Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohdannut jotain näistä yliluonnollisista ilmiöistä?

Vierailija
11.07.2015 |

Haamut, räyhänhenget, demonit, ufo-kontaktit jne.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa noista olen. Asuin joskus talossa missä adsu räyhänhenki, tosin sehän periaatteessa on just demoni. Haamuja olen kohannut enemän tai vähemmän elämäni aikana, Ja ufo-kontaktiinkin on tullut törmätty.

Vierailija
62/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto ! Puistattaaki kun mietin täällä kämpillä yksin tällasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:58"]

Osaa noista olen. Asuin joskus talossa missä adsu räyhänhenki, tosin sehän periaatteessa on just demoni. Haamuja olen kohannut enemän tai vähemmän elämäni aikana, Ja ufo-kontaktiinkin on tullut törmätty.

[/quote]

minun mielestä poltergeist on räyhänhenki ja kuitenkin tavallaan pahantahtoinen ja häijy ja ei läsheskään niin paha kun demonit. Demonit on aina läpeensä vain pahoja olentoja ja pyrkivät tekemään pahaa.

Vierailija
64/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamuja on tullu kohdattua, johonki demoneihin en haluis ikimaailmassa törmätä ees

Vierailija
65/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.! 70-luvulla miehen vanhempien kotona nähtiin sekä minö että mun mies läpinäkyvä vanha mies ukkosaunan ikkunassa. Joskus samalla vuosikymmenellä yhen aika ison valtatien varrella liftasi joku musta hahmo joka vaikutti naiselle. Kun pysähdyttiin ketään ei nähty. Mut siinä 1km päässä oli 3 viikkoa aiemmin murhattu nainen, tää kuultiin jälkeenpäin.  Sitten eräässä vanhassa puutalossa missä asuttiin 81-87 kuulu aina kaikenlaista kilinää, kolinaa, askelia portaissa yöllä, tavaroiden siirtelyä/siirtymistä ullakolla. KOti siunattiin kahteenkin otteeseen. Miehen lapsuudenkodissa taas oli itsestään keskellä kirkasta päivää avautuneet ja sulkeutuneet huoneen ovet, joskus pamahdelleen kiinni. Ja joskus oli ilmestyny lyijykynällä tehtyy kirjoitusta huoneen seiniin ihan itsestään. 

Vierailija
66/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamuja täällä kyllä liikkuu. Ainakin osasta saan tuttuja ja rakastavia tuntemuksia. Kissat tuijottelevat välillä haamujen liikehdintää täällä. Välillä itsekin olen sivusilmällä näkevinäni jotain ja jos kissa tuijottaa läsnä samaan kohtaan tiedän että joku on seurassamme.

Vierailija
67/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D. Sain diagnoosiksi skitsotyyppisen häiriön jo siitä, että häly saattaa muotoutua korvissani musiikiksi. 

Vierailija
68/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:12"]

Haamuja täällä kyllä liikkuu. Ainakin osasta saan tuttuja ja rakastavia tuntemuksia. Kissat tuijottelevat välillä haamujen liikehdintää täällä. Välillä itsekin olen sivusilmällä näkevinäni jotain ja jos kissa tuijottaa läsnä samaan kohtaan tiedän että joku on seurassamme.

[/quote]

Niin. Kissat kyllä havaitsee ne. Koiratkin tähän kykenee.. ja on jotenkin karmivaa kokea joskus ihan se ohut ikäänkuin tuulenvire jossain lähellä tai äkillinen kylmä ilmanala vaikkapa huoneessa.

Vierailija
69/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrillä mun avomies ei uskonu millään niitä mun kokemuksia joita sille väotin . No sit kävi silleen, että meille tuli ero jossain vaiheessa ja muutin ite vuokrakämppään, mies jäi asuun siihen ok-taloon. Se oli yhtenä yönä nukkunu siellä kaikessa rauhassa kuten tavallista ja aamuyöllä joskus oli joku tullu tai siis jokin ja lyöny sitä jollain rievulla tai sen tapasella naamaan. Tää lyöjähän oli olluu näkymätön ja sen tapauksen jälkeen ei mies enää suostunu siinä talossa oleen yötäkään, eikä se halunu hakee sieltä tavaroitaankaan kun veljesä piti ne roudata sit uuteen kämppään sieltä.

Vierailija
70/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:12"]Olen.! 70-luvulla miehen vanhempien kotona nähtiin sekä minö että mun mies läpinäkyvä vanha mies ukkosaunan ikkunassa. Joskus samalla vuosikymmenellä yhen aika ison valtatien varrella liftasi joku musta hahmo joka vaikutti naiselle. Kun pysähdyttiin ketään ei nähty. Mut siinä 1km päässä oli 3 viikkoa aiemmin murhattu nainen, tää kuultiin jälkeenpäin.  Sitten eräässä vanhassa puutalossa missä asuttiin 81-87 kuulu aina kaikenlaista kilinää, kolinaa, askelia portaissa yöllä, tavaroiden siirtelyä/siirtymistä ullakolla. KOti siunattiin kahteenkin otteeseen. Miehen lapsuudenkodissa taas oli itsestään keskellä kirkasta päivää avautuneet ja sulkeutuneet huoneen ovet, joskus pamahdelleen kiinni. Ja joskus oli ilmestyny lyijykynällä tehtyy kirjoitusta huoneen seiniin ihan itsestään. 
[/quote]

Miksi kerrot höpöjä?

Vierailija
71/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse heräsin joskus nuorena miehenä sellaseen kun jokin kisko minua jaloista vaatekomeroon päin. Jotenki olin turtunut ja tottunut niihi kaikkeen kun olin koko ajan lapsuudenkodissa kuullu ja nähny kaikkea varsin outoa.

Vierailija
72/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa unta kun luen näitä :(

Vierailija
73/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:12"]

Olen.! 70-luvulla miehen vanhempien kotona nähtiin sekä minö että mun mies läpinäkyvä vanha mies ukkosaunan ikkunassa. Joskus samalla vuosikymmenellä yhen aika ison valtatien varrella liftasi joku musta hahmo joka vaikutti naiselle. Kun pysähdyttiin ketään ei nähty. Mut siinä 1km päässä oli 3 viikkoa aiemmin murhattu nainen, tää kuultiin jälkeenpäin.  Sitten eräässä vanhassa puutalossa missä asuttiin 81-87 kuulu aina kaikenlaista kilinää, kolinaa, askelia portaissa yöllä, tavaroiden siirtelyä/siirtymistä ullakolla. KOti siunattiin kahteenkin otteeseen. Miehen lapsuudenkodissa taas oli itsestään keskellä kirkasta päivää avautuneet ja sulkeutuneet huoneen ovet, joskus pamahdelleen kiinni. Ja joskus oli ilmestyny lyijykynällä tehtyy kirjoitusta huoneen seiniin ihan itsestään. 

[/quote]

Oletko tutkinut, onko teidän suvuissanne harrastetu noituutta tms? 

Vierailija
74/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä kyllä haluaisikaan.

Vierailija
75/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:26"]en saa unta kun luen näitä :(
[/quote]
Hähähää! Varo ettei ufot tule!

Vierailija
76/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:58"]Osaa noista olen. Asuin joskus talossa missä adsu räyhänhenki, tosin sehän periaatteessa on just demoni. Haamuja olen kohannut enemän tai vähemmän elämäni aikana, Ja ufo-kontaktiinkin on tullut törmätty.
[/quote]
Mäkin olen asunut talossa jossa asui räyhänhenki. Kutsun häntä anopiksi.

Vierailija
77/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:12"]

[/quote]

Niin. Kissat kyllä havaitsee ne. Koiratkin tähän kykenee.. ja on jotenkin karmivaa kokea joskus ihan se ohut ikäänkuin tuulenvire jossain lähellä tai äkillinen kylmä ilmanala vaikkapa huoneessa.
[/quote]

Koirilla en ole itse huomannut, mutten kyllä epäile hetkeäkään etteivätkö aistisi läsnäoloja. Minä tunnen hengestä lähinnä tunteen ja joskus ikäänkuin tuoksun, jos esimerkiksi olen tämän eläessä tuntenut ja yhdistänyt persoonan johonkin tuoksuun..

Vierailija
78/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon saanu yhteyden tollasiin avaruusolentoihin tai miks niitä sitten haluaakaan kutsua. Tai mistä tietää mitä ne on..Ja en olisi ees halunnut! KAikki lähti siitä kun lapsena kokeiltiin sellasta meedioympyrä juttua, ja ei tietysti pentuina tajuttu mistään mitään, mutta jos mitään oon oppinut, niin sen ettei noilla henkimaailman asioilla kannata leikkiä. En tiiä minkä portin sillä avasin mutta se johti siihen että alko tapahtumaan outoja.

Vierailija
79/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään noista mutta olen kohdannut sellaisen yliluonnollisen ilmiön kuin fiksu ja mukava mies

Vierailija
80/119 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:12"] Haamuja täällä kyllä liikkuu. Ainakin osasta saan tuttuja ja rakastavia tuntemuksia. Kissat tuijottelevat välillä haamujen liikehdintää täällä. Välillä itsekin olen sivusilmällä näkevinäni jotain ja jos kissa tuijottaa läsnä samaan kohtaan tiedän että joku on seurassamme. [/quote] Niin. Kissat kyllä havaitsee ne. Koiratkin tähän kykenee.. ja on jotenkin karmivaa kokea joskus ihan se ohut ikäänkuin tuulenvire jossain lähellä tai äkillinen kylmä ilmanala vaikkapa huoneessa. [/quote] Koirilla en ole itse huomannut, mutten kyllä epäile hetkeäkään etteivätkö aistisi läsnäoloja. Minä tunnen hengestä lähinnä tunteen ja joskus ikäänkuin tuoksun, jos esimerkiksi olen tämän eläessä tuntenut ja yhdistänyt persoonan johonkin tuoksuun..

[/quote]

Niin kyllä. Kun osahan heistä tavallaan liikkuu välitilassa. Tai mistäs me lopullista totuutta tiedetäänkään, jos vaikka osa heistä liikkuisi rinnakkaistodellisuudessa, toisessa ulottuvuudessa, ja he heijastuvat tähän maailmaan tuollaisena energiakertymänä. Aika helposti muuten aistii onko henki hyvä tai paha. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän