Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko kiva olla julkkis?

Vierailija
11.07.2015 |

Miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, miksi julkisuus on joillekin se pääasia. Minusta olisi suorastaan vastenmielistä. Siitä syystä en ole ryhtynyt malliksi, vaikka sitä minulle monilta ammattilaistahoilta on suositeltu. Minulle aivan toisenlaiset asiat elämässä ovat merkityksellisiä.

Vierailija
2/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi yhtään. Olisi ikävää, kun kaikki menneet kirjoiteltaisiin raadellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jos se olisi hyvää julkisuutta, ja sellaista joka ei kohdistuisi minuun henkilökohtaisesti vaan johonkin mitä olen saanut aikaan tms.

Vierailija
4/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ihan jees. Välillä käy hermoille, mutta Suomi-julkkiksen on helppo kulkea maailmalla ihan tavisten lailla.

Vierailija
5/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:49"]Onhan tämä ihan jees. Välillä käy hermoille, mutta Suomi-julkkiksen on helppo kulkea maailmalla ihan tavisten lailla.
[/quote]
Noh ole fiksu ja kerro kuka olet:)

Vierailija
6/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin, että jos ostat halppiskaupasta halpaa paskapaperia niin kai siitäkin lehdet kirjoittaa. Siis jos on julkkis.

Vierailija
7/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:49"]Onhan tämä ihan jees. Välillä käy hermoille, mutta Suomi-julkkiksen on helppo kulkea maailmalla ihan tavisten lailla.
[/quote]mitä ne kivat asiat ovat?

Vierailija
9/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod!Mulle on esim.Minttu Virtanen ihan käsittämätön juttu kun kun ite oikeen pyrkii julkisuuteen ja viittii kuluttaa aikaa ja energiaansa että sinne pääsee.Tossa tilanteessa mä tekisin just toisin yrittäisin olla niin taustalla kun vain voi ja nautiskelisin elämästä.

Vierailija
10/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis kivaa. Voin kuvitella seiskan, hymyn jne paskalehtien otsikot kun entiset tutut "paljastavat villin menneisyyteni!!!!" Keskustelupalstoilla ruodittaisiin kaikki tekemiseni ja pukeutumiset, perhesuhteet.. Kiitos ei. Mulle riittää että saan avautua asioistani av:lla jos haluan :D