Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa mukava, fiksu, hyväsydäminen, hauska

Vierailija
10.07.2015 |

MUTTA ujo/hiljainen mies? Kaikkihan tietävät, että naiset valitsevat mieluummin sen väkivaltaisen rentun kuin edellämainitsemat ominaisuudet omaavan miehen, joka sattuu myös olemaan vähän hiljaisempi. Onko hiljainen mies vain niin tylsä? Ilmeisesti naiset alitajuntaisesti haluavat, että heitä kohdellaan surkeasti?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä naisilla on tämä hassu ajatus päässämme että olisimme niiiiiiiiiiiin henkeviä, ja siksi koemme jatkuvaa tarvetta lätistä kaikkea shaibaa. Jos mies on kovin hiljainen niin siinä käy helposti niin että huomaamme kuinka helvetin typeriä ne meidän juttumme oikeasti ovatkaan. Siksi puhelias mies on jumalten lahja koska se estää meitä pohtimasta turhia, ei tule pää kipeäksi.

Vierailija
2/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä tavalla hiljainen? Siis ekalla tapaamisella vai niin että parisuhteessakaan ei puhua pukahda ikinä? Mä en ainakaan jaksa yksin pitää keskustelua yllä kun en itsekään ole mikään kyltymätön moottoriturpa. Mutta en kyllä halua mitään väkivaltaista machomiestä, vaan ihan normaalin, mukavan miehen.
N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii,nii mutta siis oletko komea vai et?

Vierailija
4/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on sellainen hiljaisempi muttei jää sanattomaksi. Kuitenkin se teki eka aloitteen. Minä puhelen sitten muuten meillä.

Vierailija
5/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot oikeesti komea niin kelpaa.

Vierailija
6/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noista sun ominaisuuksista on hankala päästä jyvälle jos olet treffeillä ujo hissukka

Vierailija
7/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, ujot miehet on sööttejä ♡ t.itsekin ujo nainen. ps. olen kuitenkin tuttujen kanssa avoin ja puhelias, joten olisi tärkeää jos mieskin olisi

Vierailija
8/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pyrkii levittämään yleistä harhaluuloa, että ujo mies olisi automaattisesti kunnollisempi ja naista kohtaan parempi kuin ilmiväkivaltainen renttu. Ujosta miehestä paljastuvat muut ominaisuudet hitaammin kuin muista ihmisistä juurikin ujouden eli hitaasti lämpenevän temperamentin johdosta. Ne muut ominaisuudet voivat kuitenkin olla mitä tahansa - myös vielä suurempaa väkivaltaisuutta kuin ap:n esimerkin toisella ääripäällä, "rentulla". Puhun kokemuksesta.

Vierailija
9/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:38"]

[/quote]

Eiku leikisti vaan.

Vierailija
10/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä ap, miten se hauskuutesi käy ilmi, jos olet ujo ja hiljainen.

Vierailija
11/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan täällä muijat huhuilee jonkun puheliaan rentun perään? Ei juma...

Vierailija
12/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Eiku leikisti vaan.

[/quote]

Niin mä vähän aattelinkin.

Vierailija
13/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Eiku leikisti vaan.

[/quote]

Niin mä vähän aattelinkin.

[/quote]

No niin mäkin vähän ajattelin että naiset aina sanoo yhtä mutta toimii toisin, eli ei teille kelpaa oikeasti komea mies ellei se ole joku moottoriturpa adhd.

Vierailija
14/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua aloittajaan. Minulla on kuitenkin vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa ja en tiedä mistä puhua, jotta naisen mielenkiinto heräisi. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
15/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että hiljainen on hauska ja fiksu? Ei mistään. Kannattaa opetella kommunikoimaan sanallisesti.

Vierailija
16/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ei haittaa, kunhan se ei estä miestä puhumasta. Mutta liika hiljaisuus kyllä haittaisi suhteessa. Olen itsekin ujo ja hiljainen, mutta vain tuntemattomassa porukassa. Oma miehenikin on ujo, mutta onneksi hänen kanssaan voi jutella. Minä tykkään jutella mieheni kanssa, koska tunnen hänet ja hän minut. Muiden ihmisten kanssa olen toisinaan liian ujo jutellakseni, joten on ihanaa kun pääsen mieheni kanssa juttelemaan.

Liika hiljaisuus olisi minulle ainakin este. Myös liiallinen ujous on tietysti myös este suhteelle, on sitten mies tai nainen. Suhteessa kuitenkin molemmilta osapuolilta edellytetään tietynlaista rohkeutta edetä ja taitoa hurmata toinen.

Vierailija
17/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kelpaa fiksu, sydämellinen, komea ja ujo, parhautta!

En todellakaan halua sellaista äänekästä keskipisteenä hilluvaa minä-minää.

Vierailija
18/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät itsevarmoista miehistä.

Vierailija
19/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:47"]

Mistä tietää, että hiljainen on hauska ja fiksu? Ei mistään. Kannattaa opetella kommunikoimaan sanallisesti.

[/quote]

Tavattoman yksiulotteinen katsantokanta. Toivottavasti emme koskaan tapaa.

Vierailija
20/64 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kelvannut jo useemman vuoden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme