Sossu maksaa lasten harrastukset
Mun molemmat pojat 12v ja 14v pelaa jääkiekkoa. Sossu kustantaa pelimatkat ja jääkiekko seuran maksut. Hyvä että lapsien ei tarvitse kärsiä meidän vanhempien köyhyyden takia. (:
Kommentit (36)
Äh, tyhmä provo. Harrastuksia kyllä maksetaan, mutta hintakatto on olemassa .
Kyllä meilläkin menee pojan jääkiekko ja tytön piano sossusta
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:15"]Kyllä meilläkin menee pojan jääkiekko ja tytön piano sossusta
[/quote] olen siis saanut ne perusteltua hyvin
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:14"]Äh, tyhmä provo. Harrastuksia kyllä maksetaan, mutta hintakatto on olemassa .
[/quote]
Kustantaa. Suostuivat hinnasta riippumatta koska lapsille tekee hyvää liikunta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:14"]Missäs päin?
[/quote]
Tampereella asutaan.
Meilläkin menee harrastukset sossusta. Kyllä maksetaan.
Lastensuojelun asiakas :( Muuten Tampereella 250e/lapsi/vuosi pitkäaikaiselle asiakkaalle. Hyvä kuitenkin että vaikeassa tilanteessa lapsenne voivat harrastaa.
Joo, lastensuojelun avohuoltona kyllä
Olen iloinen lastesi puolesta. :) Hienoa että lasten hyvinvointiin satsataan, yhteiskunnan puolesta ellei perheellä ole varaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:15"]Kyllä meilläkin menee pojan jääkiekko ja tytön piano sossusta [/quote] olen siis saanut ne perusteltua hyvin
[/quote]
Pummit osaa aina perustella hyvin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:19"]Lastensuojelun asiakas :( Muuten Tampereella 250e/lapsi/vuosi pitkäaikaiselle asiakkaalle. Hyvä kuitenkin että vaikeassa tilanteessa lapsenne voivat harrastaa.
[/quote] mitäs surullista lastensuojelun asiakkuudessa on? Eikös se oo hyvä homma et on asiakkuudessa
Tää on just niin pe....tä töissä käyvät keskituloiset ei kykene maksamaan kalliita harrastuksia,mut sossueläteille kyl maksetaan toivottavasti tää on provo.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:15"]Kyllä meilläkin menee pojan jääkiekko ja tytön piano sossusta [/quote] olen siis saanut ne perusteltua hyvin
[/quote]
Pummit osaa aina perustella hyvin.
[/quote] niin osaa : )
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:19"]Lastensuojelun asiakas :( Muuten Tampereella 250e/lapsi/vuosi pitkäaikaiselle asiakkaalle. Hyvä kuitenkin että vaikeassa tilanteessa lapsenne voivat harrastaa.
[/quote] mitäs surullista lastensuojelun asiakkuudessa on? Eikös se oo hyvä homma et on asiakkuudessa
[/quote] no aina parempi olisi hyvinvoiva, omillaan pärjäävä perhe.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:22"]Tää on just niin pe....tä töissä käyvät keskituloiset ei kykene maksamaan kalliita harrastuksia,mut sossueläteille kyl maksetaan toivottavasti tää on provo.
[/quote]kykenee, jos muut menot on minimissä.
Hei hienoa,että kerroit meille!