Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan hiton väsynyt perhe-elämään!

Vierailija
11.07.2015 |

Mikä neuvoksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:37"]Onko elämästäsi kaikki jännitys poissa? Kaipaatko baarielämää?
[/quote] en. Haluaisin olla yksin rauhassa. Ap

Vierailija
22/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:37"]Onko elämästäsi kaikki jännitys poissa? Kaipaatko baarielämää? [/quote] en. Haluaisin olla yksin rauhassa. Ap

[/quote]

No sitten kerro tämä miehellesi, selitä oikein juurta jaksain. Järjestäkää sinulle aikaa olla rauhassa yksin. Mene vaikka vanhemmillesi asumaan viikoksi. Mies kyllä pärjää sen ajan lasten kanssa. Kandee tehdä asialle jotain ennen kuin ero tulee. Eroaminen ei ole kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:57"]

On täysin luonnollista, että se tuntuu väsyttävältä välillä. Hyväksy asia, että väsymys kuuluu siihen osana niin se ei tunnu niin pahalta. Jos taistelet mielessäsi jatkuvasti sitä ajatusta vastaan ja kuvittelet, että elämän pitäisi olla jatkuvaa iloa niin se aiheuttaa pahaa oloa lähtökohtaisesti.

[/quote]

Iso alapeukku tälle analyysille.

Vierailija
24/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:37"]Onko elämästäsi kaikki jännitys poissa? Kaipaatko baarielämää? [/quote] en. Haluaisin olla yksin rauhassa. Ap

[/quote]

No sitten kerro tämä miehellesi, selitä oikein juurta jaksain. Järjestäkää sinulle aikaa olla rauhassa yksin. Mene vaikka vanhemmillesi asumaan viikoksi. Mies kyllä pärjää sen ajan lasten kanssa. Kandee tehdä asialle jotain ennen kuin ero tulee. Eroaminen ei ole kivaa.

[/quote]

Jatkan vielä: mä erosin ukostani siksi, että elämä oli hänen kanssaan niin tylsää. Olisin halunnut matkailla edes kerran kahdessa vuodessa jonnekin välimeren edulliseen kohteeseen. Olisin halunnut käydä ravintelissa syömässä edes kerran kuussa, muualla kuin mäkisellä. Olisin halunnut, että olisimme rempanneet kotiamme edes jostain, tai ostaneet jotain uusia kalusteita edes joskus. Vaan kun ei mitään tapahtunut!!!!

Vierailija
25/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"]

[/quote]

[/quote]olisinko yksin, jos asuisin vittu vanhemmillani?! Mitä vittua?? Ap

Vierailija
26/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät tottele, mies on vaikea - ei todellakaan tylsä vaan liiankin terävä (itsekin olen varmasti vaikea, etenkin näin tyytymättömänä). Ap

Vierailija
27/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haaveilen siitä, että saisin olla joskus yksin kotona. Lapset 12-, 10-, 8-, 2-v ja puolivuotias. Mutta en ole silti yhtään väsynyt perhe-elämään. Voin kuitenkin lähes aina tehdä ihan mitä itse haluan. Yleensä haluan tehdä jotain mihin voin ottaa kaikki tai osan lapsista mukaan, mutta jos haluan omaa aikaa tai miehen kanssa yhteistä aikaa, niin se on vaan järjestelykysymys.

Jos kotona olo alkaa tympiä, niin aina lähdemme johonkin. Tekemistä kyllä riittää vaikka kuinka. Ei meilläkään aina ole pelkkää ruusuilla tanssimista, mutta tylsää ei ole ikinä.

Vierailija
28/28 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:37"]Onko elämästäsi kaikki jännitys poissa? Kaipaatko baarielämää? [/quote] en. Haluaisin olla yksin rauhassa. Ap [/quote] No sitten kerro tämä miehellesi, selitä oikein juurta jaksain. Järjestäkää sinulle aikaa olla rauhassa yksin. Mene vaikka vanhemmillesi asumaan viikoksi. Mies kyllä pärjää sen ajan lasten kanssa. Kandee tehdä asialle jotain ennen kuin ero tulee. Eroaminen ei ole kivaa. [/quote]olisinko yksin, jos asuisin vittu vanhemmillani?! Mitä vittua?? Ap

[/quote]

Olet siis erakko-wt. Älä nyt vaan mainosta kenellekään olevasi ekstrovertti ja sosiaalinen...... Wt tulee tuosta alatyylisestä ilmaisusta. Enkä sanonut, että mene asumaan. En viitsinyt hotellia ehdottaa, koska useimmilla suominaisilla ei siihen ole tuosta vaan varaa. Kyllä mä itse voisin mennä porukoilleni asumaan viikoksi ja ilmoittaa, että mä lukkiudun takkahuoneeseen viikoksi. Helpompi on toki lukkiutua kotikartanomme länsisiipeen :)