Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa mukava, fiksu, hyväsydäminen, hauska

Vierailija
10.07.2015 |

MUTTA ujo/hiljainen mies? Kaikkihan tietävät, että naiset valitsevat mieluummin sen väkivaltaisen rentun kuin edellämainitsemat ominaisuudet omaavan miehen, joka sattuu myös olemaan vähän hiljaisempi. Onko hiljainen mies vain niin tylsä? Ilmeisesti naiset alitajuntaisesti haluavat, että heitä kohdellaan surkeasti?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:29"]

MUTTA ujo/hiljainen mies? Kaikkihan tietävät, että naiset valitsevat mieluummin sen väkivaltaisen rentun kuin edellämainitsemat ominaisuudet omaavan miehen, joka sattuu myös olemaan vähän hiljaisempi. Onko hiljainen mies vain niin tylsä? Ilmeisesti naiset alitajuntaisesti haluavat, että heitä kohdellaan surkeasti?

[/quote]

Oliko tuo  luonnehdinta omasi? Voihan olla että naiset eivät ole ominaisuuksistasi samaa mieltä kaikkien kohtien suhteen? Ei hiljainen mies ole tylsä, kunhan ei tarvitse joka sanaa kiskoa hohtimilla ulos.

Vierailija
62/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:47"] Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä? [/quote] No kuvittele, että juttelisit parhaan miespuolisen kaverisi kanssa. Mistä te silloin puhutte? Ei naiset ole mitään ufo-olentoja planeetta Gryptolta. Parasta olisi, ettet esitä muuta kuin olet, koska vain olemalla oma itsesi löydät aidon naisen, jonka kanssa sulla synkkaa. Se nainen on myös sun kaverisi, eikä pelkkä panokamu. Yleensä sitä juttua alkaa tulla itsestään, kun synkkaa. [/quote] Tässä on vain se ongelma, että herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen mieheltä pitää löytyä se jokin. Enkä nyt puhu isosta kikkelistä. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä ja naisen pitää tuntea itsensä halutuksi ja pitää puhekumppaniaan vahvana miesolentona. Eli juuri päinvastoin kuin mikä kaverin kanssa keskustelun tavoite on. Itsekin keskustelen kyllä naisten kanssa täysin luontevasti, heitän läppää ja pidän keskustelua yllä. Ongelma on kun satun olemaan vastapuolesta kiinnostunut. Katse harhailee, puheenaiheet eivät ole kiinnostavia ja läpätkin vääränlaisia. Annan itsestäni epävarman kuvan, eikä se ole enää aikuisella miehellä viehätävä ominaisuus. [/quote] No susta vaan tuntuu siltä, että läpät on huonoja, koska tarkkailet itseäsi siinä tilanteessa suurennuslasilla, koska haluaisit tehdä kohteeseen vaikutuksen. Juttelet tavallisesti, vitsailet ja ehkä vihjaat jotain naisen kauneudesta. Eikä sun nyt heti tarvi olla sitä ottamassakaan, kattelet ensin vaan mikä on naisiaan. Sosiaalisesta pelosta pääsee vain altistumalla vähän kerrallaan. Naisetkin on vaan ihmisiä, kuin sisko, äiti tai kaveri. [/quote] Hienoja sanoja, sanojen totuuspohja on vain omalla kohdallani vähäinen. Epävarmuus on naisten silmissä täysi vastakohta lemmenjuomalla. Ei sellaisella pintapuolisella keskustelulla ja vitsailulla päästä oikeastaan mihinkään. Iskemistekniikka mulla on pyöreä nolla, joten olen "järkeillyt" mahdollisuuksieni olevan ns. viivytystaktiikassa. Pidemmän ajan viettäminen toisen seurassa ja samalla ehkä asiaan kuuluva lähentyminen, joka tapahtuu luonnollisesti, eikä mitenkään paineen alaisessa tilanteessa. Ongelmana vain on tuollaiseen tilanteeseen pääsy edes kaveripohjalta. Olen hyvin epäkiinnostava, epävetävä ja ilmeisesti hauskakin vain omasta (ja edesmeneen mummoni) mielestä. Vaikeaa. [/quote] Mun mielestä kuulostat ihanalta hihi :)

[/quote]

Totuus on tarua karumpaa.

Tämä on vain tekstipohjainen alter egoni, joka ei suostu toimimaan useammankaan paristonvaihdon tai vaihtoehtoisesti rohkaisujuoman jälkeen tuolla tosielämässä. Siellä se elää vain kadun varjoisalla puolella, haaveilleen aurinkoon katsoen. Ihmiselämän hienoudet tunnistaen, mutta omat rajavaisuutensa tiedostaen.
[/quote]

Jos en olisi jo naimisissa ujon, sosiaalisesti kömpelön taiteilijasielun kanssa niin olisin valmis treffeille kanssasi vaikka heti. Kyllä sullekin vielä nainen löytyy, joku jonka kanssa et tarvitse sanoja löytääksesi yhteyden. Enjoy the silence.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:47"] Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä? [/quote] No kuvittele, että juttelisit parhaan miespuolisen kaverisi kanssa. Mistä te silloin puhutte? Ei naiset ole mitään ufo-olentoja planeetta Gryptolta. Parasta olisi, ettet esitä muuta kuin olet, koska vain olemalla oma itsesi löydät aidon naisen, jonka kanssa sulla synkkaa. Se nainen on myös sun kaverisi, eikä pelkkä panokamu. Yleensä sitä juttua alkaa tulla itsestään, kun synkkaa. [/quote] Tässä on vain se ongelma, että herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen mieheltä pitää löytyä se jokin. Enkä nyt puhu isosta kikkelistä. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä ja naisen pitää tuntea itsensä halutuksi ja pitää puhekumppaniaan vahvana miesolentona. Eli juuri päinvastoin kuin mikä kaverin kanssa keskustelun tavoite on. Itsekin keskustelen kyllä naisten kanssa täysin luontevasti, heitän läppää ja pidän keskustelua yllä. Ongelma on kun satun olemaan vastapuolesta kiinnostunut. Katse harhailee, puheenaiheet eivät ole kiinnostavia ja läpätkin vääränlaisia. Annan itsestäni epävarman kuvan, eikä se ole enää aikuisella miehellä viehätävä ominaisuus. [/quote]Sinulla ainakin on hyvät lähtökohdat naisen löytämiseen ihan vaan, koska kykenet analysoimaan omaa käytöstäsi sen sijaan että syyttäisit vain naisia.

[/quote]

Jos vain osaisi kirjoittaa uuden pätkän koodia, jonka voisi huoletta ajaa vanhan, bugisen koodin päälle. Tiedostan mitä teen ja olen tehnyt väärin, en vain kykene muuttamaan käytöstäni. Jos vain uskaltaisi hypätä tuntemattomaan, ottaa riskin itsensä satuttamisesta tai uusien kokemisesta. Mitä tahansa muuta kun perääntyä aina kun tilanne on ns. päällä. Asioita on vain hankala oppia alusta. Varsinkin kun opettelu olisi pitänyt tapahtua jo kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
64/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:52"]

Ei kukaan normaali nainen halua jotain itsesäälissä rypevää kivirekeä taakakseen. Terve itsetunto ja sosiaaliset taidot ovat noin ihan perusoletuksia, jos alkaa edes harkitsemaan suhdetta jonkun miehen kanssa.

[/quote]

Tämän olen saanut miehenä huomata. En silti tunnusta, että olisin aina ollut tällainen. Joskus vain huomasin ajan ajaneen ohi ja totesin tilanteen. Kuten huomaat sain tähänkin viestiin mahtumaan sitä itsesääliä. Sori. Ei mut pintapuolisesti tuntevat pysty tätä tilannetta mun käytöksestä, olemuksesta tai mistään sosiaalisista taidoista tai niiden puutteesta päättelemään. Kyllä ne on ihan eri tilanteet ja tapaamismäärät kun nämä mun epävarmuustekijät tulevat esiin.

[/quote]

Olen itseasiassa kuvailemastani ongelmasta myös kärsivä, nainen vain, en nyt sanoisi ongelman tiedostamisen tarkoittavan itsesääliä. Voi tunnustaa olevansa tietynlainen ja se on vaikuttanut asioihin - ainoa mitä voi tehdä on yrittää muuttua. Ei se ole miellyttävää toisille (oli nyt mies tai nainen parisuhdetta etsimässä) ja tosiasiassa aika raskas rooli olla läheisemmin tekemisissä tällaisen kanssa, jolta puuttuu tavallaan täysi vastuu ja vahvuus omaan arvoon ja itsevarmuuteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan