Laura Lepistön hääpuku, hitti vai huti?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1436578835979.html
Mä en tykkää, liikaa muistuttaa luistelupukua. Muutenkin ruma.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:13"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1436578835979.html
Mä en tykkää, liikaa muistuttaa luistelupukua. Muutenkin ruma.
[/quote]Nätti on, älkää aina nipottako!
Onko susanna ruotsalainen raskaana??? Vai hämääkö mekko :D
Miksi susanna ruotsalainen näyttää kuin olisi raskaana?pieni pömppö ja käsi "suojelevasti" siinä päällä?
Ohiksena kerron, että mielestäni Nicky Hiltonilla oli kaunis puku, pitkät hihat ja rinnat ja olkapäätä piilossa, tyylikästä!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:16"]Onko susanna ruotsalainen raskaana??? Vai hämääkö mekko :D
[/quote]
Olin tulossa samaa ihmettelemään!!
Ei rum muttei upeakaan...eli ihan nätti.
Kaunis muuten mutta en tykkää noista ohuista olkaimista.
Ihan jees. Ei onneksi ollut mitään karmaisevaa bling blingiä vaan ihan nätti puku. Kesähäihin soveltuva. Kiira Korven enimmäksen mustaa yöpukua kyllä ihmettelin. Kai sillä nyt rahaa olisi ollut ostaa ihan kunnon mekkokin?
Kiiralla järkyttävät kengät, siis oikeasti! Tuuli Merikosken puku ihana, kengät kamalat, minullakin on ollut tuollaiset joskus 5-6 vuotta sitten
Ihan jees, olisi voinut olla upea olkaimettomana tai pelkistetymmillä olkaimilla. Hääpuvun ei tarvitse aina muistuttaa kermakakkua ollakseen tyylikäs.
Ihan nätti, silti tulee tunne että jotain puuttuu.
Kamala! Jos on nuori, nätti ja kroppa mihin sopisi mikä luomus vain niin miks valita tuollainen Tokmannirätti?? :-o No, tyylitaju ei koskaan ole luistelijoiden valtteja, vrt. Kira tai varsinkin Susanna Rahkamo...auts, silmiin sattuu! ;D
Ihanan iloisesti tolla miehellä kieli ulkona toisessa kuvassa :D
Kira Korven puku kamala.
Ja Susanna Ruotsalainen tosiaankin näyttää siltä että on raskaana. Noloa jos ei ole.
Onko Kiira Korpi naimisissa, uutinen mennyt ohi? Susanna Ruotsalaisen asusta en pitänyt, olipa raskaana tai ei (näyttäisi, että on).
Kaunis helma. Yläosa olisi voinut olla parempi. Missään nimessä ei olkaimetonta, vaan kauniit pienet pitsihihat esimerkiksi.
On kyllä aika arkiset asusteet Susanna Ruotsalaisella, eikä sukkiksia näköjään. Häät on mielestäni niin juhlava tilaisuus, että sukkahousut ja juhlakengät ilman muuta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:23"]
Kiiralla järkyttävät kengät, siis oikeasti! Tuuli Merikosken puku ihana, kengät kamalat, minullakin on ollut tuollaiset joskus 5-6 vuotta sitten
[/quote]
Ja miehellä ei ole vyötä housujen kanssa. Auts!
Mulla on melkein samanlainen yöpuku
Mä en tykännyt tuosta kun jollain oli unohtunut yöpuku päälle.