimaan.

[/quote]

Minullapa on ihan oma salasanalla suojattu läppäri. T: nainen

[/quote]

Minullapa on ihan oma pöytäkone. Hakkaa läppärisi mennen tullen.

Vierailija
213/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"] Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen. [/quote] Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin. Sellaista se miehen elämä on kun riivinrautaa ei vaan enää jaksa. [/quote] Sulla on just sellainen nainen kuin ansaitset. Niin se vaan menee että garbage in, garbage out.

[/quote]

Höpö puheita. 

Vierailija
214/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:48"]

[/quote]

Lähinnä on tarkoitus lohduttaa ap:ta ettei se yksi päivä nyt vielä mikään "iso juttu" ole. Näitä on kaikille sattunut.

[/quote]

Aijjaa? On ihan normaalia olla monta kymmentä tuntia kateissa, ilmoittamatta mitään, puhelin kiinni. Varmasti lohduttaa ihan todella paljon ap:tä, kun hän siellä paniikissa yrittää löytää oman miehensä jostakin, ja sinä tulet ja kerrot että ei se nyt ole vakavaa. Tsemppiä ap:lle!
t.231

Vierailija
215/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa isä katosi useammaksi viikoksi mitään ilmoittamatta. Oli muuttanut Viroon toisen naisen luo, poliisit ja perhe etsivät Suomessa.

Vierailija
216/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"] Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen. [/quote] Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin. Sellaista se miehen elämä on kun riivinrautaa ei vaan enää jaksa. [/quote] Sulla on just sellainen nainen kuin ansaitset. Niin se vaan menee että garbage in, garbage out.

[/quote]

Höpö puheita. 

[/quote]

Olen ollut nuorena mukava ja saanut huonon naisen ja olen ollut sika ja saanut hyvän naisen. Looginen jatkumo ei tue kuvitelmiasi.

Vierailija
217/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:48"] Lopettakaa. Ärsyttävää tollanen lapsellisten riitely. Varmaan ap:ta ei hirveästi kiinnosta, voiko sivuhistoriaa piilottaa jonnekkin tietokoneen uumeniin toiselle selaimelle, tai se että jonkun toisen mies oli ollut kolme päivää kateissa. [/quote] Lähinnä on tarkoitus lohduttaa ap:ta ettei se yksi päivä nyt vielä mikään "iso juttu" ole. Näitä on kaikille sattunut.     [/quote] Aijjaa? On ihan normaalia olla monta kymmentä tuntia kateissa, ilmoittamatta mitään, puhelin kiinni. Varmasti lohduttaa ihan todella paljon ap:tä, kun hän siellä paniikissa yrittää löytää oman miehensä jostakin, ja sinä tulet ja kerrot että ei se nyt ole vakavaa. Tsemppiä ap:lle! t.231

[/quote]

Joskus voi käydä niin kun soittaa riittävästi suutansa. Mitään riitaahan nainen ei ole välttämättä huomannut, vaan miehen mitta on vain tullut täyteen katsella sellaista naista.

Vierailija
218/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"] Aikoinaan hävisi minunkin mieheni päiviksi. Oli ollut ensin toisen naisen kanssa, sitten juopotellut ja joutunut putkaan. Eikä tunnustanut mitään, vaan kuulin muualta. On tietysti entinen mies nyt, mutta silloin en olisi ikinä uskonut mitään sellaista hänestä. Vieläkin ottaa päähän, että olin niin sinisilmäinen. [/quote] Päiväksi, voi kun hurjaa. Itse lähdin akan kanssa riitelyn jälkeen kaverille, sieltä mentiin baariin, baarista mentiin naisten luo, seuraavana päivänä mentiin kaverille ja vasta kolmantena päivänä menin kotiin. Sellaista se miehen elämä on kun riivinrautaa ei vaan enää jaksa. [/quote] Opettele ny ens alkuun vaikka lukemaan. [/quote] Ehkäpä vika on kirjoittajassa [/quote] Voit aloittaa vaikka tavaamalla ton ekan lauseen.

[/quote]

Sinä voit tavata aloittajan sepustukset 24 tunnista.

Vierailija
219/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea mutta löytyikö äijä jo?

Vierailija
220/402 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:43"]

Kaikki viestit joissa on yli 50 ylä- tai alapeukkua on ap:n kirjoittamia. Nyt pikku vinkki: kannattaisi vähentää peukuttelua jos ei halua että heti tunnistettaisiin. 

[/quote]

Tässä sun viestissä on nyt yli 60 alapeukkua eli se on siis ap:n kirjoittama. Vai mitä?