Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossu myönsi vain vanhimmalla lapselle kesälomarahaa

Vierailija
10.07.2015 |

60e eli liput huvipuistoon ja bussikyydin. Mulle ja nuorimmille lapsille ei antanut. Ei ole varaa sit mennä sinne :/ voinkohan käyttää noi vaikka esikoisen bussikorttiin?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks alapeukku? Haluutko vaihtaa osia?

Vierailija
2/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä ja maksa älyttömästi veroja, jotta sinulle ja lapsillesi voitaisiin kustantaa ilmaiset huvittelut. Jessus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kuule pelkää! Ei me sinne päästä koska vain yksi viidestä lapsesta sen sai!

Vierailija
4/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Jotkut raatavat vuodesta toiseen raskaissa alipalkatuissa pätkätöissä kokematta ikinä palkallista kunnon lomaa ja yrittävät siinä sivussa vielä opiskellakin, ja veroja maksetaan. Ja toiset nauttivat vastikkeettomasta rahasta vuodesta toiseen ja saavat peruselantonsa ilmaiseksi näkemättä vaivaa. Ja vielä kehdataan vaatia huviretkille rahaa. Että on pokkaa!

Vierailija
5/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hankit 5 lasta ,jos ei oo niit varaa elättää

Vierailija
6/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:38"]

No älä kuule pelkää! Ei me sinne päästä koska vain yksi viidestä lapsesta sen sai!

[/quote]

Ei olisi pitänyt yhdenkään lapsen saada. Sairasta menoa...

Vierailija
7/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sille enää mitään voi että on viis lasta!! En ole sitä valinnut että ukot ovat olleet juoppoja paskoja tai pettäjiä.

Vierailija
8/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin lintsille junaliput mut huvipuisto piti maksaa ite. Mut ei se haittaa kun Kelalta tulee rahaa

Vierailija
9/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen huvipuistoelämyksen sille yhdelle vanhimmalle lapselle kuten on tarkoitettu. Muut pääsevät sinne sitten aikanaan. Jotenkin luulen, että tämä on hänen kesälomansa huippuhetki. Älä vie sitä nyt häneltä.

Vierailija
10/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaraha kuuluu sossun elätillekin. Raskasta puuhaa viedä hakemus 2x vuodessa

Vierailija
11/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:44"]Lomaraha kuuluu sossun elätillekin. Raskasta puuhaa viedä hakemus 2x vuodessa
[/quote] miten niin vaan 2?

Vierailija
12/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:44"]Lomaraha kuuluu sossun elätillekin. Raskasta puuhaa viedä hakemus 2x vuodessa
[/quote] miten niin vaan 2?
[/quote] Ollaan oltu asiakkaita jo pitkään... Sosiaalityöntekijä sano ettei joka kk tarvii hakea vaan tekee pitkiä päätöksiä. Nytkin tulee raha automaattisesti tuonne lokakuulle. Sit meen taas käymään siellä.

Vierailija
13/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:42"]Eipä sille enää mitään voi että on viis lasta!! En ole sitä valinnut että ukot ovat olleet juoppoja paskoja tai pettäjiä.
[/quote] provo

Vierailija
14/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:42"]Eipä sille enää mitään voi että on viis lasta!! En ole sitä valinnut että ukot ovat olleet juoppoja paskoja tai pettäjiä.
[/quote]

Oletko kuullut ehkäisystä? Meillä kahdella työssäkäyvällä on kaksi lasta, koska enempään EI OLE VARAA!!!

Vierailija
15/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoivat varmaan tuloista, että teillä on varaa maksaa muiden lasten huvipuistoreissu, mutta vanhimman kohdalla menisi poikki. Ei varmaan saa samoja alennuksia kuin muut, olettaisin.

Vierailija
16/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:44"]

Lomaraha kuuluu sossun elätillekin. Raskasta puuhaa viedä hakemus 2x vuodessa

[/quote]

Miksi kuuluisi? Toi oli kait vitsi. Olen ollut elämässäni lukuisissa työsuhteissa ja nyt 12 työvuoden jälkeen olen vasta sellaisessa työpaikassa, jossa saan lomarahaa palkan lisäksi. Miksi lomaraha kuuluisi oletusarvoisesti sossun elätille, kun se ei kuulu edes jokaiselle työssäkäyvälle?

Vierailija
17/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:42"]

Eipä sille enää mitään voi että on viis lasta!! En ole sitä valinnut että ukot ovat olleet juoppoja paskoja tai pettäjiä.

[/quote]

Olet nimenomaan valinnut. Tee duunis, niin on varaa tarjota lapsillesi luksusta.

Vierailija
18/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:38"]No älä kuule pelkää! Ei me sinne päästä koska vain yksi viidestä lapsesta sen sai!
[/quote]

Viisi on pitänyt pykätä meidän veronmaksajien riesaksi. Kiitos!

Vierailija
19/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on asiat varsin hyvin, jos rahaa on perus elämiseen (tuilla tai ei) ja tuo on teidän suurin ongelmanne.
Minä taas olen opiskelija ja minulla on rahaa hädintuskin ruokaan. En saa näin kesällä opintotukea, ja opintolainaa en ole suostunut ottamaan, joten toimeentulotukeakaan en saa. Elän siis tällä hetkellä kesätyöllä, josta saan 100€ tässä kuussa ja onneksi vanhemmat maksavat vuokran näin kesällä. Pyykkikoneeseen en saanut sossulta avustusta, joten olen nyt vuoden ajan joutunut pesemään vaatteeni käsin.
Että vaihdetaan vaan osia kun suurin murhe on se, ettei kaikki lapset pääsekään huvipuistoon, vaikka vanhin pääsee.

Vierailija
20/55 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:51"]Teillä on asiat varsin hyvin, jos rahaa on perus elämiseen (tuilla tai ei) ja tuo on teidän suurin ongelmanne.
Minä taas olen opiskelija ja minulla on rahaa hädintuskin ruokaan. En saa näin kesällä opintotukea, ja opintolainaa en ole suostunut ottamaan, joten toimeentulotukeakaan en saa. Elän siis tällä hetkellä kesätyöllä, josta saan 100€ tässä kuussa ja onneksi vanhemmat maksavat vuokran näin kesällä. Pyykkikoneeseen en saanut sossulta avustusta, joten olen nyt vuoden ajan joutunut pesemään vaatteeni käsin.
Että vaihdetaan vaan osia kun suurin murhe on se, ettei kaikki lapset pääsekään huvipuistoon, vaikka vanhin pääsee.
[/quote] no ota se laina jos on noin säälittävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi