Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko ukolle lähdöt?

Vierailija
11.07.2015 |

Kerron tarinan, pelastaisiko mikään tilannetta jos kyseessä olisi sinun puoliso? Pistäisitkö pellolle miehen, oileasti?

Miehen piti olla tänään lasten (2&4v)kanssa työvuoroni ajan. Lähti illalla käymään kaverilla, olivat menossa käymään terassilla. KÄYMÄÄN siis.Mikäs siinä. Mutta mies tuli 6.30 kotiin ympäripäissään.

Pakkohan minun oli töihin mennä. Jätin lapset tv:n ääreen ja herättelin miestä, luulin heränneen mutta vanhempi pojista ssnoi että ei ollut herännyt :(

Lapset oli saanut aikaan melkoisen sotkun, ja kaikki siivoamatta kun tulin töistä. Keittiössä kaikki astiat pöydillä, ruuat syöty eikä minulle jätetty mitään. Jopa kylpyhuoneen olivat levittäneet, purkit availtu ja osa puristettu tyhjäksi.

Olen onnellinen ettei mitään ole sattunut.
Toisen lapsen amtibiootti antamatta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin raivona etten uskalla mennä puhumaan. Ukko makaa makuuhuoneessa krapulaansa. Turha kuvitella että olisi tullut pahoittelemaan. Mutta auttaisiko edes pahoittelu tässä?

Vierailija
2/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan voi olla ihmettelemättä miten jotkut onnistuu löytämään noita kusipääukkoja ja vielä vapaaehtoisesti menevät kimppaan niiden kanssa ja tekevät lapsiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ehkä vielä toisen tilaisuuden, jos tämä oli eka kerta kun näin käy. Olettaen että äijä ymmärtää tehneensä vastuuttomasti. Jos toistuisi, pihalle.

Vierailija
4/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"]

Kerron tarinan, pelastaisiko mikään tilannetta jos kyseessä olisi sinun puoliso? Pistäisitkö pellolle miehen, oileasti? Miehen piti olla tänään lasten (2&4v)kanssa työvuoroni ajan. Lähti illalla käymään kaverilla, olivat menossa käymään terassilla. KÄYMÄÄN siis.Mikäs siinä. Mutta mies tuli 6.30 kotiin ympäripäissään. Pakkohan minun oli töihin mennä. Jätin lapset tv:n ääreen ja herättelin miestä, luulin heränneen mutta vanhempi pojista ssnoi että ei ollut herännyt :( Lapset oli saanut aikaan melkoisen sotkun, ja kaikki siivoamatta kun tulin töistä. Keittiössä kaikki astiat pöydillä, ruuat syöty eikä minulle jätetty mitään. Jopa kylpyhuoneen olivat levittäneet, purkit availtu ja osa puristettu tyhjäksi. Olen onnellinen ettei mitään ole sattunut. Toisen lapsen amtibiootti antamatta.

[/quote]

Tuo oli lasten heittellejättö, johon muuten myös itse syyllistyit.

Vierailija
5/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tehnyt muutaman kerran saman. Olen ollut kaverini kanssa baareilemassa, niin mies olikin kännissä sammuneena, kun tulin kotiin. Onneksi lapset nukkui. Tämä miehen käytös aiheutti sen, etten käynyt pitkään aikaan missään (vuoteen). Nyt kun menin juhlimaan kaverin kanssa. Mies oli tehnyt sen taas. Tekisi mieli jättää se, kun olen muutakin paskaa saanut niskaan heti siitä lähtien kun tulin raskaaksi 3,5 vuotta sitten. Lisäksi mies juo n. 3päivän välein itsensä humalaan.
Tänään, kun piti lähteä sukujuhliin klo:14 . Mies sanoi yhtäkkiä klo12, että olenko valmis lähdetään. En ollut valmis, niin mies alkoi huutamaan miten idiootti olen ja pilaan aina kaikki menot ja reissut, kun en ole valmis. Olisiko jo aika mun nostaa kytkintä? ,Jätin menemättä juhliin, kun olen kurkkyani myöten täynnä tätä haukkumista ja mollaamista siitä miten huono olen. Mulla ei ole enää mitään itsetuntoa, eikä itsekunnioitusta jäljellä tämän 3,5 vuoden henkisen väkivallan jäljiltä.

P.s En ole ap, mutta kommentteja kaivattaisiin.

Vierailija
6/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:24"]

Mun mies on tehnyt muutaman kerran saman. Olen ollut kaverini kanssa baareilemassa, niin mies olikin kännissä sammuneena, kun tulin kotiin. Onneksi lapset nukkui. Tämä miehen käytös aiheutti sen, etten käynyt pitkään aikaan missään (vuoteen). Nyt kun menin juhlimaan kaverin kanssa. Mies oli tehnyt sen taas. Tekisi mieli jättää se, kun olen muutakin paskaa saanut niskaan heti siitä lähtien kun tulin raskaaksi 3,5 vuotta sitten. Lisäksi mies juo n. 3päivän välein itsensä humalaan. Tänään, kun piti lähteä sukujuhliin klo:14 . Mies sanoi yhtäkkiä klo12, että olenko valmis lähdetään. En ollut valmis, niin mies alkoi huutamaan miten idiootti olen ja pilaan aina kaikki menot ja reissut, kun en ole valmis. Olisiko jo aika mun nostaa kytkintä? ,Jätin menemättä juhliin, kun olen kurkkyani myöten täynnä tätä haukkumista ja mollaamista siitä miten huono olen. Mulla ei ole enää mitään itsetuntoa, eikä itsekunnioitusta jäljellä tämän 3,5 vuoden henkisen väkivallan jäljiltä. P.s En ole ap, mutta kommentteja kaivattaisiin.

[/quote]

tietysti jätät luonnehäiriöisen alkoholistin.

ap:n tilanne vähemmän mustavalkoinen, riippuu miten mies suhtautuu.

Vierailija
7/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:24"]Mun mies on tehnyt muutaman kerran saman. Olen ollut kaverini kanssa baareilemassa, niin mies olikin kännissä sammuneena, kun tulin kotiin. Onneksi lapset nukkui. Tämä miehen käytös aiheutti sen, etten käynyt pitkään aikaan missään (vuoteen). Nyt kun menin juhlimaan kaverin kanssa. Mies oli tehnyt sen taas. Tekisi mieli jättää se, kun olen muutakin paskaa saanut niskaan heti siitä lähtien kun tulin raskaaksi 3,5 vuotta sitten. Lisäksi mies juo n. 3päivän välein itsensä humalaan.
Tänään, kun piti lähteä sukujuhliin klo:14 . Mies sanoi yhtäkkiä klo12, että olenko valmis lähdetään. En ollut valmis, niin mies alkoi huutamaan miten idiootti olen ja pilaan aina kaikki menot ja reissut, kun en ole valmis. Olisiko jo aika mun nostaa kytkintä? ,Jätin menemättä juhliin, kun olen kurkkyani myöten täynnä tätä haukkumista ja mollaamista siitä miten huono olen. Mulla ei ole enää mitään itsetuntoa, eikä itsekunnioitusta jäljellä tämän 3,5 vuoden henkisen väkivallan jäljiltä.

[/quote]

Rakas ihminen, sinä tiedät vastauksen itsekin. Ansaitset parempaa, ansaitset olla onnellinen. Jätä miehesi ja muuta lastesi kanssa muualle: Muutaman kuukauden päästä tulet huomaamaan, että se kannatti. Tsemppiä! <3

Vierailija
8/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette nelikymppisiä, niin sitten keskustelun paikka.

Vierailija
9/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat miehet mäkeen!

Vierailija
10/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noin pieniä voi jättää keskenään, eihän siitä äijästä ollu kaitsejaks, mitä jos olisivat kääntäneet levyt päälle ja tulipalovaara olis olkau mahdollinen tai joku myrkytys, lasun paikka kyllä nyt ja sun aikuisena ja selvänä pitäis tajuta ettei lapsia jätetä noin, vaikka miten töihin pitäis päästä, hommaa joku hoitopaikka muualta.

Vierailija
11/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin pihalle. Ei voinut olla juomatta silloin kun oli lapsista yksin vastuussa. Jos kyse olisi ollut parista lasillisesta (kirjaimellisesti) eikä parista pullosta ja sammumisesta, olisin voinut antaa anteeksi. Eikä edes ymmärtänyt tehneensä väärin.

En enää pääse mihinkään harrastuksiin, mutta en voinut ottaa sitä riskiä, että 3-vuotias livahtaa ties minne, kun iskä "nukahtaa".

Vierailija
12/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:24"]Mun mies on tehnyt muutaman kerran saman. Olen ollut kaverini kanssa baareilemassa, niin mies olikin kännissä sammuneena, kun tulin kotiin. Onneksi lapset nukkui. Tämä miehen käytös aiheutti sen, etten käynyt pitkään aikaan missään (vuoteen). Nyt kun menin juhlimaan kaverin kanssa. Mies oli tehnyt sen taas. Tekisi mieli jättää se, kun olen muutakin paskaa saanut niskaan heti siitä lähtien kun tulin raskaaksi 3,5 vuotta sitten. Lisäksi mies juo n. 3päivän välein itsensä humalaan.

[/quote]

Rakas ihminen, sinä tiedät vastauksen itsekin. Ansaitset parempaa, ansaitset olla onnellinen. Jätä miehesi ja muuta lastesi kanssa muualle: Muutaman kuukauden päästä tulet huomaamaan, että se kannatti. Tsemppiä! <3
[/quote]

Nyt mä purskahdin itkuun, kun luin vadtauksesi. Mä olen niin rikki. Ei mulla asuntoasiassa ongelmaa ole. Asutaan minun omistamassa talossa, jossa pystyn kyllä asumaan ilman miestä, kun lasken rahani tarkkaan. Yhteistä omaisuutta ei onneksi ole.

Kiitos vastauksestasi. Mä vaan olen kai niin pohjalla, että syytän itseäni ja mietin, jos vika onkin mussa. Vaikka tiedän, ettei se niin mene. Ei se mies varmaan enää mukavaksi mua kohtaan muutu. Luulen, ettei tunteita enää ole, jos niitä on koskaan ollutkaan.

Vierailija
13/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi YH-na. Paaljon parempi.

Vierailija
14/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:24"]Mun mies on tehnyt muutaman kerran saman. Olen ollut kaverini kanssa baareilemassa, niin mies olikin kännissä sammuneena, kun tulin kotiin. Onneksi lapset nukkui. Tämä miehen käytös aiheutti sen, etten käynyt pitkään aikaan missään (vuoteen). Nyt kun menin juhlimaan kaverin kanssa. Mies oli tehnyt sen taas. Tekisi mieli jättää se, kun olen muutakin paskaa saanut niskaan heti siitä lähtien kun tulin raskaaksi 3,5 vuotta sitten. Lisäksi mies juo n. 3päivän välein itsensä humalaan.

[/quote]

[/quote]

Nyt mä purskahdin itkuun, kun luin vadtauksesi. Mä olen niin rikki. Ei mulla asuntoasiassa ongelmaa ole. Asutaan minun omistamassa talossa, jossa pystyn kyllä asumaan ilman miestä, kun lasken rahani tarkkaan. Yhteistä omaisuutta ei onneksi ole.

Kiitos vastauksestasi. Mä vaan olen kai niin pohjalla, että syytän itseäni ja mietin, jos vika onkin mussa. Vaikka tiedän, ettei se niin mene. Ei se mies varmaan enää mukavaksi mua kohtaan muutu. Luulen, ettei tunteita enää ole, jos niitä on koskaan ollutkaan.
[/quote]Ajattelet vain itseäs, mites lapset eikö ne huoleta yhtään, kun joutuvat juoppoäijän armoille, häpeä itsekäs akka, toivottavasti lapset otetaan huostaan, et ole hyvä äiti, jos et tajua laittaa ukkoa kankaalle.

Vierailija
15/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin miehelle krapulapiparia.

Vierailija
16/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:24"]Mun mies on tehnyt muutaman kerran saman. Olen ollut kaverini kanssa baareilemassa, niin mies olikin kännissä sammuneena, kun tulin kotiin. Onneksi lapset nukkui. Tämä miehen käytös aiheutti sen, etten käynyt pitkään aikaan missään (vuoteen). Nyt kun menin juhlimaan kaverin kanssa. Mies oli tehnyt sen taas. Tekisi mieli jättää se, kun olen muutakin paskaa saanut niskaan heti siitä lähtien kun tulin raskaaksi 3,5 vuotta sitten. Lisäksi mies juo n. 3päivän välein itsensä humalaan. Tänään, kun piti lähteä sukujuhliin klo:14 . Mies sanoi yhtäkkiä klo12, että olenko valmis lähdetään. En ollut valmis, niin mies alkoi huutamaan miten idiootti olen ja pilaan aina kaikki menot ja reissut, kun en ole valmis. Olisiko jo aika mun nostaa kytkintä? ,Jätin menemättä juhliin, kun olen kurkkyani myöten täynnä tätä haukkumista ja mollaamista siitä miten huono olen. Mulla ei ole enää mitään itsetuntoa, eikä itsekunnioitusta jäljellä tämän 3,5 vuoden henkisen väkivallan jäljiltä. P.s En ole ap, mutta kommentteja kaivattaisiin. [/quote] Rakas ihminen, sinä tiedät vastauksen itsekin. Ansaitset parempaa, ansaitset olla onnellinen. Jätä miehesi ja muuta lastesi kanssa muualle: Muutaman kuukauden päästä tulet huomaamaan, että se kannatti. Tsemppiä! <3 [/quote] Nyt mä purskahdin itkuun, kun luin vadtauksesi. Mä olen niin rikki. Ei mulla asuntoasiassa ongelmaa ole. Asutaan minun omistamassa talossa, jossa pystyn kyllä asumaan ilman miestä, kun lasken rahani tarkkaan. Yhteistä omaisuutta ei onneksi ole. Kiitos vastauksestasi. Mä vaan olen kai niin pohjalla, että syytän itseäni ja mietin, jos vika onkin mussa. Vaikka tiedän, ettei se niin mene. Ei se mies varmaan enää mukavaksi mua kohtaan muutu. Luulen, ettei tunteita enää ole, jos niitä on koskaan ollutkaan.

[/quote]

Se on varmasti aluksi ihan kauhean vaikeaa, mutta ansaitset parempaa ja olosi paranee kohisten, kun sinua ei lytätä enää. Jos sinulla on ystäviä, kerro heille kuinka vaikealta tuntuu. Tai vaikka neuvolantätille. Kun puhut asiasta ymmärrät, että sinussa ei ole vikaa.

/12

Vierailija
17/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"]

Kerron tarinan, pelastaisiko mikään tilannetta jos kyseessä olisi sinun puoliso? Pistäisitkö pellolle miehen, oileasti? Miehen piti olla tänään lasten (2&4v)kanssa työvuoroni ajan. Lähti illalla käymään kaverilla, olivat menossa käymään terassilla. KÄYMÄÄN siis.Mikäs siinä. Mutta mies tuli 6.30 kotiin ympäripäissään. Pakkohan minun oli töihin mennä. Jätin lapset tv:n ääreen ja herättelin miestä, luulin heränneen mutta vanhempi pojista ssnoi että ei ollut herännyt :( Lapset oli saanut aikaan melkoisen sotkun, ja kaikki siivoamatta kun tulin töistä. Keittiössä kaikki astiat pöydillä, ruuat syöty eikä minulle jätetty mitään. Jopa kylpyhuoneen olivat levittäneet, purkit availtu ja osa puristettu tyhjäksi. Olen onnellinen ettei mitään ole sattunut. Toisen lapsen amtibiootti antamatta.

[/quote]

[/quote]

Arvaa onko p×ska olo sIitä,. Mistä hommaa hoitajan seitsemältä aamulla?? Olisiko pitänyt olla luvatta töistä pois? Liedessä on lapsilukko mutta toki paljon muita mahdollisuuksia olisi ollut.

Vierailija
18/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"] Kerron tarinan, pelastaisiko mikään tilannetta jos kyseessä olisi sinun puoliso? Pistäisitkö pellolle miehen, oileasti? Miehen piti olla tänään lasten (2&4v)kanssa työvuoroni ajan. Lähti illalla käymään kaverilla, olivat menossa käymään terassilla. KÄYMÄÄN siis.Mikäs siinä. Mutta mies tuli 6.30 kotiin ympäripäissään. Pakkohan minun oli töihin mennä. Jätin lapset tv:n ääreen ja herättelin miestä, luulin heränneen mutta vanhempi pojista ssnoi että ei ollut herännyt :( Lapset oli saanut aikaan melkoisen sotkun, ja kaikki siivoamatta kun tulin töistä. Keittiössä kaikki astiat pöydillä, ruuat syöty eikä minulle jätetty mitään. Jopa kylpyhuoneen olivat levittäneet, purkit availtu ja osa puristettu tyhjäksi. Olen onnellinen ettei mitään ole sattunut. Toisen lapsen amtibiootti antamatta. [/quote] Tuo oli lasten heittellejättö, johon muuten myös itse syyllistyit.   [/quote] Arvaa onko p×ska olo sIitä,. Mistä hommaa hoitajan seitsemältä aamulla?? Olisiko pitänyt olla luvatta töistä pois? Liedessä on lapsilukko mutta toki paljon muita mahdollisuuksia olisi ollut.

[/quote]

Olisit vaan ilmottanut töihin että hätätilanne, tulet myöhässä. 

Vierailija
19/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta mieshän on jännittävä, ei ole ainakaan tylsimys. Miehellä on omaakin elämää, käy baarissa kavereiden kanssa. Ap on valintansa tehnyt. Josta riskit varmaan kaatumassa pian veronmaksajien syliin.

Vierailija
20/24 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"]

[/quote]

[/quote]

Arvaa onko p×ska olo sIitä,. Mistä hommaa hoitajan seitsemältä aamulla?? Olisiko pitänyt olla luvatta töistä pois? Liedessä on lapsilukko mutta toki paljon muita mahdollisuuksia olisi ollut.
[/quote]

Mä olisin soittanut töihin ja kertonut ihan rehellisesti mikä tilanne on. En olisi ikinä voinut vaan lähteä ja jättää noin pieniä "yksin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi