Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan katunut kun olet kertonut rehellisesti tunteistasi?

Vierailija
11.07.2015 |

Itsellä on nyt ajankohtainen tilanne. Kertoakko ihmiselle josta välitän, rehellisesti mitä tunnen häntä kohtaan vai en. Toisaalta ajattelen että totta kai kerron, silläkin riskillä että tämä ihmissuhde päättyy tähän. Toisaalta, en halua ottaa vastaan jos vastaus onkin jotakin epätoivottavaa (mitä se 50% mahdollisuudella onkin.)

Kysymys siis, oletteko myöhemmin katunut sitä että olette kertoneet, tai että olette jättäneet kertomatta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka katoavat elämästäsi kun kerrot tunteista eivät ole itkemisen arvoisia....Enemmän kadut myöhemmin jos et kertonut....

Vierailija
2/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä oleva niin niin totta. Siinä sulle hyvä neuvo, kaiken uhallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin erästä ihanaa miestä ulos kanssani tällä viikolla. En ollut ikinä tehnyt aloitetta ennen, pelotti hirveästi. Nyt tuntuu kuin olisin taivaassa, mies vastasi myöntävästi. Tämä tunne on paras maailmassa. Olisipa kaduttanut jos en olisi lähestynyt ja olisin voinut menettää mahdollisesti tutustumisen ehkäpä elämäni mieheen? Noh en voi kuin suositella <3 Toivon sullekin parasta, ansaitset kultaa AP.

Vierailija
4/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelen niin: Jos kerrot, menetät ehkä sen ihmissuhteen mutta mitä sitten? Se ei olisi ees ollut sen arvoista! Oon ihan varma, että vaikka saisit nyt pakit niin myöhemmin et kadu sitä että kerroit vaikka se hetken sattuukin. Totuus vapauttaa, sanotaan. 

Vierailija
5/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä avauduin kerran, ensirakkaudelleni. Kaikki meni sirpaleiksi tuon jälkeen.

Vierailija
6/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, avauduin tanssilattialla pienessä juubassa. Ei olisi kannattanut :(

Vierailija
7/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerralla kun olen niin tehnyt. Tunteet kun ei koskaan ole olleet molemminpuolisia... vituttaa ja nolottaa vaan, mieluummin olisin pitänyt suuni kiinni.

Vierailija
8/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyhmää kertoa työkaverille tunteistani. Hän oli kyllä vongannut minua aiemmin, mutta ei enää ollut kiinnostunut. Helpommalla olisin päässyt, jos olisin antanut ihastuksen mennä ohi kertomatta mitään.