Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ylipainoisia?

Vierailija
11.07.2015 |

Tuntuu että olen ainoa. :( Olen 170cm ja 85kg. 32v. Painoin 110kg pari vuotta sitten mutta olen saanut pudotettua 25kg. Vielä aion pudottaa 10-15kg seuraavien 2-3 vuoden aikana.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 07:22"]Hep! 165cm/82kg, 9. kuulla raskaana. Aloituspaino 77kg eli ylipainoinen anyway eikä raskauden kanssa mitään tekemistä... Bmi on kyllä joskus ollut yli neljäkymmentäkin........ yhhyh. [/quote] Itse olen kolmannella kuulla raskaana ja painoa 82kg pituus 163cm. Toivoisin niin, että paino ei ainakaan nousisi raskauden aikana. Toistaiseksi ei oo noussu... [/quote] Ei raskauden aikana saa laihduttaa! Kaikkina muina aikoina saa! Vauva tarvitsee hyvää ravintoa. En ymmärrä, miksi jotkut just raskauden aikana yrittää olla syömättä mitään, vaikka se on tärkein aika, kun on vastuussa toisesta ihmisestä! Laihduta sitten kun olet vauvan saanut ulos. [/quote] Näin minullekin sanottiin kun olin huolissani painonnuosustani. Niin ja kun imetysaikana pyörtyilin, lääkäri kehotti vielä syömään hyvin koko imetysajan. Aloitin laihduttamisen vasta kun lopetin imetyksen. Minulla ei imetys vienyt raskauskiloja, valitettavasti. :( Ap [/quote] Ja mulle myös annettiin ohjeet, että ei pidä laihduttaa raskaana ollessa, elimistöön kulkeutuu aina "myrkkyjä" laihduttaessa. Toiseksi sikiön painon kehitys voi hidastua laihdutuksen vuoksi tai ihossa näkyy vastasyntyneillä. Normaali painonnousu on 10-12 kg. Minulla tuli viimeisessä raskaudessa 8 kg, jotka jäi synnärille ja parin viikon päästä mahduin entisiin vaatteisiini. Ja tosiaan: lääkäri oikein sanoi, että imettäjäkään ei saa laihduttaa liian rajusti.9

[/quote] Mitä ihmeen myrkkyjä? Kuulostaa kummalliselta.
[/quote]
Rasva varastoi kuona-aineita jotka sitten vapautuvat kehoon rasvan palaessa.

Vierailija
82/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 07:44"]

"Onko muita ylipainoisia?"

Ei. Miksi olisi? En ole koskaan käsittänyt miten ihmisestä tulee ylipainoinen. Se on mielestäni mahdotonta, paitsi jos ihmisellä on joku sairaus ja/tai lääkitys. Eihän kiloja voi kertyä kun fiksu ihminen tietää miten elää terveellisesti. Jos tietää asioista, niin sitten elää tämän tiedon mukaisesti.

- M30, 174 cm, 55 kg, BMI 18,2.

[/quote]

Aika monella on joku sairaus tai lääkitys. Itse jouduin nivelongelmien takia lopettamaan liikunnan (täysi liikuntakielto) ja minusta tuli krooninen kipupotilas. Sitten vielä kortisonilääkitys päälle. Tähän mennessä painan 80 kiloa, ja paino nousee yhä. Ruokahalu on aivan uskomaton, syön enemmän kuin silloin, kun liikuin tunnin päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ymmärrän kyllä ettei raskaana saisi laihduttaa, mutta miksi roskaruokaa saa syödä rajattomasti? Tyyliin laatikollisia jätskiä, suklaata, sipsiä ym. Joka päivä. Mä syön pienellä kalorivajeella hyvin monipuolista ja terveellistä ruokaa. Paljon kasviksia. Lauantaisin ostan pienen pussin karkkia ja pienen pussin sipsiä. Enää ei edes joka lauantai tee näitä mieli, kun korvaavat tavallaan iltapalan. Ennemmin ostaa ison kulhollisen marjoja, täysjyväpatonkia ja pienen palan hyvää juustoa.

Vierailija
84/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipainohan on SAIRAUS. Ja hoitamattomana lisää riskiä raskausdiabetekseen, raskausmyrkytykseen ja perinataalikuolemaan rv 22 jälkeen (luin duodecimin eräästä artikkelista joka löytynee googlettamalla). Pidän ylipainoani suurempana riskinä sikiölle kuin mahdollisista myrkyistä joita rasvojen palaessa vapautuu elimistöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme