Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyrin nostamaan tasoani joka päivä, mutta taas kerran viikon tinderkokeilu päättyi nollaan matchiin

Vierailija
23.02.2022 |

Sain siis nolla matchia kun swaippailin oikealle kiinnostavat naiset. Joka päivä käytin ilmaisen tinderin tykkäykset loppuun.
Sitten viimeisenä päivänä turhautuneena swaippaisin kaikki oikealle, ja sieltä tuli muutama matchi; Lihavia, rumia, yksinkertaisen oloisia ja minua vanhempia.
En tiedä mitä teen väärin...

M33

Kommentit (208)

Vierailija
61/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistakin ihmisistä näkyy mulkkuus päälle. Äläkä edes aloita narsisteista, se että on olemassa narsisteja joista mulkkuus ei todellakaan näy päälle, ei poista sitä tosiasiaa että joistakin ihmisistä näkyy päälle ikävä luonne. Puhut ap tosi rumasti ihmisistä jotka on halunneet sulle pelkkää hyvää ja jotka ovat pitäneet sinusta. Onko sulla oikeasti varaa olla tollanen asshole?

Miehille Tinder on siitä hyvä, että ne naiset jotka tykkäävät, tykkäävät sinusta oikeasti. Harva nainen laittaa kaikkia oikealle. Sen sijaan jos nainen saa mieheltä tykkäyksen, se ei todellakaan tarkoita sitä, että mies haluaisi naiselle hyvää ja pitäisi hänestä oikeasti. Moni mies kun tosiaan laittaa kaikki järestään oikealle ja saatat olla rankattuna "kelpaa panoksi"-kategoriaan, jota mies pitää oikeasti rumana ällötyksenä ja jolle naureskellaan yhdessä äijäporukalla.

Niinpä! Miehet eivät ymmärrä arvostaa saamiaan tykkäyksiä!

Vierailija
62/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet Tinderissä rumia ihmisiä, se tarkoittaa, että profiilisi on matalatasoinen tai Tinder on jo näyttänyt sinulle ne parhaat ja jäljellä on enää ne ei-niin-halutut profiilit. Tinderillä on algoritmit, joilla he koettavat parittaa samantasoiset ihmiset yhteen (mitä mitataan ainakin profiilien vastaanottamien tykkäämisten määrällä). Ota lisää ja parempia kuvia, täydennä profiiliasi.

Taas tämä myytti. Ei tinder halua tai yritä parittaa ketään, vaan tarkoitus on saada ihmiset roikkumaan sovelluksessa.

Jos olet Tinderissä vain keräämässä tykkäyksiä eli egonpönkitystä, etkä koskaan vaihda puhelinnumeroa kenenkään kanssa, Tinder tulee ennen pitkää alentamaan profiiliasi. Ei se bisnes pysy pystyssä jos ei kukaan sieltä mitään irti saa, eli esim. pääse koskaan treffeille.

Mistä tinder tietää vaihtuuko numerot ja tuleeko tapaamisia. Ei niin mistään. Noilla ei ole mitään väliä sovellukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten olet nostanut tasoasi? Mistä Tinder-algoritmi voisi tietää, että olet päättänyt pyyhkiä perseesi paremmin?

Vierailija
64/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet Tinderissä rumia ihmisiä, se tarkoittaa, että profiilisi on matalatasoinen tai Tinder on jo näyttänyt sinulle ne parhaat ja jäljellä on enää ne ei-niin-halutut profiilit. Tinderillä on algoritmit, joilla he koettavat parittaa samantasoiset ihmiset yhteen (mitä mitataan ainakin profiilien vastaanottamien tykkäämisten määrällä). Ota lisää ja parempia kuvia, täydennä profiiliasi.

Taas tämä myytti. Ei tinder halua tai yritä parittaa ketään, vaan tarkoitus on saada ihmiset roikkumaan sovelluksessa.

Jos olet Tinderissä vain keräämässä tykkäyksiä eli egonpönkitystä, etkä koskaan vaihda puhelinnumeroa kenenkään kanssa, Tinder tulee ennen pitkää alentamaan profiiliasi. Ei se bisnes pysy pystyssä jos ei kukaan sieltä mitään irti saa, eli esim. pääse koskaan treffeille.

Kyllähän sieltä saa. Tietty pieni määrä miehiä saa helppoa pesää, kun suuri joukko yksikertaisia naisia kuvittelee saavansa tosi saaliin. Mutta ilmeisesti suuri osa miehistä ei pääse ikinä treffeille.  Ja näillä mielikuvillahan siellä pelataan. Ja kyllä sieltä jotkut saavat ihan parisuhteenkin, kuinka hyvän on sitten eri asia. Koska kaksi rikkinäistä ihmistä kun rupeaa yhteen, niin siinä on oikeasti töitä tehtävä, että homma toimii. Ja tinderissä ei oikein ole kuin rikkinäisiä ihmisiä. Kukin tavallaan, mutta kuitenkin. Tämän tietää siitä, ettei yksikään tasapainoinen henkilö jolla asiat on elämäss kunnossa tuhlaa aikaansa siellä.

Vierailija
65/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Pyrin nostamaan tasoani joka päivä?" Siis mitä tasoa pyrit nostamaan? Omaatasoasi, vai mätsättävien tasoa?

Omaa tasoani

Ap

Vierailija
66/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole kun niiden sinua tykkäävien tasolla, joten alenna vaatimuksiasi.

Miten niitä alennetaan?

Siis miten alennetaan niin, että edelleen viehätyn siitä "alennetusta" tasosta?

Vai onko ideana väkisin alkaa jonkun epäviehättävän kanssa?

Kukaan ei ole vieläkään vastannut tähän

Aloita pyrkimällä pois tuosta asennevammasta. Puhut kanssaihmisistä todella rumasti. "Jäljelle jäi vain rumat läskit". Kukaan nainen ei halua noin rumasti ajattelevaa miestä, edes ne "rumat läskit".

Rimaa alennetaan ajatustasolla. Seuraavan kerran kun vastaan tulee joku sellainen profiili, että mietit heti, ihan jees mutta hyi koska a, b tai c, mieti OIKEASTI haittaako nämä asiat. Jos vaikka nainen on muuten kivan oloinen, mutta hänellä on koira, etä halua koirallista naista, mieti, voisitko kuitenkin antaa hänelle mahdollisuuden.

Ongelma sinun tilanteessasi on se, että keskityt vain ulkonäköön. Tässäkään ketjussa et ole kertaakaan kommentoinut, että dealbreaker olisi joku muu kun ulkonäköön liittyvä. Tarkoittaako tämä, että swaippaat oikealle kaikki viehättävän näköiset, mutta sinua ei oikeasti kiinnosta mikään muu kun se ulkonäkö? Ulkonäön rimaa on kaikista vaikeinta laskea, helpointa on aloittaa niistä muista "vaatimuksista", esim juuri eläimet, lapset, väärä asuinpaikka, omituinen harrastus jne.

Tässä näkyy se miesten ja naisten ero. Mies kokee riman alentamisen niin, että pitää p*nna rumaa naista. Nainen kokee sen niin, että ehkä sittenkin suostuu antamaan yh-isälle/putkarille/kissanomistajalle/Vantaalla asuvalle/saliselfietä postaavalle mahdollisuuden, vaikka on ajatellut, että tämä asia on hänelle dealbreaker.

Ja ennen kuin kukaan alkaa huutamaan, että noniin tässä näkyy ettei duunari kelpaa naisille, lisäsin putkarin esimerkiksi juuri siksi, että monesti muut miehet _olettavat_ duunariuden olevan naiselle dealbreaker. Voin kertoa, että se paidaton saliselfien määrä, aurinkolasit profiilikuvassa tai kuva jossa eksä on kömpelösti leikattu pois on paljon suurempia dealbreakereita kun mikään ammatti tai tulotaso😂

Taas valehdellaan sujuvasti. Kumma kyllä niillä varakkailla miehillä ei se paidaton kuva haittaa.

Kyllä haittaa. Mutta varakkailla löytyy ihmisiä joita kiinnostaa raha enemmän kuin mies itse. Jos haluat ampua itseäsi jalkaan kuvittelemalla että kaikki naiset lähtee jonkun äijän matkaan rahasta, itsepähän olet se joka siitä kärsii. Me muut ihmiset pariudutaan sillä aikaa kun kierit itsesäälissä omien kuvitelmiesi takia.

Se koira älähtää, mihin kalikka kolahtaa:)

Vierailija
67/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Pyrin nostamaan tasoani joka päivä?" Siis mitä tasoa pyrit nostamaan? Omaatasoasi, vai mätsättävien tasoa?

Omaa tasoani

Ap

Niin miten nostit?

Vierailija
68/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat matcheja vain lihavilta ja rumilta, niin se on tasosi. 

Vierailija
69/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa tasoani

Ap

Miten?

Vierailija
70/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa tasoani

Ap

Niin miten nostit?

Tämä. Kun ap ei suostu vastaamaan tähän kysymykseen, niin se on kyllä varsin varma merkki siitä, että mitään tasoa ei ole nostettu, vaan kyse on jostain sen tyyppisestä, että olen ajatellut olevani tasokkaampi, joten olen. Tai olen aikonut nostaa tasoani, ja olen suunnitellut hankkivani salikortin. Eli mitään ei oikeasti ole tehty, kaikki tekeminen on vain kuvitelmaa, aikomusta, ihan kohtaa, kyllä minä vielä.

Vierailija
71/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tinder tietää vaihtuuko numerot ja tuleeko tapaamisia. Ei niin mistään. Noilla ei ole mitään väliä sovellukselle.

Tinder pystyy seuraamaan sitä kuten myös minkä profiilien välille syntyy keskustelua ja ennustamaan hyvin mitä profiileja käytetään oikean maailman yhteyksien tekemiseen.

Jos tykkäät summittaisesti kaikista profiileista, Tinder alkaa näyttää profiiliasi harvemmille ihmisille.

Mitä pidempään on jossain deittisovelluksessa, sitä huonommaksi vaihtoehdot käyvät. Ei heillä ole rajaton määrä näyttää mielettömiä juuri sinulla sopivia profiileja. Silloin pitää tehdä muutoksia omaan profiiliin, esimerkiksi ikähaarukkaan millä hakee.

Vierailija
72/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa tasoani

Ap

Niin miten nostit?

Tämä. Kun ap ei suostu vastaamaan tähän kysymykseen, niin se on kyllä varsin varma merkki siitä, että mitään tasoa ei ole nostettu, vaan kyse on jostain sen tyyppisestä, että olen ajatellut olevani tasokkaampi, joten olen. Tai olen aikonut nostaa tasoani, ja olen suunnitellut hankkivani salikortin. Eli mitään ei oikeasti ole tehty, kaikki tekeminen on vain kuvitelmaa, aikomusta, ihan kohtaa, kyllä minä vielä.

Siis minä tunnen tällaisen ihmisen! Hänelle se, että aikoo alkaa lenkkeilemään tarkoittaa sitä, että on oikeastaan jo aloittanut. Eli hän kuvittelee, että se pelkkä aikominen riittää. Tai jos hän kyllä varmasti tulevaisuudessa varaa ajan pt:lle, niin hänen mielestään se jo riittää. Koskaan ei todellisuudessa ala lenkkeilemään eikä koskaan varaa sitä aikaa. Mutta hänen mielestään hän on tehnyt paljonkin asioiden eteen. Olemme siis oikeasti käyneet tällaisia keskusteluja, ja se itsepetoksen määrä on ällistyttävää.

Vierailija
73/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ainoastaan komeat miehet saavat matcheja. Tutkimuksin on todettu, että 80% naisista menee top-20% miehistä, ja 20% jää sille lopulle 80%. Jos kuuluu keskitason tai alempiin miehistä, ei ole mitään mahdollisuuksia Tinderissä.

OK. Ratkaisu: mene pois Tinderistä.

Vierailija
74/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa tasoani

Ap

Niin miten nostit?

Tai sitten on käynyt siellä salilla viikon tai kuukauden. Tosiasiassahan se ei riitä mihinkään. Jos kuntotaso on nollassa ja koko olemus ryhditön ja lösähtänyt, aika pitkään siellä salilla saa käydä, ennen kuin muutokset alkavat näkymään myös ulkopuolisille päällepäin ja vaikuttamaan tasoon.

Vierailija
75/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa naiiviutta. :) Totta kai keskusteluja käydään tekoälyllä läpi, että saadaan joku käsitys siitä, minkä tason juttuja sovelluksessa käsitellään. Ihan samalla lailla kuin internetmainonnassakin.

Kyllä sieltä opitaan tunnistamaan "nähtäisiinkö?" tai "mentäisiinkö kahville?" tai "mun numero on 12345789" -tyyppiset jutut.

Vierailija
76/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole kun niiden sinua tykkäävien tasolla, joten alenna vaatimuksiasi.

Miten niitä alennetaan?

Siis miten alennetaan niin, että edelleen viehätyn siitä "alennetusta" tasosta?

Vai onko ideana väkisin alkaa jonkun epäviehättävän kanssa?

Kukaan ei ole vieläkään vastannut tähän

Aloita pyrkimällä pois tuosta asennevammasta. Puhut kanssaihmisistä todella rumasti. "Jäljelle jäi vain rumat läskit". Kukaan nainen ei halua noin rumasti ajattelevaa miestä, edes ne "rumat läskit".

Rimaa alennetaan ajatustasolla. Seuraavan kerran kun vastaan tulee joku sellainen profiili, että mietit heti, ihan jees mutta hyi koska a, b tai c, mieti OIKEASTI haittaako nämä asiat. Jos vaikka nainen on muuten kivan oloinen, mutta hänellä on koira, etä halua koirallista naista, mieti, voisitko kuitenkin antaa hänelle mahdollisuuden.

Ongelma sinun tilanteessasi on se, että keskityt vain ulkonäköön. Tässäkään ketjussa et ole kertaakaan kommentoinut, että dealbreaker olisi joku muu kun ulkonäköön liittyvä. Tarkoittaako tämä, että swaippaat oikealle kaikki viehättävän näköiset, mutta sinua ei oikeasti kiinnosta mikään muu kun se ulkonäkö? Ulkonäön rimaa on kaikista vaikeinta laskea, helpointa on aloittaa niistä muista "vaatimuksista", esim juuri eläimet, lapset, väärä asuinpaikka, omituinen harrastus jne.

Tässä näkyy se miesten ja naisten ero. Mies kokee riman alentamisen niin, että pitää p*nna rumaa naista. Nainen kokee sen niin, että ehkä sittenkin suostuu antamaan yh-isälle/putkarille/kissanomistajalle/Vantaalla asuvalle/saliselfietä postaavalle mahdollisuuden, vaikka on ajatellut, että tämä asia on hänelle dealbreaker.

Ja ennen kuin kukaan alkaa huutamaan, että noniin tässä näkyy ettei duunari kelpaa naisille, lisäsin putkarin esimerkiksi juuri siksi, että monesti muut miehet _olettavat_ duunariuden olevan naiselle dealbreaker. Voin kertoa, että se paidaton saliselfien määrä, aurinkolasit profiilikuvassa tai kuva jossa eksä on kömpelösti leikattu pois on paljon suurempia dealbreakereita kun mikään ammatti tai tulotaso😂

Taas valehdellaan sujuvasti. Kumma kyllä niillä varakkailla miehillä ei se paidaton kuva haittaa.

Siis mistä hitosta mä tiedän tinderissä onko se paidaton heppu varakas vai ei?

Vaikka se poseeraisi ilman paitaa rahatukkojen keskellä en silti huolisi.

Vierailija
77/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvän tähden. Noinhan se on aina ollut ja tulee aina olemaan: kukaan ei voi valita puolisoaan vapaasti. Olen nainen ja varsin kivannäköinen, mutta koskaan en ole ollut ns. miesten ykkösvalinta. En ole ikinä koskaan voinut valita miestä niin, että otanpa tuon tuosta ja minulla on siihen oikeus.

Koko ajatushan on aivan absurdi!

Miksi kenelläkään pitäisi olla joku oikeus napsia ihmisiä kuin karkkia kaupan hyllyltä? Mistä tämä käsitys on oikein tullut?

Olen viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna, on ollut paljon lyhyitä ja pitkiä suhteita, yhden yön juttuja ja nyt perheellinen ja yhdessä puolisoni kanssa 15 vuotta. Ei ole olit helppoa, mutta yleensä elämä ei ole.

Ei pariutuminen toimi niin, että teen listan vaatimuksista ja odotan, että minulle tarjoillaan se hopeatarjottimella. Ei miehille, eikä naisille.

Kunhan vain vedät pääsi pois sieltä minne auringonsäteet eivät yllä, pysyt paremmin tarkastelemaan sekä itseäsi että maailmaa ympärilläsi. Ei täällä eläminen ole mikään tasohyppelypeli. Tsemppiä.

Vierailija
78/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jossain perähikiällä kaukana kaikesta?

Itse ohitan muuten ihan ok-tapaukset, jos asuvat liian kaukana

Vierailija
79/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä joillain oikeesti masentava elämä, valitetaan jostain huonosta tinder onnesta... Hankkikaa apua. 

Vierailija
80/208 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvän tähden. Noinhan se on aina ollut ja tulee aina olemaan: kukaan ei voi valita puolisoaan vapaasti. Olen nainen ja varsin kivannäköinen, mutta koskaan en ole ollut ns. miesten ykkösvalinta. En ole ikinä koskaan voinut valita miestä niin, että otanpa tuon tuosta ja minulla on siihen oikeus.

Koko ajatushan on aivan absurdi!

Miksi kenelläkään pitäisi olla joku oikeus napsia ihmisiä kuin karkkia kaupan hyllyltä? Mistä tämä käsitys on oikein tullut?

Olen viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna, on ollut paljon lyhyitä ja pitkiä suhteita, yhden yön juttuja ja nyt perheellinen ja yhdessä puolisoni kanssa 15 vuotta. Ei ole olit helppoa, mutta yleensä elämä ei ole.

Ei pariutuminen toimi niin, että teen listan vaatimuksista ja odotan, että minulle tarjoillaan se

hopeatarjottimella. Ei miehille, eikä naisille.

Kunhan vain vedät pääsi pois sieltä minne auringonsäteet eivät yllä, pysyt paremmin tarkastelemaan sekä itseäsi että maailmaa ympärilläsi. Ei täällä eläminen ole mikään tasohyppelypeli. Tsemppiä.

Kerrankin joku järkevä kirjoitus. Minua aivan kylmäävät nämä "ihmiset pelinappuloina" -kirjoitukset, joissa joku nostaa omaa "tasoaan" ja toiset kommentoivat, että salilla pitäisi käydä säännöllisesti  ulkonäkönsä muuttamiseksi tms, jos "tasoaan" meinaa nostaa tms.  Aloittaja  taas puhui naisista lihavina ja rumina (miten surullista) eikä halua heihin edes tutustua.  (haluaisinpa muuten nähdä ne kuvat! olen käsittänyt, että jokainen laittaa sellaisen kuvan itsestään, jossa on mielestään viehättävä... arvelisin, etä ne oikeasti ylipainoiset tai muuten ulkonäöstään ahdistuvat ihmiset eivät edes ole Tinderissä)

Ilmeisesti AP  haluaisi kuitenkin jonkun naisen kanssa seurustella. Mutta  ei siis "ruman" tai "lihavan", vaan  tasokkaan!! Voi hyvä luoja. Ei ihme, jos ihmissuhteet eivät kestä, jos niitä aletaan rakentamaan näin pinnalliselle perustalle.