Keitä ovat pettäjin "kännihairahdukset"?
Tuntuu, että nykyään lähes kaikki avioliitot ja avoliitot ovat omassa tuttavapiirissä kriisissä sen vuoksi, että toinen (yleensä mies) pettää useiden vuosien, jopa 10 yhteisen vuoden jälkeen. Usein ilmoitetaan, että kyseessä oli "kännihairahdus", "kamala virhe" ja sitten pettäjä anelee puolisoltaan anteeksiantoa ja että puoliso ei hakisi avioeroa vaan jatkettaisiin yhdessä, kun "kaikki on meillä hyvin ja mä niin rakastan sua".
Kuka on se "kännihairahdus", jonka vuoksi pettäjä rikkoo, tai ainakin melkein rikkoo vuosien parisuhteen ja avioliiton? Pitkistä seurustelusuhteista näissä ei ole kyse.
Kuka se "kännihairahdus" oli sinun parisuhteessasi (olitpa sitten petetty tai pettäjä)? Oliko se joku täysin tuntematon henkilö, jonka kanssa pettäjä ehti jutella tunnin tai kaksi jossainhämärässä baarissa ja sitten keksitte lähteä panolle, joka kenties olikin vain tunteeton nylkytys? Miksi tuollaista tun tuntematonta pitää käydä nylkyttämässä kun kotona oma puoliso odottaisi ja kotonakin saisi?
Mikä sai pettäjän lähtemään pettämisreissulle? Se, että ei ajatellut metriä pidemmälle elämäänsä? Oliko pettämiskumppani täysin tuntematon, mutta seksikkään näköinen eli himo voitti vaikka mitään aitoja tunteita henkilöä kohtaan ei ollut? Kannattiko? Vai oliko kyseessä joku vanha tuttu, jota oli tullut katseltua salaa jo pidemmän aikaa "sillä silmällä"? Vai työkaveri? Vai kenties joku vanha seurustelukumppani?
Piditkö yhteyttä pettämisen jälkeen "kännihairahdukseesi"? Vai vaihdoitteko edes yhteystietojanne?
En itse ymmärrä näitä "kännihairahduksia", miten kukaan voi sellaisesta puhuakaan jos on parisuhteessa? Ei kai se mikään hairahdus ole?
Kommentit (19)
Naiset, jotka hairahtaa pettämään hairahtuu yleensä vähintään johonkin puolituttuun tai sitten alfaan, joka on kaikkea muuta kuin oma mies on. Jos mies ei ole huomioinut vuosiin alfan huomio saattaa sytyttää naisen liekkeihin ja kaikki muu unohtuu
Ainakin 2 kertaa lähiaikoina varattu nainen on lähestynyt mua. Toinen oli riidellyt samana päivänä miehen kanssa. En lähtenyt kummankaan naisen matkaan.
Naiset ei saa nykyään tarpeeksi seksiä kotona. Tää on yleinen ilmiö. Sitten alfat saa väistellä näitä varattuja naisia.
Kyllähän se voi olla kuka vain joka sopivasti kohdalle sattuu. Itse tiedän ainakin työkavereitten välisiä joissa silmäpeliä on ollut jo pidempään ja myös ihan hetken huumasta syntyneitä panoja. Ei sillä ole väliä saako kotona vai ei. Eikä ne kaikki ole edes ihmeemmin kännissä, siihen on vaan helppo vedota, ettei muka tajunnut yhtään mitä teki.
LÄhestyivätkö ne naiset baarissa vai missä? Olen itsekin miettinyt tätä asiaa. Oma mies on sellainen, jota naiset tulevat aktiivisetsi iskemään keskellä päivääkin ja on aika mykistävä historia naistenmiehenä. Toisaalta ei käy baareissa kuin pari kertaa vuodessa. Työnsä on kyllä sellainen, että mahdollistaisi pettämisen niin halutessaan. On ollut myös joillain poikien reissuilla ja polttareissa yms, missä voinee tapahtua yhtä sun toista.
Naiset pukee oman miehensä pantavan näköiseksi ja sitten ihmetellään, kun ne saa piparia :)
Vastaan oman mieheni puolesta. Kännihairahdus oli yhteinen naispuolinen ystävämme. Minulla ja naisen miehellä oli molemmilla omia kiireitä, joten miehei ja nainen viettivät silloin tällöin iltaa kahdestaan, ystäväpohjalta. Kerran sitten homma lipesi ja he päätyivät sänkyyn baari-illan päätteeksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:28"]Vastaan oman mieheni puolesta. Kännihairahdus oli yhteinen naispuolinen ystävämme. Minulla ja naisen miehellä oli molemmilla omia kiireitä, joten miehei ja nainen viettivät silloin tällöin iltaa kahdestaan, ystäväpohjalta. Kerran sitten homma lipesi ja he päätyivät sänkyyn baari-illan päätteeksi.
[/quote]
Ystävyys taitaa olla nyt katkolla? Erositteko?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:07"]LÄhestyivätkö ne naiset baarissa vai missä? Olen itsekin miettinyt tätä asiaa. Oma mies on sellainen, jota naiset tulevat aktiivisetsi iskemään keskellä päivääkin ja on aika mykistävä historia naistenmiehenä. Toisaalta ei käy baareissa kuin pari kertaa vuodessa. Työnsä on kyllä sellainen, että mahdollistaisi pettämisen niin halutessaan. On ollut myös joillain poikien reissuilla ja polttareissa yms, missä voinee tapahtua yhtä sun toista.
[/quote]
Komean ja karismaattisen miehen on usein helpompi kieltäytyä seireenien kutsusta, koska heille se ei ole uniikki tilanne (ja ovat jo aikanaan saaneet riittävästi pönkitystä miehiselle itsetunnolle). Perustallaajalle se taas on usein enemmän carpe diem.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:07"]LÄhestyivätkö ne naiset baarissa vai missä? Olen itsekin miettinyt tätä asiaa. Oma mies on sellainen, jota naiset tulevat aktiivisetsi iskemään keskellä päivääkin ja on aika mykistävä historia naistenmiehenä. Toisaalta ei käy baareissa kuin pari kertaa vuodessa. Työnsä on kyllä sellainen, että mahdollistaisi pettämisen niin halutessaan. On ollut myös joillain poikien reissuilla ja polttareissa yms, missä voinee tapahtua yhtä sun toista. [/quote] Komean ja karismaattisen miehen on usein helpompi kieltäytyä seireenien kutsusta, koska heille se ei ole uniikki tilanne (ja ovat jo aikanaan saaneet riittävästi pönkitystä miehiselle itsetunnolle). Perustallaajalle se taas on usein enemmän carpe diem.
[/quote]
Niinhän se on: rumat ja huonoitsetuntoiset lähtevät jokaisen vonkaajan matkaan. Silti syyttäävät kauniita/komeita kevytkenkäisyydestä, vaikka kauniit/komeat sanovat vonkaajille nätisti ei.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:28"]Vastaan oman mieheni puolesta. Kännihairahdus oli yhteinen naispuolinen ystävämme. Minulla ja naisen miehellä oli molemmilla omia kiireitä, joten miehei ja nainen viettivät silloin tällöin iltaa kahdestaan, ystäväpohjalta. Kerran sitten homma lipesi ja he päätyivät sänkyyn baari-illan päätteeksi.
[/quote]
Ystävyys taitaa olla nyt katkolla? Erositteko?
[/quote]
Meillä on nyt yhteistä kivaa pedissä.
Ex miehen kohdalla kyse oli naisesta joka vain tuli päälle, ei tälle naiselle voinut kuulemma mitään, ex oli sanojensa mukaan täysin sanaton ja voimaton tämän naisen edessä jne. Todennäköisesti nainen oli siis jonkun sortin jättiläinen tai amazoni, koska ei exäkään nyt ihan heiveröinen ole.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:28"]Vastaan oman mieheni puolesta. Kännihairahdus oli yhteinen naispuolinen ystävämme. Minulla ja naisen miehellä oli molemmilla omia kiireitä, joten miehei ja nainen viettivät silloin tällöin iltaa kahdestaan, ystäväpohjalta. Kerran sitten homma lipesi ja he päätyivät sänkyyn baari-illan päätteeksi. [/quote] Ystävyys taitaa olla nyt katkolla? Erositteko?
[/quote]
Ystävyys katkesi, samoin ystävän parisuhde. Me onnistuimme jatkamaan, vaikka vaikeaa se kyllä oli.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:17"]Ex miehen kohdalla kyse oli naisesta joka vain tuli päälle, ei tälle naiselle voinut kuulemma mitään, ex oli sanojensa mukaan täysin sanaton ja voimaton tämän naisen edessä jne. Todennäköisesti nainen oli siis jonkun sortin jättiläinen tai amazoni, koska ei exäkään nyt ihan heiveröinen ole.
[/quote]:D voi luoja noita miesten selityksiä
Mieheni hairahti aika alkuvaiheessa. Suhde ei ollut onneksi vielä kehittynyt niin syvälle tasolle, kuin se on nykyään. Miehen kertoman mukaan joku hieman vanhempi nainen oli tullut juttelemaan baarissa miehelleni ja tarjonnut juomia. Mies oli mennyt sitten tämän naisen kämpille juomaan ja humaltunut entistä enemmän ja olivat jossain vaiheessa harrastaneet seksiä. En siis syytä naista tästä, miehenhän vastuulla tämä oli. Ei ollut varmaan maininnut sanallaankaan kumppanistaan eli minusta. Ja mies osasi varmaan epäillä sitä mihin asiat johtaa jo siinä vaiheessa kun nainen tuli puhumaan miehelleni baarissa ja tarjoamaan juomia..
Annoin miehelleni anteeksi, koska myönsi asian suoraan ja suhde oli vasta niin alkuvaiheessa.. Olisi voinut olla suuri virhe antaa miehelle anteeksi, mutta nykyään olen onnellinen mieheni kanssa. Jos mieheni pettäisi nyt, en kykenisi enää antamaan anteeksi.
Mun mies väitti että kysessä oli tuntematon henkilö. Mutta mun on jotenkin vaikea uskoa sitä, ihan sen vuoksi miten tunnen mieheni. yhdessä oltu vuosia ja mies ei käy ulkona kuin kerran kolmessa vuodessa. Muutenkin on sellainen enemmän kotona viihtyvä henkilö. Niin miksi se olisi koskenut täysin tuntemattomaan? Kun luotto on mennyt niin toisaalta väittipä se mitä vaan niin enhän mä enää usko sen juttuja. Eli saattoi olla oikeasti tuntematon, mutta mieheni tuntien olisin itse veikannut puolituttua. Tyyliin vanha opiskelukaveri, tai joku tuttu työkuvioiden puolesta. En kai koskaan saa tietää totuutta. Rehellisesti sanottuna toivoisein, että se nainen ottaisi muhun yhteyttä niin saisin tietää totuuden.