Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olispa hauskaa koputtaa naapurin oveen...

Vierailija
16.08.2015 |

Ja kysyä saako tulla kylään. Siinä asuu joku nuori mies. Ihmettelis varmaan suuresti. Tuli vaan tällanen ajatuskuvio mieleen. Nyt vähän yksinäistä, jos siitä sais seuraa. ;) En kyllä siis oikeasti aio tehdä näin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ny?

Vierailija
2/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa. Elämä on kokemuksia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just semmonen tempaus, että toi pitäis tehdä! :) Minä tekisin.

Vierailija
4/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon joskus humalassa höpötelly kaikille meijän talon naapureille ihan kaikkee hölmöö, joskus jopa soittanu ovikellooki.. Ei kukaa koskaa siit suuttunut, yhest naapurist sain kaverinkin :D mut joo aamulla sitte onkin ollut vähä eri fiilikset, tuntuu siltä haluais kaivautuu maan alle nopeesti :D

Vierailija
5/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt en saa ajatusta mielestä. Ihme fantasioita lähti pyörimään mielessä. Jos lähtis sokeria lainaamaan;) -ap

Vierailija
6/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:36"]

No, nyt en saa ajatusta mielestä. Ihme fantasioita lähti pyörimään mielessä. Jos lähtis sokeria lainaamaan;) -ap

[/quote

Kuuleemma suurin osa kuolinvuoteellaan makaavista vanhuksistä katuu eniten sitä mitä jätti tekemättä=(

Vierailija
7/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta kuohari ja sitte kotona vähä laittaudut ja meet sen ovelle ja sanot :" haluut sä juoda mun kaa tän puoliks ku kaveri ei tullukkaa" sit hymyilet vielä sillee oikeen nätisti?:)

Vierailija
8/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:42"]

Osta kaupasta kuohari ja sitte kotona vähä laittaudut ja meet sen ovelle ja sanot :" haluut sä juoda mun kaa tän puoliks ku kaveri ei tullukkaa" sit hymyilet vielä sillee oikeen nätisti?:)

[/quote]Liian hankalaa ja aikaa vievää. Ei mullakaan sentään niin paljon aikaa ole. Ja energiaa. Ja sitä paitsi olen sen verran kova akka, etten ala mielisteleen ketään. Mutta jos sitä kinnostas niin toki meillä vois olla hauska yö. -ap

Vierailija
9/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kyllä että saattaa olla jopa pari vuotta vanhempi minua. -ap

Vierailija
10/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alota tervehtimällä sita käytävässä

Vierailija
11/11 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:59"]

alota tervehtimällä sita käytävässä

[/quote]Heh, tapanani on tervehtiä kaikkia naapureitani muutenkin, että tietenkin tervehdin jo. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän