14 vuotiaan seksuaalinen hyväksikäyttö
Eikö ketään ihmetytä tuossa jutussa se että tyttö pyysi rahaa 18 000 euroa ja normaalisti seksuaalisesta hyväksikäytöstä korvaukset ovat 1400-5000 e? Korvauksia olen saanut kyseisestä asiasta kolmisen tonnia, en nostanut itse juttua, mietityttää vaan että kyllä tossa on rahastuksesta kyse kun pyytää miljoonia vaikla itse hillukoinut puolialasti taksitilpalla ja suostunut itse tohon väittäen että on 20.kuulostaa suunniteltuna idealta.
Kommentit (5)
Tässä tapauksessa 14-vuotias käytti seksuaalisesti hyväkseen miehiä.
Summaa ihmettelin myös.. Ei ollenkaan realistinen. Siksi joo vaikuttaa rahastukselta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:34"]
Eikö ketään ihmetytä tuossa jutussa se että tyttö pyysi rahaa 18 000 euroa ja normaalisti seksuaalisesta hyväksikäytöstä korvaukset ovat 1400-5000 e? Korvauksia olen saanut kyseisestä asiasta kolmisen tonnia, en nostanut itse juttua, mietityttää vaan että kyllä tossa on rahastuksesta kyse kun pyytää miljoonia vaikla itse hillukoinut puolialasti taksitilpalla ja suostunut itse tohon väittäen että on 20.kuulostaa suunniteltuna idealta.
[/quote]
Taisit saada itsekkin turhaan rahasi, kun niin hyvin voit samaistua muiden tapauksiin, ja näet ne rahastuksina. Jos olisit saanut rahasi aiheesta, niin et näkisi tätä 14 vuotiasta rahastajana.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:34"]
[/quote]
Taisit saada itsekkin turhaan rahasi, kun niin hyvin voit samaistua muiden tapauksiin, ja näet ne rahastuksina. Jos olisit saanut rahasi aiheesta, niin et näkisi tätä 14 vuotiasta rahastajana.
[/quote] todella törkeää sinulta, joka et tiedä tapausta, ihmettelin lähinnä tuota rahasummaa. Jos rahasumma olisi tuossa erilainen, en asiaan olisi puuttunut.
Kyseinen tyttö taisi olla feministien kouluttama pillupassia hyväksikäyttävä lompakolla loisia.. Sääliksi käy viattomia miehiä, keillä on nyt huono leima.