Muita alle keski-ikäisiä ihmisiä, kenen koko lapsuuden perhe jo haudassa?
Olen 37v. ja minulla molemmat vanhemmat sekä pikkusisko kuolleet. Ovat kuolleet sairauksiin ja siskoni päihteisiin jo useita vuosia sitten.
Ihmiset saattavat olla kovin pahoillaan kun kuulevat tilanteestani. Itse en juurikaan asiaa edes mieti.. Toki välillä harmittaa ettei omilla lapsilla ole isovanhempia, mutta eivät miehenkään vanhemmat ole kovin läheisiä vaikka ovat vielä elossa ja voivat hyvin. Muita kenellä samanlainen tilanne?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Haetko sääliä vai mitä?
En.. Mietin vaan että onko sellaisia ihmisiä paljon. Tiedän kyllä että on paljon on sellaisia, ketkä ei ole hyvissä tai minkäänlaisissa väleissä lapsuudenperheensä kanssa, joka lähestulkoon sama tilanne käytännössä. T. Ap
Olen pahoillani. Äiti elossa 70+. Ei muuta lähisukua tai lapsia, ei kumppania. Jotain sukua kyllä on, heillä omat perheet.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Äiti elossa 70+. Ei muuta lähisukua tai lapsia, ei kumppania. Jotain sukua kyllä on, heillä omat perheet.
Kiitos vastauksesta. Niin, minulla on kuitenkin oma perhe, ehkä surisin asiaa enemmän, jos olisin yksinäinen, vaikea sanoa. T. Ap
No minulla on veli vielä elossa mutta vanhemmat menetin jo alle kolmekymppisenä. Veljeä tapaan kerran vuodessa tai kahdessa.
Haetko sääliä vai mitä?