Miksi naisille ei kelpaa mukava, fiksu, hyväsydäminen, hauska
MUTTA ujo/hiljainen mies? Kaikkihan tietävät, että naiset valitsevat mieluummin sen väkivaltaisen rentun kuin edellämainitsemat ominaisuudet omaavan miehen, joka sattuu myös olemaan vähän hiljaisempi. Onko hiljainen mies vain niin tylsä? Ilmeisesti naiset alitajuntaisesti haluavat, että heitä kohdellaan surkeasti?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:50"]
Naiset tykkäävät itsevarmoista miehistä.
[/quote]
Ja sillä ei ole mitään tekemistä puheliaisuuden kanssa.
Kuinka moneen naiseen olet yrittänyt tutustua paremmin?
Olen parin vuoden sisällä tapailla varmaan paria kymmentä miestä. Aluksi luulin, että etsin vain ketä tahansa mukavaa ja fiksua miestä, jonka arvot vastaavat suunnilleen omiani. Ehdin tapailla useampaakin ujoa miestä. Kaikki olivat ainakin päällisin puolin mukavia, mutta koskaan ei vain kolahtanut. Koin ujojen miehien tapailun jotenkin raskaana, koska jouduin itse panostamaan keskustelun etenemiseen.
Itse olen melko puhelias, sosiaalinen ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Olen huomannut, että kaikille ihastuksilleni yhteistä on ollut tietty rentous. Ehkä ujojen miesten tapa viestiä poikkeaa jotenki omastani, enkä siksi koe heitä niin viehättäviksi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:47"]
Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?
[/quote]
No kuvittele, että juttelisit parhaan miespuolisen kaverisi kanssa. Mistä te silloin puhutte? Ei naiset ole mitään ufo-olentoja planeetta Gryptolta. Parasta olisi, ettet esitä muuta kuin olet, koska vain olemalla oma itsesi löydät aidon naisen, jonka kanssa sulla synkkaa. Se nainen on myös sun kaverisi, eikä pelkkä panokamu. Yleensä sitä juttua alkaa tulla itsestään, kun synkkaa.
Unohditko ominaisuutesi "katkera" kun vertasi ja kehut väkivaltaisia miehiä? Hiljainen ja katkera on turnoff. T; pariutunut mies
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:38"]
Jos oot oikeesti komea niin kelpaa.
[/quote]
Eiku leikisti vaan.
[/quote]
Niin mä vähän aattelinkin.
[/quote]
No niin mäkin vähän ajattelin että naiset aina sanoo yhtä mutta toimii toisin, eli ei teille kelpaa oikeasti komea mies ellei se ole joku moottoriturpa adhd.
[/quote]
Toki komeudesta voi olla montaa eri mieltä, mutta itse ainakin ajattelen, että hyvä ulkonäkö antaa aika paljon anteeksi ''huonoa'' luonnetta. Mutta ujoushan voi olla hyväkin asia, jos ei nyt ihan ressukka kuitenkaan ole.
Jos ujous on yhtä kuin kuolemanhiljaisuus, niin ei kiitos. Mitä ideaa olisi kökkiä jonkun kanssa vain hiljaa? Tietääkseni parisuhteessa yksi hyvä puoli on se, että on joku jonka kanssa puhua.
Muuten riippuu sitten vain siitä kolahtaako asiat kohdalleen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:38"]
Jos oot oikeesti komea niin kelpaa.
[/quote]
Eiku leikisti vaan.
[/quote]
Niin mä vähän aattelinkin.
[/quote]
No niin mäkin vähän ajattelin että naiset aina sanoo yhtä mutta toimii toisin, eli ei teille kelpaa oikeasti komea mies ellei se ole joku moottoriturpa adhd.
[/quote]
Kyllä!joka muija haluaakin helvetin ruman moottoriturpasen adhd:n iltojen ratoks.siinä sitä ollaakin jännän äärellä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:50"]
Naiset tykkäävät itsevarmoista miehistä.
[/quote]
Puhelias keskipisteenä oleva mies ei ole sama asia kuin itsevarma (saattaa jopa pölinällään peittää heikkoa itsevarmuuttaan).
Myös ujo voi hyvinkin olla itsevarma. Voi uskaltaa olla reilusti se mikä on, siis.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:54"]
Unohditko ominaisuutesi "katkera" kun vertasi ja kehut väkivaltaisia miehiä? Hiljainen ja katkera on turnoff. T; pariutunut mies
[/quote]
Eli oletko joku homoseksuelli?
Ap ei kannata yleistää. Vaikka juuri sinä et naisille kelpaisikaan, niin taitaa kaikilla olla jo kotona mukavat, fiksut ja hyväsydämiset miekkoset!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:53"]
Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?
[/quote]
No kuvittele, että juttelisit parhaan miespuolisen kaverisi kanssa. Mistä te silloin puhutte? Ei naiset ole mitään ufo-olentoja planeetta Gryptolta. Parasta olisi, ettet esitä muuta kuin olet, koska vain olemalla oma itsesi löydät aidon naisen, jonka kanssa sulla synkkaa. Se nainen on myös sun kaverisi, eikä pelkkä panokamu. Yleensä sitä juttua alkaa tulla itsestään, kun synkkaa.
[/quote]
Joo, mutta se on sama juttu kenen tahansa perheen ulkopuolisen kanssa sukupuolesta riippumatta. Niin vaikeaa. Tämän vuoksi olen pitkäaikaistyötön kun haastatteluista ei tulisi mitään. Tämä vaikeuttaa elämää oikeasti.
[/quote]
[/quote]
Tässä on vain se ongelma, että herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen mieheltä pitää löytyä se jokin. Enkä nyt puhu isosta kikkelistä. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä ja naisen pitää tuntea itsensä halutuksi ja pitää puhekumppaniaan vahvana miesolentona. Eli juuri päinvastoin kuin mikä kaverin kanssa keskustelun tavoite on.
Itsekin keskustelen kyllä naisten kanssa täysin luontevasti, heitän läppää ja pidän keskustelua yllä. Ongelma on kun satun olemaan vastapuolesta kiinnostunut. Katse harhailee, puheenaiheet eivät ole kiinnostavia ja läpätkin vääränlaisia. Annan itsestäni epävarman kuvan, eikä se ole enää aikuisella miehellä viehätävä ominaisuus.
Kuulostaa nyt kohtaamisongelmalta. Ne naiset, jotka olisivat kiinnostuneita sinusta, eivät kiinnosta sinua. Toisaalta voi toki olla, että hiljaisen miehen ongelma voi olla tietyntyyppinen tylsyys. Mutta ei aina. Oma mieheni on hiljainen seurassa, mutta puhelias minun kanssani. Suupaltit miehet eivät minulle sopineet, koska olen itse puhelias ja heidän kanssaan ei saanut juuri koskaan puheenvuoroa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:58"]
[/quote]
[/quote]
Tässä on vain se ongelma, että herättääkseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen mieheltä pitää löytyä se jokin. Enkä nyt puhu isosta kikkelistä. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa, flirttiä ja naisen pitää tuntea itsensä halutuksi ja pitää puhekumppaniaan vahvana miesolentona. Eli juuri päinvastoin kuin mikä kaverin kanssa keskustelun tavoite on.
Itsekin keskustelen kyllä naisten kanssa täysin luontevasti, heitän läppää ja pidän keskustelua yllä. Ongelma on kun satun olemaan vastapuolesta kiinnostunut. Katse harhailee, puheenaiheet eivät ole kiinnostavia ja läpätkin vääränlaisia. Annan itsestäni epävarman kuvan, eikä se ole enää aikuisella miehellä viehätävä ominaisuus.
[/quote]
No susta vaan tuntuu siltä, että läpät on huonoja, koska tarkkailet itseäsi siinä tilanteessa suurennuslasilla, koska haluaisit tehdä kohteeseen vaikutuksen. Juttelet tavallisesti, vitsailet ja ehkä vihjaat jotain naisen kauneudesta. Eikä sun nyt heti tarvi olla sitä ottamassakaan, kattelet ensin vaan mikä on naisiaan.
Sosiaalisesta pelosta pääsee vain altistumalla vähän kerrallaan. Naisetkin on vaan ihmisiä, kuin sisko, äiti tai kaveri.
Miten tutustua ihmiseen, joka ei puhu? Ei kukaan jaksa pitää yllä haastattelua, jossa kaikki pitää nyhtää toisesta yksisanaisilla vastauksilla. Toisaalta jos ujo ja hiljainen mies haluaa vain niitä naisia, joille kelpaa vain rentut, niin ongelma on lähtökohtaisesti jo siinä, että hän himoitsee vääränlaisia naisia.
Täysin itseaiheutettu ongelma.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:29"]
MUTTA ujo/hiljainen mies? Kaikkihan tietävät, että naiset valitsevat mieluummin sen väkivaltaisen rentun kuin edellämainitsemat ominaisuudet omaavan miehen, joka sattuu myös olemaan vähän hiljaisempi. Onko hiljainen mies vain niin tylsä? Ilmeisesti naiset alitajuntaisesti haluavat, että heitä kohdellaan surkeasti?
[/quote]
Koska naiset on perseestä. Kannattaa siis olla olematta tuollainen mies vaan enemmänkin röyhkeä ja hieman vittumainenkin. Sit niitä naisia riittää, kun ne ajattelee voivansa kesyttää tällaisen "pahan pojan". Naurettavaa eikö :D Mutta eiväthän suurin osa naisista ajattelekkaan järjellä, vaan tunteella ja se paha poika nyt vaan saa jonkun kutinan sinne alakertaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:29"]MUTTA ujo/hiljainen mies? Kaikkihan tietävät, että naiset valitsevat mieluummin sen väkivaltaisen rentun kuin edellämainitsemat ominaisuudet omaavan miehen, joka sattuu myös olemaan vähän hiljaisempi. Onko hiljainen mies vain niin tylsä? Ilmeisesti naiset alitajuntaisesti haluavat, että heitä kohdellaan surkeasti?
[/quote]
Täsmää mun mieheeni♡ yhdessä reilu vuosi, tiedän tasan löytäneeni sen oikean.
Koskaan en badass-renttua huolisi :)
Hei mikset vetoa naisten hoivaviettiin ja sano heti kättelyssä, että "Apua, olen ujo ja varsinkin noin kauniiden naisten seurassa." "Nyt veit sanat suusta, kun olet noin kaunis, ihan tässä punastuttaa." "Häkellyin susta niin, etten enää tiedä mistä puhuttais." Sehän käy jo iskulauseesta ;-)
Rehellisyys maan perii.
Oma mies on ujo ja hiljainen. Itsekin olen sellainen, niin sopii mulle paremmin kuin joku yltiösosiaalinen hölösuu. Jos vaikka ap yrittäisit löytää itsesi kaltaista seuraa? Muutenkin aika karkea yleistys tuo että naisille kelpaa vain väkivaltainen renttu. Ota pää pois perseestä.