Miksi naisille ei kelpaa mukava, fiksu, hyväsydäminen, hauska
MUTTA ujo/hiljainen mies? Kaikkihan tietävät, että naiset valitsevat mieluummin sen väkivaltaisen rentun kuin edellämainitsemat ominaisuudet omaavan miehen, joka sattuu myös olemaan vähän hiljaisempi. Onko hiljainen mies vain niin tylsä? Ilmeisesti naiset alitajuntaisesti haluavat, että heitä kohdellaan surkeasti?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:19"]
Hei mikset vetoa naisten hoivaviettiin ja sano heti kättelyssä, että "Apua, olen ujo ja varsinkin noin kauniiden naisten seurassa." "Nyt veit sanat suusta, kun olet noin kaunis, ihan tässä punastuttaa." "Häkellyin susta niin, etten enää tiedä mistä puhuttais." Sehän käy jo iskulauseesta ;-)
Rehellisyys maan perii.
[/quote]
Voi toimia jos keskustelun osapuolet ovat molemmat alle 20-vuotiaita.
Se on puhelias tai hiljainen ei kerro mitään onko teillä jotain yhteistä...
Kyllä kelpaa, jos naamasi ei ole perseestä revityn näköinen ;)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:19"]
Hei mikset vetoa naisten hoivaviettiin ja sano heti kättelyssä, että "Apua, olen ujo ja varsinkin noin kauniiden naisten seurassa." "Nyt veit sanat suusta, kun olet noin kaunis, ihan tässä punastuttaa." "Häkellyin susta niin, etten enää tiedä mistä puhuttais." Sehän käy jo iskulauseesta ;-)
Rehellisyys maan perii.
[/quote]
Voi toimia jos keskustelun osapuolet ovat molemmat alle 20-vuotiaita.
[/quote]
Pöh, ihan hyvin noin voi sanoa viiskymppinenkin. Se on se tapa jolla sanotaan - puolivitsaillen ja nauraen.
Ujous on ihan okei ominaisuus, mutta kumppaniksi en halua ujoa miestä. Se on vain henkilökohtainen preferenssini, ei arvio sinun arvostasi miehenä ja ihmisenä.
Nykyajan naisista todella harva hakee vanhakantaiseen tapaan pelkkää lasten isää ja elättäjää. Nainen haluaa parisuhteen ja kaiken mikä siihen kuuluu.
Naiset haluavat miehen, jonka kanssa heillä on läheinen ihmissuhde. Ja ihmisuhde syntyy siitä että keskustellaan, avaudutaan, kuunnellaan toista ja että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, jotka voidaan jakaa ja yhteisiä harrastuksia, joiden parissa on yhdessä hauskaa. Tämän päälle pitäis vielä tulla romantiikka ja intohimoinen seksi. Ja sitten (jos suhde etenee avo- tai avioliittoon) se tasa-arvoinen kumppanuus, jota tarvitaan yhdessä asuessa lapsiperheen arjen pyörittämiseen.
Mielestäni tuossa on aika hyvin yleistettynä mitä naiset haluavat.
Jos mies ei osaa keskustella, on vaikea hahmottaa mille se kohtaaminen rakennetaan. Kuvittelevatko miehet että he ovat kuin joku tuote, jossa on selkeästi merkitty tuoteseloste, "sisältää 79% kunnollisuutta, 34% itsekkyyttä, jne..." Että naisen pitäisi vaan lukea tuoteselosta ja tehdä päätöksensä kuin marketissa, "Juu otan tämän", eikä miehen tarvitse suutaan avata? Juu ei.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:47"]
Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?
[/quote]
No kuvittele, että juttelisit parhaan miespuolisen kaverisi kanssa. Mistä te silloin puhutte? Ei naiset ole mitään ufo-olentoja planeetta Gryptolta. Parasta olisi, ettet esitä muuta kuin olet, koska vain olemalla oma itsesi löydät aidon naisen, jonka kanssa sulla synkkaa. Se nainen on myös sun kaverisi, eikä pelkkä panokamu. Yleensä sitä juttua alkaa tulla itsestään, kun synkkaa.
[/quote]
Tässä on vain se ongelma, että herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen mieheltä pitää löytyä se jokin. Enkä nyt puhu isosta kikkelistä. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä ja naisen pitää tuntea itsensä halutuksi ja pitää puhekumppaniaan vahvana miesolentona. Eli juuri päinvastoin kuin mikä kaverin kanssa keskustelun tavoite on.
Itsekin keskustelen kyllä naisten kanssa täysin luontevasti, heitän läppää ja pidän keskustelua yllä. Ongelma on kun satun olemaan vastapuolesta kiinnostunut. Katse harhailee, puheenaiheet eivät ole kiinnostavia ja läpätkin vääränlaisia. Annan itsestäni epävarman kuvan, eikä se ole enää aikuisella miehellä viehätävä ominaisuus.
[/quote]
No susta vaan tuntuu siltä, että läpät on huonoja, koska tarkkailet itseäsi siinä tilanteessa suurennuslasilla, koska haluaisit tehdä kohteeseen vaikutuksen. Juttelet tavallisesti, vitsailet ja ehkä vihjaat jotain naisen kauneudesta. Eikä sun nyt heti tarvi olla sitä ottamassakaan, kattelet ensin vaan mikä on naisiaan.
Sosiaalisesta pelosta pääsee vain altistumalla vähän kerrallaan. Naisetkin on vaan ihmisiä, kuin sisko, äiti tai kaveri.
[/quote]
Hienoja sanoja, sanojen totuuspohja on vain omalla kohdallani vähäinen. Epävarmuus on naisten silmissä täysi vastakohta lemmenjuomalla. Ei sellaisella pintapuolisella keskustelulla ja vitsailulla päästä oikeastaan mihinkään. Iskemistekniikka mulla on pyöreä nolla, joten olen "järkeillyt" mahdollisuuksieni olevan ns. viivytystaktiikassa. Pidemmän ajan viettäminen toisen seurassa ja samalla ehkä asiaan kuuluva lähentyminen, joka tapahtuu luonnollisesti, eikä mitenkään paineen alaisessa tilanteessa.
Ongelmana vain on tuollaiseen tilanteeseen pääsy edes kaveripohjalta. Olen hyvin epäkiinnostava, epävetävä ja ilmeisesti hauskakin vain omasta (ja edesmeneen mummoni) mielestä.
Vaikeaa.
[/quote]
Mun mielestä kuulostat ihanalta hihi :)
Netin ihmemaan myötä olen oppinut ennakkoluuloiseksi ja tuomitsevaksi ujon oloisten miesten suhteen. Täällä näkee mitä ajatuksia heillä pyörii päässä. Aloittajakin on katkera naisvihaaja, mutta mistäpä sen tietäisi kun uskaltaa avata suunsa vain netissä. En ota riskejä ujojen miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:42"]
Nykyajan naisista todella harva hakee vanhakantaiseen tapaan pelkkää lasten isää ja elättäjää. Nainen haluaa parisuhteen ja kaiken mikä siihen kuuluu.
Naiset haluavat miehen, jonka kanssa heillä on läheinen ihmissuhde. Ja ihmisuhde syntyy siitä että keskustellaan, avaudutaan, kuunnellaan toista ja että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, jotka voidaan jakaa ja yhteisiä harrastuksia, joiden parissa on yhdessä hauskaa. Tämän päälle pitäis vielä tulla romantiikka ja intohimoinen seksi. Ja sitten (jos suhde etenee avo- tai avioliittoon) se tasa-arvoinen kumppanuus, jota tarvitaan yhdessä asuessa lapsiperheen arjen pyörittämiseen.
Jos mies ei osaa keskustella, on vaikea hahmottaa mille se kohtaaminen rakennetaan. Kuvittelevatko miehet että he ovat kuin joku tuote, jossa on selkeästi merkitty tuoteseloste, "sisältää 79% kunnollisuutta, 34% itsekkyyttä, jne..." Että naisen pitäisi vaan lukea tuoteselosta ja tehdä päätöksensä kuin marketissa, "Juu otan tämän", eikä miehen tarvitse suutaan avata? Juu ei.
[/quote]
Eiköhän miehellekin kelpaa yhtä hyvin kumppanuus, ymmärrys ja intohimoinen seksi. Eivät vain naiset noita etsi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:55"]
Toki komeudesta voi olla montaa eri mieltä, mutta itse ainakin ajattelen, että hyvä ulkonäkö antaa aika paljon anteeksi ''huonoa'' luonnetta. Mutta ujoushan voi olla hyväkin asia, jos ei nyt ihan ressukka kuitenkaan ole.
[/quote]
Mitä kukin etsii. Vaikea nähdä, että joku todellista, hyvää ja pitkäaikaista suhdetta etsiessä tinkisi luonteesta. Kyllä sen koko paketin täytyy olla kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:45"]
Netin ihmemaan myötä olen oppinut ennakkoluuloiseksi ja tuomitsevaksi ujon oloisten miesten suhteen. Täällä näkee mitä ajatuksia heillä pyörii päässä. Aloittajakin on katkera naisvihaaja, mutta mistäpä sen tietäisi kun uskaltaa avata suunsa vain netissä. En ota riskejä ujojen miesten kanssa.
[/quote]
Hohhoijakkaa, pääsit sitten saamaan vahvistuksen ennakkoluuloillesi ja fobioillesi. Se on ihan sama mitä naiset netissä tai livenä sanovat, varmaa on vain se etteivät he tarkoita sitä.
Ei kukaan normaali nainen halua jotain itsesäälissä rypevää kivirekeä taakakseen. Terve itsetunto ja sosiaaliset taidot ovat noin ihan perusoletuksia, jos alkaa edes harkitsemaan suhdetta jonkun miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:47"] Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä? [/quote] No kuvittele, että juttelisit parhaan miespuolisen kaverisi kanssa. Mistä te silloin puhutte? Ei naiset ole mitään ufo-olentoja planeetta Gryptolta. Parasta olisi, ettet esitä muuta kuin olet, koska vain olemalla oma itsesi löydät aidon naisen, jonka kanssa sulla synkkaa. Se nainen on myös sun kaverisi, eikä pelkkä panokamu. Yleensä sitä juttua alkaa tulla itsestään, kun synkkaa. [/quote] Tässä on vain se ongelma, että herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen mieheltä pitää löytyä se jokin. Enkä nyt puhu isosta kikkelistä. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä ja naisen pitää tuntea itsensä halutuksi ja pitää puhekumppaniaan vahvana miesolentona. Eli juuri päinvastoin kuin mikä kaverin kanssa keskustelun tavoite on. Itsekin keskustelen kyllä naisten kanssa täysin luontevasti, heitän läppää ja pidän keskustelua yllä. Ongelma on kun satun olemaan vastapuolesta kiinnostunut. Katse harhailee, puheenaiheet eivät ole kiinnostavia ja läpätkin vääränlaisia. Annan itsestäni epävarman kuvan, eikä se ole enää aikuisella miehellä viehätävä ominaisuus. [/quote] No susta vaan tuntuu siltä, että läpät on huonoja, koska tarkkailet itseäsi siinä tilanteessa suurennuslasilla, koska haluaisit tehdä kohteeseen vaikutuksen. Juttelet tavallisesti, vitsailet ja ehkä vihjaat jotain naisen kauneudesta. Eikä sun nyt heti tarvi olla sitä ottamassakaan, kattelet ensin vaan mikä on naisiaan. Sosiaalisesta pelosta pääsee vain altistumalla vähän kerrallaan. Naisetkin on vaan ihmisiä, kuin sisko, äiti tai kaveri. [/quote] Hienoja sanoja, sanojen totuuspohja on vain omalla kohdallani vähäinen. Epävarmuus on naisten silmissä täysi vastakohta lemmenjuomalla. Ei sellaisella pintapuolisella keskustelulla ja vitsailulla päästä oikeastaan mihinkään. Iskemistekniikka mulla on pyöreä nolla, joten olen "järkeillyt" mahdollisuuksieni olevan ns. viivytystaktiikassa. Pidemmän ajan viettäminen toisen seurassa ja samalla ehkä asiaan kuuluva lähentyminen, joka tapahtuu luonnollisesti, eikä mitenkään paineen alaisessa tilanteessa. Ongelmana vain on tuollaiseen tilanteeseen pääsy edes kaveripohjalta. Olen hyvin epäkiinnostava, epävetävä ja ilmeisesti hauskakin vain omasta (ja edesmeneen mummoni) mielestä. Vaikeaa. [/quote] Mun mielestä kuulostat ihanalta hihi :)
[/quote]
Totuus on tarua karumpaa.
Tämä on vain tekstipohjainen alter egoni, joka ei suostu toimimaan useammankaan paristonvaihdon tai vaihtoehtoisesti rohkaisujuoman jälkeen tuolla tosielämässä. Siellä se elää vain kadun varjoisalla puolella, haaveilleen aurinkoon katsoen. Ihmiselämän hienoudet tunnistaen, mutta omat rajavaisuutensa tiedostaen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:55"]Jos ujous on yhtä kuin kuolemanhiljaisuus, niin ei kiitos. Mitä ideaa olisi kökkiä jonkun kanssa vain hiljaa? Tietääkseni parisuhteessa yksi hyvä puoli on se, että on joku jonka kanssa puhua.
Muuten riippuu sitten vain siitä kolahtaako asiat kohdalleen.
[/quote]
Miten niin kuolemanhiljaisuus? En minä ainakaan jaksa lätistä turhia vaan riittää että toinen on muuten läsnä. Ettekö te osaa olla hiljaa yhdessä? Jatkuva paskanjauhanta on helvetin rasittavaa. Varsinkin jos se on a) muista juoruamista b) itsensä tarkkailua ja kehujen kerjäämistä c) muoti-, kauneus- ymv. hömpötykset.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:42"]
[/quote]
Mies voi olla kaikkea tuota, mutta ei sitä pääse ikimaailmassa todistamaan, sillä eräs puuttuva ominaisuus on esteenä sen ratkaisevan askeleen ottamiseksi. Harva meistä on täysin vailla parisuhdetaitoja, mutta usea meistä on kykenemätön parisuhdetta muodostamaan. Ujous on täysin validi syy. Tämäkin maa on täynnä hienoja tyyppejä (miehiä ja naisia), jotka elävät elämäänsä yksin taivaltaen, koska hiljaista harva huomaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]
Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?
[/quote]
No kuvittele, että juttelisit parhaan miespuolisen kaverisi kanssa. Mistä te silloin puhutte? Ei naiset ole mitään ufo-olentoja planeetta Gryptolta. Parasta olisi, ettet esitä muuta kuin olet, koska vain olemalla oma itsesi löydät aidon naisen, jonka kanssa sulla synkkaa. Se nainen on myös sun kaverisi, eikä pelkkä panokamu. Yleensä sitä juttua alkaa tulla itsestään, kun synkkaa.
[/quote]
Tässä on vain se ongelma, että herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen mieheltä pitää löytyä se jokin. Enkä nyt puhu isosta kikkelistä. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä ja naisen pitää tuntea itsensä halutuksi ja pitää puhekumppaniaan vahvana miesolentona. Eli juuri päinvastoin kuin mikä kaverin kanssa keskustelun tavoite on.
Itsekin keskustelen kyllä naisten kanssa täysin luontevasti, heitän läppää ja pidän keskustelua yllä. Ongelma on kun satun olemaan vastapuolesta kiinnostunut. Katse harhailee, puheenaiheet eivät ole kiinnostavia ja läpätkin vääränlaisia. Annan itsestäni epävarman kuvan, eikä se ole enää aikuisella miehellä viehätävä ominaisuus.
[/quote]Sinulla ainakin on hyvät lähtökohdat naisen löytämiseen ihan vaan, koska kykenet analysoimaan omaa käytöstäsi sen sijaan että syyttäisit vain naisia.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Hohhoijakkaa, pääsit sitten saamaan vahvistuksen ennakkoluuloillesi ja fobioillesi. Se on ihan sama mitä naiset netissä tai livenä sanovat, varmaa on vain se etteivät he tarkoita sitä.
[/quote]
Hohhoijakkaa itsellesi, tarkoitan kyllä juuri mitä sanon. Naisvihaaja.
Minä ainakin tykkään hieman hiljaisemmista ja ujoista miehistä. Ovat jotenkin herttaisi ja salaperäisiä. Ja minä en ainakaan jaksa esim. treffeillä pälpättää 24/7, joten hiljaiset miehet kelpaavat ainakin minulle (:
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:52"]
Ei kukaan normaali nainen halua jotain itsesäälissä rypevää kivirekeä taakakseen. Terve itsetunto ja sosiaaliset taidot ovat noin ihan perusoletuksia, jos alkaa edes harkitsemaan suhdetta jonkun miehen kanssa.
[/quote]
Tämän olen saanut miehenä huomata. En silti tunnusta, että olisin aina ollut tällainen. Joskus vain huomasin ajan ajaneen ohi ja totesin tilanteen. Kuten huomaat sain tähänkin viestiin mahtumaan sitä itsesääliä. Sori. Ei mut pintapuolisesti tuntevat pysty tätä tilannetta mun käytöksestä, olemuksesta tai mistään sosiaalisista taidoista tai niiden puutteesta päättelemään. Kyllä ne on ihan eri tilanteet ja tapaamismäärät kun nämä mun epävarmuustekijät tulevat esiin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No susta vaan tuntuu siltä, että läpät on huonoja, koska tarkkailet itseäsi siinä tilanteessa suurennuslasilla, koska haluaisit tehdä kohteeseen vaikutuksen. Juttelet tavallisesti, vitsailet ja ehkä vihjaat jotain naisen kauneudesta. Eikä sun nyt heti tarvi olla sitä ottamassakaan, kattelet ensin vaan mikä on naisiaan.
Sosiaalisesta pelosta pääsee vain altistumalla vähän kerrallaan. Naisetkin on vaan ihmisiä, kuin sisko, äiti tai kaveri.
[/quote]
Hienoja sanoja, sanojen totuuspohja on vain omalla kohdallani vähäinen. Epävarmuus on naisten silmissä täysi vastakohta lemmenjuomalla. Ei sellaisella pintapuolisella keskustelulla ja vitsailulla päästä oikeastaan mihinkään. Iskemistekniikka mulla on pyöreä nolla, joten olen "järkeillyt" mahdollisuuksieni olevan ns. viivytystaktiikassa. Pidemmän ajan viettäminen toisen seurassa ja samalla ehkä asiaan kuuluva lähentyminen, joka tapahtuu luonnollisesti, eikä mitenkään paineen alaisessa tilanteessa.
Ongelmana vain on tuollaiseen tilanteeseen pääsy edes kaveripohjalta. Olen hyvin epäkiinnostava, epävetävä ja ilmeisesti hauskakin vain omasta (ja edesmeneen mummoni) mielestä.
Vaikeaa.