Jos teinit ärsyttää, ärsyttääkö omakin teini?
Niin, kertokaa? JOS siis olet ihminen, jota (perus)teinien olemus yleensä ärsyttää, onko asia sama oman teinisi kanssa vai löytyykö hänelle ymmärrystä? Mä en ole koskaan oikein tajunnut teinejä. En voi sille mitään, että löysä olemus, kiroilu, tyhjänpäiväinen notkuminen ja yleinen laiskuus ärsyttävät. Todellakin toivon että osaisin silti olla omille lapsille ymmärtäväinen vanhempi kun he siihen ikään pääsevät.
Kommentit (4)
Ei ärsytä. Toisaalta voit itse tehdä paljon sen eteen millainen teinisi on.
Ei ärsytä, mutta mun teini onkin fiksu ja järkevä, ei örveltävä ja kiroileva idiootti.
Ärsyttää oma teini ja muut teinit. Esikoinen on 14v. ja selättänyt pahimman ajan ja on tosi mukava ja herttainen. Mutta 11v. on kamala ja ajottain ihana.
Riitaa on kotona. Saa esikoisen itkemään. Minut ja isän raivostumaan ja mies purkaa kiukun minuun. Nyt on 11v. kaverikielto koska näen huonoja piirteitä kavereissakin. Möykkäävät meille eli huutavat kurkku suorana.
Se mitä teineissä inhoan on ulkoinen löysä olemus, notkuminen, kiroilu, ilkeä nokkavuus, arvostelu ja brassailu. omani harrastaa kyllä urheilua mutta niin kivasta pojasta tuli mega ärsyttävä.
Kieltämättä en halua yhtään hormoonihöyryistä jätkää meille kaverikylään. Viellä keväällä pojat osasi olla ja ovat käyneet meillä vuosia ja ilman ongelmia.
Vedän aina teinejä turpaan kun nään.