Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jätän lapseni 6kk matkan ajaksi hoitoon

Vierailija
11.07.2015 |

Matka varattu ennen plussaamista, lähtöajankohta on kun lapseni 6kk iässä. Matka kestää viikon. Lapsi hoidossa Äidilläni sen aikaan sisaruksensa 2,6v kanssa. Mielipiteitä tai kysyttävää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan sama tilanne lasten kanssa ja kaikki meni hyvin. Puolivuotias poikani ei  reagoinut mitenkään asiaan ja on nyt tasapainoinen lähes 40v perheenisä.

Vierailija
22/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:29"]Nykyään äidit jättää lapsiaan hoitoon miten vaan. Sitten on näitä, jotka asuvat viikko viikko, eikä ole sitä "vakituista" kotia. Itse olen psykiatrina nähnyt mihin tämmöinen "heittopussi" meininki johtaa. Näiden lapsien katseesta voi jopa huomata miten heiltä perusturvallisuus puuttu, ja itsetunto vaurioituu. Ei todellakaan ole lapselle hyväksi! Jostain syystä ihmisille ei mene tämä perille, tai sitten ollaan sen verran itsekkäitä, että omat menot menee ennen lasten hyvinvointia. Suomessa on valitettavan paljon mitä minä kutsun huonoiksi vanhemmiksi. [/quote] Eikö lääkiksessä opeteta kirjoittamaan?

[/quote]Kirjoittaminen opitaan peruskoulussa, jos opitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:08"]

Kysy ihan oikeasti ammattilaisilta, vaikka neuvolasta. Mulle on jokaisen lapsen kohdalla muistutettu siitä ikäkk/erotunti ja ikävuosi/erovuorokausi -säännöstä. Kukaan ammattilainen eikä järkevä vanhempi suosittele tuollaista eroa. Olet varmasti provo, koska tietänet että tällä palstalla on sekä järkeviä vanhempia että niitä vähän huithapelimpia, joille tärkeintä on se että pienenkin lapsen vanhemmilla on oikeus hurvitteluun, vaikka se tarkottaisi tarpeettomia pitkiä poissaoloja pienen luota. Koska onhan mulla oikeus lähteä festareille kolmeksi päiväksi ja jättää viikon ikäinen vauva äidilleni, olenhan 20v ja äitini on tosi tuttu vauvalleni.

[/quote]Ei 70-80-luvulla joka lomareissua mistään neuvoloista kyselty. Uusavuttomat taas valloittaa maailmaa.

Vierailija
24/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:20"]Mun lapset olivat 2v3 kk ja 8kk vanhoja, kun olin kaksi viikkoa etelässä. Isänsä hoiti sen ajan ja ihan täysipäisiä aikuisia heistä on tullut. Ja tunsivat molemmat vielä äitinsä, kun kotiin tulin. Ihme vouhotusta täällä. [/quote] Minusta lasten oma isä on aivan eri asia kuin joku outo hoitaja. Tai voihan jollaki lapsella oma isovanhempi olla läheisempi kuin isä, mutta lähtökohtaisesti kuitenkin sen hoitajan pitäisi mielestäni olla samasta taloudesta. Minä ainakin olen myös tottunut ajatukseen että alle vuoden ikäistä ei yöksi jätetä. Oma lapsemme on nyt reilun vuoden emmekä ole hänen luotaan yötä olleet poissa.

[/quote]Harvoille mummi on outo hoitaja.

Vierailija
25/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vauva mukaan lomalle. Sylipaikka lentokoneessa vauvalle on tosi edullinen, joten ei ole rahasta kiinni. Ei imetyskään turhaan katkea. 2½- vuotias pärjää mummon kanssa jos ei ole rahaa ottaa häntä mukaan.

Vierailija
26/26 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa se aloitus, mammat. :D Ap lähtee VIIKON matkalle, kun lapsi on puolivuotias.

Tosin nää erikoiset lukujen ilmaisut ja se, että matka varattu yli 15 kk etukäteen saa epäilemään, että tää on vaan provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän