Antaisitko ukolle lähdöt?
Kerron tarinan, pelastaisiko mikään tilannetta jos kyseessä olisi sinun puoliso? Pistäisitkö pellolle miehen, oileasti?
Miehen piti olla tänään lasten (2&4v)kanssa työvuoroni ajan. Lähti illalla käymään kaverilla, olivat menossa käymään terassilla. KÄYMÄÄN siis.Mikäs siinä. Mutta mies tuli 6.30 kotiin ympäripäissään.
Pakkohan minun oli töihin mennä. Jätin lapset tv:n ääreen ja herättelin miestä, luulin heränneen mutta vanhempi pojista ssnoi että ei ollut herännyt :(
Lapset oli saanut aikaan melkoisen sotkun, ja kaikki siivoamatta kun tulin töistä. Keittiössä kaikki astiat pöydillä, ruuat syöty eikä minulle jätetty mitään. Jopa kylpyhuoneen olivat levittäneet, purkit availtu ja osa puristettu tyhjäksi.
Olen onnellinen ettei mitään ole sattunut.
Toisen lapsen amtibiootti antamatta.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:24"]Mun mies on tehnyt muutaman kerran saman. Olen ollut kaverini kanssa baareilemassa, niin mies olikin kännissä sammuneena, kun tulin kotiin. Onneksi lapset nukkui. Tämä miehen käytös aiheutti sen, etten käynyt pitkään aikaan missään (vuoteen). Nyt kun menin juhlimaan kaverin kanssa. Mies oli tehnyt sen taas. Tekisi mieli jättää se, kun olen muutakin paskaa saanut niskaan heti siitä lähtien kun tulin raskaaksi 3,5 vuotta sitten. Lisäksi mies juo n. 3päivän välein itsensä humalaan.
Tänään, kun piti lähteä sukujuhliin klo:14 . Mies sanoi yhtäkkiä klo12, että olenko valmis lähdetään. En ollut valmis, niin mies alkoi huutamaan miten idiootti olen ja pilaan aina kaikki menot ja reissut, kun en ole valmis. Olisiko jo aika mun nostaa kytkintä? ,Jätin menemättä juhliin, kun olen kurkkyani myöten täynnä tätä haukkumista ja mollaamista siitä miten huono olen. Mulla ei ole enää mitään itsetuntoa, eikä itsekunnioitusta jäljellä tämän 3,5 vuoden henkisen väkivallan jäljiltä.
P.s En ole ap, mutta kommentteja kaivattaisiin.
[/quote]
Älä nyt hyvä ihminen tuollaists aarretta jätä!
No jos tuota ei ole tapahtunut useammin, sitten pitää antaa tilaisuus miehelle.
Mutta perusedellytys on että mies a) ymmärtää mitä on tehnyt, b) pyytää anteeksi (myös lapsilta) ja c) lupaa pyhästi ettei tilanne toistu.
Jos noihin ei taivu, lienee peli selvä: hänestä ei ole isäksi saati puolisoksi.
Ukko pihalle ja äkkiä. Sääli on sairautta. Laita lapset etusijalle. En jättäisi sekunniksikaan lapsia tuollaiselle.