Pyrin nostamaan tasoani joka päivä, mutta taas kerran viikon tinderkokeilu päättyi nollaan matchiin
Sain siis nolla matchia kun swaippailin oikealle kiinnostavat naiset. Joka päivä käytin ilmaisen tinderin tykkäykset loppuun.
Sitten viimeisenä päivänä turhautuneena swaippaisin kaikki oikealle, ja sieltä tuli muutama matchi; Lihavia, rumia, yksinkertaisen oloisia ja minua vanhempia.
En tiedä mitä teen väärin...
M33
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole kun niiden sinua tykkäävien tasolla, joten alenna vaatimuksiasi.
Miten niitä alennetaan?
Siis miten alennetaan niin, että edelleen viehätyn siitä "alennetusta" tasosta?Vai onko ideana väkisin alkaa jonkun epäviehättävän kanssa?
Siten että alat aktiivisesti "kalibroida" sitä mieltymystäsi realistiseksi. Ihmiset eivät nykypäivänä tajua että se mistä he viehättyvät ei ole mistään taivaasta tippunut asia tai luonnonlaki vaan ihmiset ovat opettaneet aivonsa viehättymään tietynlaisista ihmisistä katsomalla valtavan määrän kuvia. Ja koska ne kuvat ovat nykyään photoshopattuja epärealistisia kiiltokuvia, ihmisten aivot niksahtavat vähitellen helposti väärään asentoon eikä mikään normaali enää tahdo viehättää.
Nyt jätä kaikkien instabeibien tiirailun ja alat katsella vain sellaisia normaaleja "naapurin tytön" näköisiä naisia. Ehkä vähitellen sitten alat taas viehättyä niistäkin jotka voisit saada.
En tiiraile "instabeibejä"
Viehätyn ihan tavallisista naisista, ja heihin olen ihastunut.
ap
Tämäkin on nähty, haetaan tavallisen naapurintytön näköistä, ja mielikuva sellaisesta on joku nuori filimitähti.
Nykyään iso osa suomalaisista naisista ja miehistä on vähintään ylipainoisia eli se tavallinen naapurintyttö/poika on ylipainoinen. Harva mun naapureista näyttää erityisen hyviltä.
Tinder ei sovi useimmille miehille. Naisten ja miesten suhde on siellä 20:80, joten naisten kuva omasta kysynnästä vääristyy ja siten he eivät tykkäile taviksista. Miehenä saa livenä paljon paremmin säpinää aikaan, jos ei ole top 10% naamakomea hyvillä brändäystaidoilla. Siinä tapauksessa todellakin kannattaa mennä Tinderiin, koska silloin sieltä saa kenet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvän tähden. Noinhan se on aina ollut ja tulee aina olemaan: kukaan ei voi valita puolisoaan vapaasti. Olen nainen ja varsin kivannäköinen, mutta koskaan en ole ollut ns. miesten ykkösvalinta. En ole ikinä koskaan voinut valita miestä niin, että otanpa tuon tuosta ja minulla on siihen oikeus.
Koko ajatushan on aivan absurdi!
Miksi kenelläkään pitäisi olla joku oikeus napsia ihmisiä kuin karkkia kaupan hyllyltä? Mistä tämä käsitys on oikein tullut?
Olen viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna, on ollut paljon lyhyitä ja pitkiä suhteita, yhden yön juttuja ja nyt perheellinen ja yhdessä puolisoni kanssa 15 vuotta. Ei ole olit helppoa, mutta yleensä elämä ei ole.
Ei pariutuminen toimi niin, että teen listan vaatimuksista ja odotan, että minulle tarjoillaan se
hopeatarjottimella. Ei miehille, eikä naisille.
Kunhan vain vedät pääsi pois sieltä minne auringonsäteet eivät yllä, pysyt paremmin tarkastelemaan sekä itseäsi että maailmaa ympärilläsi. Ei täällä eläminen ole mikään tasohyppelypeli. Tsemppiä.
Kerrankin joku järkevä kirjoitus. Minua aivan kylmäävät nämä "ihmiset pelinappuloina" -kirjoitukset, joissa joku nostaa omaa "tasoaan" ja toiset kommentoivat, että salilla pitäisi käydä säännöllisesti ulkonäkönsä muuttamiseksi tms, jos "tasoaan" meinaa nostaa tms. Aloittaja taas puhui naisista lihavina ja rumina (miten surullista) eikä halua heihin edes tutustua. (haluaisinpa muuten nähdä ne kuvat! olen käsittänyt, että jokainen laittaa sellaisen kuvan itsestään, jossa on mielestään viehättävä... arvelisin, etä ne oikeasti ylipainoiset tai muuten ulkonäöstään ahdistuvat ihmiset eivät edes ole Tinderissä)
Ilmeisesti AP haluaisi kuitenkin jonkun naisen kanssa seurustella. Mutta ei siis "ruman" tai "lihavan", vaan tasokkaan!! Voi hyvä luoja. Ei ihme, jos ihmissuhteet eivät kestä, jos niitä aletaan rakentamaan näin pinnalliselle perustalle.
Kaikkihan tuon ilmiön tietävät julkkiksista tai jos omaan tuttavapiiriin sattuu kuulumaan tosi hyvännäköisiä ihmisiä. He ihastuvat nopeasti toiseen vastaavaan, mutta ihastumisen laannuttua huomataan, ettei meillä olekaan mitään yhteistä tai että ei toi toinen ollutkaan sellainen kuin mä halusin, vaikka se näyttää just siltä mitä mä haluan.
Tämä sama ajatusmalli on jostain ihmeen syystä tarttunut myös nimenomaan siihen alimpaan inseleiden kastiin. Koska he ovat ilman naista, he lopulta kääntävät sen oikeutukseksi saada kaikilta osin oman tason yläpuolinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei sovi useimmille miehille. Naisten ja miesten suhde on siellä 20:80, joten naisten kuva omasta kysynnästä vääristyy ja siten he eivät tykkäile taviksista. Miehenä saa livenä paljon paremmin säpinää aikaan, jos ei ole top 10% naamakomea hyvillä brändäystaidoilla. Siinä tapauksessa todellakin kannattaa mennä Tinderiin, koska silloin sieltä saa kenet vaan.
Eihän niitä taviksia ja etenkään sen alle olevia edes näytetä naisille. Naiset selaavat muutenkin vähemmän profiileja läpi ja selattavaa olisi viisi kertaa enemmän kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvän tähden. Noinhan se on aina ollut ja tulee aina olemaan: kukaan ei voi valita puolisoaan vapaasti. Olen nainen ja varsin kivannäköinen, mutta koskaan en ole ollut ns. miesten ykkösvalinta. En ole ikinä koskaan voinut valita miestä niin, että otanpa tuon tuosta ja minulla on siihen oikeus.
Koko ajatushan on aivan absurdi!
Miksi kenelläkään pitäisi olla joku oikeus napsia ihmisiä kuin karkkia kaupan hyllyltä? Mistä tämä käsitys on oikein tullut?
Olen viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna, on ollut paljon lyhyitä ja pitkiä suhteita, yhden yön juttuja ja nyt perheellinen ja yhdessä puolisoni kanssa 15 vuotta. Ei ole olit helppoa, mutta yleensä elämä ei ole.
Ei pariutuminen toimi niin, että teen listan vaatimuksista ja odotan, että minulle tarjoillaan se
hopeatarjottimella. Ei miehille, eikä naisille.
Kunhan vain vedät pääsi pois sieltä minne auringonsäteet eivät yllä, pysyt paremmin tarkastelemaan sekä itseäsi että maailmaa ympärilläsi. Ei täällä eläminen ole mikään tasohyppelypeli. Tsemppiä.
Kerrankin joku järkevä kirjoitus. Minua aivan kylmäävät nämä "ihmiset pelinappuloina" -kirjoitukset, joissa joku nostaa omaa "tasoaan" ja toiset kommentoivat, että salilla pitäisi käydä säännöllisesti ulkonäkönsä muuttamiseksi tms, jos "tasoaan" meinaa nostaa tms. Aloittaja taas puhui naisista lihavina ja rumina (miten surullista) eikä halua heihin edes tutustua. (haluaisinpa muuten nähdä ne kuvat! olen käsittänyt, että jokainen laittaa sellaisen kuvan itsestään, jossa on mielestään viehättävä... arvelisin, etä ne oikeasti ylipainoiset tai muuten ulkonäöstään ahdistuvat ihmiset eivät edes ole Tinderissä)
Ilmeisesti AP haluaisi kuitenkin jonkun naisen kanssa seurustella. Mutta ei siis "ruman" tai "lihavan", vaan tasokkaan!! Voi hyvä luoja. Ei ihme, jos ihmissuhteet eivät kestä, jos niitä aletaan rakentamaan näin pinnalliselle perustalle.
Kaikkihan tuon ilmiön tietävät julkkiksista tai jos omaan tuttavapiiriin sattuu kuulumaan tosi hyvännäköisiä ihmisiä. He ihastuvat nopeasti toiseen vastaavaan, mutta ihastumisen laannuttua huomataan, ettei meillä olekaan mitään yhteistä tai että ei toi toinen ollutkaan sellainen kuin mä halusin, vaikka se näyttää just siltä mitä mä haluan.
Tämä sama ajatusmalli on jostain ihmeen syystä tarttunut myös nimenomaan siihen alimpaan inseleiden kastiin. Koska he ovat ilman naista, he lopulta kääntävät sen oikeutukseksi saada kaikilta osin oman tason yläpuolinen nainen.
Juuri näin. Näistä kirjoituksista oikein paistaa se että ei ole mitään käsitystä siitä mikä on se parisuhteen henkinen puoli. Koko ajatusmaailma pyörii vain ja ainoastaan ulkonäön ympärillä ja että saataisiin sen näköinen nainen joka halutaan. Tietenkin ulkonäöllä on merkitystä mutta jokainen vähän useammassa parisuhteessa ollut tietää että se on vain yksi osa-alue suhteessa ja se miten sen toisen kanssa muuten synkkaa on se kaikkein tärkein asia. Parisuhdetta ei siis voi oikein etsiä ulkonäkö edellä vaan niin että se toisen pitää olla kaikin puolin kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistakin ihmisistä näkyy mulkkuus päälle. Äläkä edes aloita narsisteista, se että on olemassa narsisteja joista mulkkuus ei todellakaan näy päälle, ei poista sitä tosiasiaa että joistakin ihmisistä näkyy päälle ikävä luonne. Puhut ap tosi rumasti ihmisistä jotka on halunneet sulle pelkkää hyvää ja jotka ovat pitäneet sinusta. Onko sulla oikeasti varaa olla tollanen asshole?
Ja naiset eivät sitä todellakaan osaa lukea. Sen verran paljon saa täälläkin lukea, että on taas löytynyt mulkku mies. Ja kun tarkkaan mietitään ja tarkastellaan, niin nainenhan on myös sen itse valinnut.
Juu ja sehän on aina mustavalkoinen joko tai kun "naisista" aletaan puhumaan. Kukaan nainen ei koskaan huomaa kenestäkään miehestä. Ei mitenkään voi olla, että tästä aloituksesta hohkaava inhottava luonne näkyisi naamasta ja suurin osa naisista huomaisi sen.
Miks ap väität, että sait nolla matchia, kun kuitenkin sanot myös, että saitmonta matchia rumilta ja läskeiltä ja vanhoilta. Ne olivat ne sinun matchisi. Olithat itsekin tykännyt heistä. Vai eikö kaikkia matcheja lasketakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistakin ihmisistä näkyy mulkkuus päälle. Äläkä edes aloita narsisteista, se että on olemassa narsisteja joista mulkkuus ei todellakaan näy päälle, ei poista sitä tosiasiaa että joistakin ihmisistä näkyy päälle ikävä luonne. Puhut ap tosi rumasti ihmisistä jotka on halunneet sulle pelkkää hyvää ja jotka ovat pitäneet sinusta. Onko sulla oikeasti varaa olla tollanen asshole?
Ja naiset eivät sitä todellakaan osaa lukea. Sen verran paljon saa täälläkin lukea, että on taas löytynyt mulkku mies. Ja kun tarkkaan mietitään ja tarkastellaan, niin nainenhan on myös sen itse valinnut.
Juu ja sehän on aina mustavalkoinen joko tai kun "naisista" aletaan puhumaan. Kukaan nainen ei koskaan huomaa kenestäkään miehestä. Ei mitenkään voi olla, että tästä aloituksesta hohkaava inhottava luonne näkyisi naamasta ja suurin osa naisista huomaisi sen.
Eiköhän se näy ihan siellä profiilissakin jollain rehellisellä "rumat älkööt vaivautuko" -lausahduksella.
Nykyään naiset tietävät, että osa tavallisista miehistä on kaltaisiasi pinnallisia narisijoita. Sinusta ehkä näkyy luonne päälle päin.
Samaa mieltä, että miehet kuvittelevat alitajuisesti Tinderin olevan postimyyntikuvasto, josta voi tykkäämällä valita mieluisensa ja kaunis nainen toimitetaan kotiovelle. Se että näet Tinderissä enemmän hyvännäköisiä sinkkuja päivän aikana kuin livenä viikossa ei tarkoita, että oma tasosi vielä riittää heihin.
Onko ap tosiaankin juuri niitä miehiä, joka kommentoivat esim. Sara Siepin ”pulskistuneen,” hänen ulkonäkönsä olevan vain paksun meikkikerroksen luomaa jne. Sitten kun eivät saakaan tykkäyksiä takaisin ”tasokkaammilta” naisilta Tinderissä, koettavat selitellä, että kyllä tykkäävät naapurintytöistäkin ja tavallisen naisen kauneus kelpaa.
Mikä on 33-vuotiaan miehen yläikäraja naishaussa? Oletko niitä, jotka lällättävät, että 30-vuotiaan naisen juna meni jo lastenhankkimisessa, kun taas kaikki seitsenkymppiset miehet saavat nuoret kauniit naiset raskaiksi?
Suomimies ei saa Tinderissä mieluisilta naisilta tykkäämisiä. Miehen johtopäätös: suurin osa suomalaisnaisista on rumia ja vanhoja ja loput eivät kiinnostu kunnon miehistä, vain top 10 % alfat kelpaavat, naiset on paskoja
Suomalainen nainen näkee Tinderissä vähemmän mielenkiintoisia profiileja. Naisen johtopäätös: panostan enemmän profiiliini, muutan hakukriteerejäni, lähden pois sovelluksesta ja kokeilen onneani muilla apajilla
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ainoastaan komeat miehet saavat matcheja. Tutkimuksin on todettu, että 80% naisista menee top-20% miehistä, ja 20% jää sille lopulle 80%. Jos kuuluu keskitason tai alempiin miehistä, ei ole mitään mahdollisuuksia Tinderissä.
On se kumma että tätä jaskaa jauhetaan kuukaudesta toiseen täällä - samalla jokainen tuntemani "tavallinen" mies on Tinderissä saanut matcheja ja suurin osa parisuhteenkin. Ja ne jotka eivät löytäneet suhdetta eivät joko tavanneet naista joka olisi sillä tavalla kolahtanut tai sitten halusivatkin katsella vähän kevyemmin. Ja he eivät todellakaan miesmalleja ole (tämä rakkaudella, ovat ihania). Näin oikeassa elämässä - suosittelen tutustumaan joskus ja lopettamaan jonkun toisen keksimän tilaston toistelun.
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei saa Tinderissä mieluisilta naisilta tykkäämisiä. Miehen johtopäätös: suurin osa suomalaisnaisista on rumia ja vanhoja ja loput eivät kiinnostu kunnon miehistä, vain top 10 % alfat kelpaavat, naiset on paskoja
Suomalainen nainen näkee Tinderissä vähemmän mielenkiintoisia profiileja. Naisen johtopäätös: panostan enemmän profiiliini, muutan hakukriteerejäni, lähden pois sovelluksesta ja kokeilen onneani muilla apajilla
Ei naisten tarvitse panostaa mihinkään tai tehdä mitään kun tykkäyksiä tulee vaikka tyhjällä profiililla.
Se on helppo puhua kun tilanne on naurettavan helppo.
Suurin osa naisista pääsisi pelkällä laihdutuksella ja treenaamisella halutuimpaan kärkiluokkaan mutta edes sitä ei olla valmiita tekemään.
VierailijaTinderillä on algoritmit, joilla he koettavat parittaa samantasoiset ihmiset yhteen (mitä mitataan ainakin profiilien vastaanottamien tykkäämisten määrällä).[/quote kirjoitti:
Ei ole noin yksinkertainen. Tinderin ansaintalogiikkahan on pitää sinut palvelussa mahdollisimman pitkään, joten ideana ei ole "parittaa" ihmistä hänelle mahdollisimman sopivan kandidaatin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten tarvitse panostaa mihinkään tai tehdä mitään kun tykkäyksiä tulee vaikka tyhjällä profiililla.
Suurin osa naisista pääsisi pelkällä laihdutuksella ja treenaamisella halutuimpaan kärkiluokkaan mutta edes sitä ei olla valmiita tekemään.
Tykkäyksiä tulee, koska sinä ja moni muukin tykkää kaikesta vastaantulevasta. Siksi ne tykkäykset eivät merkitse mitään.
Suuri osa laihoista naisista ei muuten ole mitenkään kauniita, elleivät muuten ole valmiita tekemään ulkonäkönsä eteen paljon. Johan te itsekin jauhatte, että Sara Sieppi ilman meikkiä on 6. Eihän laiha tavis voi silloin olla kuin 4-5.
Sinä tekstisi perusteella haluat salikissan ja kun et sellaista saa, syytät naisia siitä, kun nämä eivät viitsi edes laihduttaa.
En ymmärrä miksi tinderistä tehdää jokin elämää suurempi asia. Ei se ole, se on sovellus.
Ja silti apn kaltaiset pitää sitä jonain tapana määritellä itseään. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa Tinderin kaltaisesta sovelluksesta helposti SEKSIn ehdotuksia. Parisuhde on ihan toinen juttu, joten jos tavoitteena on parisuhde, niin miksi naisten tulisi olla tilanteestaan iloisia?
Ja tuo viimeinen kappale nyt oli niin typerä ettei sitä viitsisi edes kommentoida. Siis ihanko tosiaan vaikkapa minä, nelikymppinen tyypilliset suomalaiset kasvonpiirteet ja ruumiinrakenteen omaava nainen olisin _halutuinta kärkiluokkaa_ jos vain laihduttaisin ja treenaisin (olen kyllä normaalipainoinen nytkin)? Todellako? Minä kun olen täältäkin lukenut jatkuvasti, kuinka jo tietty ikä tekee naisesta sellaisen, että sitä ei halua kukaan mies, että mies korkeintaan tyytyy mutta ei oikeasti halua. Ja nyt olisinkin kaikkien tavoittelema nainen jos vain olisin timmimpi. Tuota et usko itsekään.
Ja ennen kuin alat naputella haukkumisviestiä minun tinderöintikäytöksestäni, niin minähän en itse ole koko sivustolla koskaan ollutkaan enkä muutenkaan ole etsimässä minkäänlaista suhdetta, en seksiä enkä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi vastenmielinen asenne huokuu ulospäin ja karkottaa kaikki paitsi epätoivoisimmat. Ja hyvä niin. Pinnallinen mies on kuin kilo paskaa puolen kilon paketissa.
Itsellä on ongelma se, että isot ja lihavat naiset eivät miellytä seksuaalisesti. Voihan sitä elää heidän kanssaan, mutta seksuaalista toimintaa ei siinä suhteessa tule tapahtumaan yhtä pakkopullakertaa enempää. Hoikkuus, söpöys ja pienikokoisuus kiihottaa naisessa. Justiinamaisuus ei
M36
Et vain yllä muiden miesten tasoon. Et ulkonäöllisesti, etkä hauskuudessa tai fiksuudessa. Tinderin algoritmi määrittelee tasosi, ja sinulle näytetään oman tasoisia naisia.