Panen varatun miespulisen ystäväni kanssa viikoittain. Kysyttävää?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"]
Parempi ois olla ihan reilusti "kavereita", ei tarvi salailla tapaamisia. Mun vakipanon vaimon mielestä on ihan ok, että mennään porukalla mökille ilman häntä, kun meillä on niitä yhteisiä harrastuksiakin. .. Ja hänestä on hyvä että miehellä on naispuolisia kavereita :P
[/quote]
Vaimo kuulostaa mukavalta ja vapautuneelta ihmiseltä, mutta silti miehen on pakko pettää. Kivoja kusipäitä sekä sinä että ukkeli.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:09"]
Onko komea tämä miespulinen.
[/quote]
Kyllä hän on komea puliukoksi.
Komea vatsa, hieman punakka nenä, hänellähän on se nenätauti. Hampaista noin puolet löytyy edelleen! Hillitse kateutesi, varmaan harmittaa, kun katsot omaa miestäsi, hahhahh!
AP
Mikä on asuntolainasi marginaali?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"]
Parempi ois olla ihan reilusti "kavereita", ei tarvi salailla tapaamisia. Mun vakipanon vaimon mielestä on ihan ok, että mennään porukalla mökille ilman häntä, kun meillä on niitä yhteisiä harrastuksiakin. .. Ja hänestä on hyvä että miehellä on naispuolisia kavereita :P
[/quote]
Vaimo kuulostaa mukavalta ja vapautuneelta ihmiseltä, mutta silti miehen on pakko pettää. Kivoja kusipäitä sekä sinä että ukkeli.
[/quote]
Oikeaa rakkautta ei voi ymmärtää, se vain iskee niin kuin puolilöysä tavaran ulkopuolelle.
AP
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"]
[/quote]
[/quote]
Tai sit se on ihan vaan yksinkertainen bimbo joka ei tajua mitä nenän edessä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:13"]
Mikä on asuntolainasi marginaali?
[/quote]
1,90% jouduin ottamaan poskeen pankissa pariltakin asiakkaalta, että sain sen noin hyväksi.
AP
Entä sitten? Ketä kiinnostaa? Tuotahan harrastaa nykyään kaikki, jopa minä, mitä tuossa on ihmeellistä??
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:05"]Parempi ois olla ihan reilusti "kavereita", ei tarvi salailla tapaamisia. Mun vakipanon vaimon mielestä on ihan ok, että mennään porukalla mökille ilman häntä, kun meillä on niitä yhteisiä harrastuksiakin. .. Ja hänestä on hyvä että miehellä on naispuolisia kavereita :P
[/quote]
Oliko tästä jossain toisessa ketjussa joku aika sitten??
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:15"]
Entä sitten? Ketä kiinnostaa? Tuotahan harrastaa nykyään kaikki, jopa minä, mitä tuossa on ihmeellistä??
[/quote]
Mutta ei kaikilla ole niin hyvää seskiä. Ja aika harvoilla niin tiukka kuin minulla, en saa edes sormea sisälle.
AP
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:47"]
Miksi?
[/quote]
Koska hyvää seksiä.
[/quote]
Ok. Mikset kelpaa miehelle parisuhteeseen?
[/quote]
Miksi joku haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka pettää silmää räpäyttämättä?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:00"]
tarkoittaako "miespulinen" puliukkoa?
[/quote]
Tarkoittaa.
Tapasin miehen ollessani teini, ja tämä oli sammunut kouluni eteen kuset housussa. Meistä tuli ystäviä, ja miehen aloittaessa suhteen deekuakan kanssa, aloin panemaan miestä.
Seisokki on olematon ja haju hirveä, mutta välillä mulla tulee, kun hieron itseäni miehen kaljaamahaa vasten.
AP
[/quote]
Korjaan vielä että vaikka en juo, niin pössyttelen joka päivä, siksi olen tälläinen lumppu:)
[/quote]
Jollakin taas lääkkeet ottamatta ; ) noinko koville ottaa tulla petetyksi?
[/quote]
Tämä on kuule tosirakkautta! Mikä sinä olet mun panemisia arvistelemaan? Vituttaako että saan varattua?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:15"]
[/quote]
Mutta ei kaikilla ole niin hyvää seskiä. Ja aika harvoilla niin tiukka kuin minulla, en saa edes sormea sisälle.
AP
[/quote]
Onko sillä pulilla sitten ihan nirunaru housuissa?
Mitä sulta nyt sitten pitäisi kysyä???
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:15"] Entä sitten? Ketä kiinnostaa? Tuotahan harrastaa nykyään kaikki, jopa minä, mitä tuossa on ihmeellistä?? [/quote] Mutta ei kaikilla ole niin hyvää seskiä. Ja aika harvoilla niin tiukka kuin minulla, en saa edes sormea sisälle. AP [/quote] Onko sillä pulilla sitten ihan nirunaru housuissa?
[/quote]
Johan kerroin jo, että hänelleä on "niitä ongelmia".
Yleensä miehen sammuessa S-marketin roskiksen taakse (seuraan parvekkeelta), juoksen paikalle ja hieron "sitä" miehen isoa vatsaa vasten. Tulen melkein aina.
AP
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:21"]
Mitä sulta nyt sitten pitäisi kysyä???
[/quote]
Ihan mitä vain :)
Olen vähän tällainen seksikkäämpi toinen nainen, joten nyt on ainutlaatuinen tilaisuus kysyä tällaiseltä herkkupalalta <3
AP
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:26"]
Kuinka usein peset hampaasi?
[/quote]
En pese, öljypurskuttelen
AP
Taidat olla narsisti kun asialla pitää retostella?!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:09"]
Jollakin taas lääkkeet ottamatta ; ) noinko koville ottaa tulla petetyksi?
[/quote]
Olen ottanut klamydialääkkeet ihan säännöllisesti, ei ongelmaa.
Herpekselle en voi mitään, ja se on suussakin.
AP