Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mies kuin mies ajan mittaa katkeroituu

Vierailija
10.07.2015 |

Olen sitä mieltä että kyllä mies kuin mies ajan mittaa alkaa katkeroitua ja ns."vihata naisia". Onnekkaita ovat ne, jotka ovat syystä tai toisesta löytäneet itselleen naisen tai saaneet edes huomiota naisilta aika ajoin.

Aivan varmasti monet nytkin parisuhteessa olevat miehet olisivat jossain kohdassa heittäneet pyyhkeen kehään ja katkeroituneet, jos eivät olisi löytäneet itselleen naista. Jotkut jaksavat sinnitellä vuosia ja jotkut paljon vähemmän.

Ei katkeroituminen ja ns. "creepiksi" alkaminen ole läheskään niin paljon miesten oma vika, kuin mitä luulisin. Tietysti nyt jotkut miehet ovat perseestä jo syntyessään tai katkeroituvat jo varhaisnuoruudessa, mutta tarkoitan täysin normaaleja miehiä, jotka eivät ymmärrä mikä heissä on vikana kun eivät saa yhtään huomiota eivätkä kelpaa kenellekkään. Syytän tästä suurimmaksi osaksi naisten kohottuneita standardeja ja sosiaalisen median ylipönkittämää itsetuntoa.

Mitä olette mieltä?

Kommentit (210)

Vierailija
61/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:58"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:46"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:13"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:10"] Kyllä minäkin epäviehättävänä naisena olen sitä mieltä, että hankalaksi mun miehen etsintä menee siinä vaiheessa, kun kaikki miehet (huom ei vain naapurinpojat) viehättyvät seksikkäistä naisista. Se on irvokasta, ettei naiseen kiinnosta tutustua ensin, enkä hämmästele yhtään, että kaltaiseni naiset katkeroituvat. [/quote] Näinpä.  [/quote] Tästä ei vain tainnut tässä ketjussa olla kyse. Tietysti jos kauheasti poikkeaa keskiarvosta, tai tässä tapauksessa vallitsevasta kauneusihanteesta, niin pariutuminen voi olla hankalampaa. Nyt kuitenkin puhuttiin normaaleiden epäuskoisuudesta kun kaiken (oletan tähän sisältyvän myös ulkonäön) pitäisi olla kunnossa, mutta mitään ei tapahdu, eikä ole koskaan tapahtunut. Se että jos kokee poikkeavuuden normista ulkonäöllisesti jonkinlaisena epäviehättävyytenä on vain antautumista stereotypioihin ja omiin epävarmuuden tunteisiin. Massasta erottuu persoonallisuudella, eikä esim. tusinablondeja kukaan edes erota toisistaan. [/quote] Siis mitä? Oletat, että ihan normaali mies ei saa ketään? Koitatko iskeä naisia? Tiedätkö miten se tapahtuu? Saatko naisen haluamaan tavata sinua uudestaan ja uudestaan? Jos et, niin et ole sitten ns. keskiverto mies.  [/quote] Niin oletko lukenut tätä ketjua? Tietenkään naiseton mies ei ole millään tavalla keskiverto, mutta hän voi silti olla kaikella muulla tavalla täysin normaali. Eivät nämä naisettomat miehet erotu tuolla oikeassa maailmassa monestikaan millään tavalla. Heiltä vain sattuu puuttumaan se jokin, jota naisten saamisessa tarvitaan. Ei se heistä silti millään muulla tavalla epänormaaleja tee. [/quote] Siis väitätkö sä sitten, että epäviehättävä nainen ei ole normaali? Miksi edes kommentoit tuohon, että epäviehättävä nainen ei saa miestä, koska nämä eivät välitä tutustua, vaan haluavat seksikkään naisen? Miten sun vastaus mitenkään liittyi sitten mihinkään?  Ja minusta kukaan, kuka kokee olevansa epäviehättävä ei anteeksi nyt vain ole ihan normaali. Olen itsekin kokenut, että olin epäviehättävä miehille siksi, etten halunnut seksiä. Sehän ei ole normaalia. Olen ihan nätti, mutta epäviehättävyyteni paljastuu siinä vaiheessa, kun mies haluaisi seksiä. Samalla lailla on kenen muun kanssa tahansa, jonka ihmissuhteet vain eivät jatku. Hänessä on ns. jotain vikaa. Se, että ihmisessä on vikaa on toki normaalia. Kukaan ei ole täydellinen. [/quote] Ei minusta varovaisuus seksin suhteen tee kenestäkään epäviehättävää. Täytyyhän sitä ensin tutustua kunnolla. m41

[/quote]

Niin no, en itsekään ajatellut (tai toivonut), että tuntisin loppuelämäni niin, mutta siis en puhu nyt mistään "en halua seksiä ennen kuin tutustumme hyvin" -tunteesta, vaan että en uskonut uuden miehen tavatessani koskaan haluavani hänenkään kanssaan seksiä. Jouduin kertomaan tämän myös miehille kohtuullisen alkuvaiheessa. Mutta he eivät ehkä ymmärtäneet täydellisesti suomea koska aika moni sinun tavoin luuli, että en halua seksiä aluksi, vaikka tuntemukseni oli, etten voi haluta sitä kenenkään kanssa KOSKAAN. 

Vierailija
62/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:12"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:02"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:55"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:52"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:47"] Taas eilen baarissa istuessani tajusin miten pihalla av:n miehet ovat. Siellä oli toinen toistaan kauniimpia naisia, joita miehet lähestyivät. Tällainen juuri ja juuri 7 sai olla täysin rauhassa. Teilläkin olisi vientiä tapailuissa ja saisitte seksiä, jos teille ei merkkaisi vain naisen ulkonäkö.  [/quote] Niin se on jännä että ne testomiehet vonkaavat niiltä fitnesslutkilta pildeä. Vittu että oksettaa sekä ne miehet että huorat. Kunnon pleijeripaskoja saatana. PTHYI! [/quote] Luonnonkauniita naisia olivat ja iskijöinä niitä 7 tavismiehiä. Eli perus baari-ilta. Miehet on niiiin tekopyhiä näissä ulkonäköasioissa. Miksette te voi myöntää, ettei teille kelpaa ne ei-niin-nätit naiset? :D [/quote] No juurihan totesin että suurin osa miehistä on täys perseestä repäistyjä äpäriä! Ei kai tässä ole mitään epäselvää? Hankalaksi homma menee siinä vaiheessa kun ne kiltit naapurintytöt viehättyvät linnakundin isosta peenorista. Se on irvokasta, enkä hämmästele yhtään että kunnon miehet katkeroituvat. Siitähän tässä ketjussa kai oli kyse. [/quote] "Hankalaksi homma menee siinä vaiheessa kun ne kiltit naapurintytöt viehättyvät linnakundin isosta peenorista." Kuule se on ihan oma vikasi, jos et saa sellaista naista, ei niiden linnakundien tai naapurintyttöjen. Katso ihan itseesi vain. Miksi et saa naapurintyttöä? Häh? Olet liian ujo, sosiaalisesti kömpelö jne. Niin. Tee niille jotain äläkä ruikuta tai ala kelpuuttaa muitakin naisia kuin naapurintyttöä!  Ja jos saisitkin naapurintytön, niin alkaisiko sitten valitus siitä, että tällä on ollut aiempia miesystäviä vai mitä?  [/quote] Suksikaa nyt jo vaikka vittuun tuon sosiaalisuutenne kanssa. Se on ihan niiden kilttien naapurintyttöjen mielenvikaisuutta että menevät jakamaan joka reikäänsä niille linnakundeille, jotka btw ovat nyrkillä tapettavia munattomia vittunaamoja. [/quote] Itsehän täällä on miehet ottaneet esille sosiaalisen kömpelyyden tai ujouden tms. Ja miksi sitten haluta ja katsella niitä naapurintyttöjä, jos ne noin inhottavia ovat?? Kerro miksi.  [/quote] No ilmeisesti niillä miehillä on jotain häikkää itsetunnon kanssa, minulla ei ole. Olen myös komea, lihaksikas, rikas, menestynyt self-made man. SILTI ämmät sanovat yhtä ja toimivat toisin. Tällaiselle miehelle kuin minä ei kelpaa mikään monen miehen puhkinussima "kiltti" naapurintyttö. Itse asiassa en kelpuuta ketään naista, en kaipaa parisuhdetta ja oma käsi on parempi kuin joku hikinen vitunreikä. Luen tätä ketjua lähinnä siksi että saan tästä aggressiota salitreeniäni varten. Kun pumppaan rautaa ajattelen raiskaavani kusipäitä. [/quote] Millä perusteella luulet, että ne kiltit naapurintytöt ovat puhkinussittuja?

[/quote]

Ja mitä väliä sillä edes on?? Eli mies haluaa naisen, mutta normaali nainen ei käy, vaan pitää itsekin kärsiä naisena seksinpuutteessa sen takia että mies ei ole saanut seksiä? Häh??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:58"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:46"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:13"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:10"] Kyllä minäkin epäviehättävänä naisena olen sitä mieltä, että hankalaksi mun miehen etsintä menee siinä vaiheessa, kun kaikki miehet (huom ei vain naapurinpojat) viehättyvät seksikkäistä naisista. Se on irvokasta, ettei naiseen kiinnosta tutustua ensin, enkä hämmästele yhtään, että kaltaiseni naiset katkeroituvat. [/quote] Näinpä.  [/quote] Tästä ei vain tainnut tässä ketjussa olla kyse. Tietysti jos kauheasti poikkeaa keskiarvosta, tai tässä tapauksessa vallitsevasta kauneusihanteesta, niin pariutuminen voi olla hankalampaa. Nyt kuitenkin puhuttiin normaaleiden epäuskoisuudesta kun kaiken (oletan tähän sisältyvän myös ulkonäön) pitäisi olla kunnossa, mutta mitään ei tapahdu, eikä ole koskaan tapahtunut. Se että jos kokee poikkeavuuden normista ulkonäöllisesti jonkinlaisena epäviehättävyytenä on vain antautumista stereotypioihin ja omiin epävarmuuden tunteisiin. Massasta erottuu persoonallisuudella, eikä esim. tusinablondeja kukaan edes erota toisistaan. [/quote] Siis mitä? Oletat, että ihan normaali mies ei saa ketään? Koitatko iskeä naisia? Tiedätkö miten se tapahtuu? Saatko naisen haluamaan tavata sinua uudestaan ja uudestaan? Jos et, niin et ole sitten ns. keskiverto mies.  [/quote] Niin oletko lukenut tätä ketjua? Tietenkään naiseton mies ei ole millään tavalla keskiverto, mutta hän voi silti olla kaikella muulla tavalla täysin normaali. Eivät nämä naisettomat miehet erotu tuolla oikeassa maailmassa monestikaan millään tavalla. Heiltä vain sattuu puuttumaan se jokin, jota naisten saamisessa tarvitaan. Ei se heistä silti millään muulla tavalla epänormaaleja tee. [/quote] Siis väitätkö sä sitten, että epäviehättävä nainen ei ole normaali? Miksi edes kommentoit tuohon, että epäviehättävä nainen ei saa miestä, koska nämä eivät välitä tutustua, vaan haluavat seksikkään naisen? Miten sun vastaus mitenkään liittyi sitten mihinkään?  Ja minusta kukaan, kuka kokee olevansa epäviehättävä ei anteeksi nyt vain ole ihan normaali. Olen itsekin kokenut, että olin epäviehättävä miehille siksi, etten halunnut seksiä. Sehän ei ole normaalia. Olen ihan nätti, mutta epäviehättävyyteni paljastuu siinä vaiheessa, kun mies haluaisi seksiä. Samalla lailla on kenen muun kanssa tahansa, jonka ihmissuhteet vain eivät jatku. Hänessä on ns. jotain vikaa. Se, että ihmisessä on vikaa on toki normaalia. Kukaan ei ole täydellinen. [/quote] Ei minusta varovaisuus seksin suhteen tee kenestäkään epäviehättävää. Täytyyhän sitä ensin tutustua kunnolla. m41

[/quote]

Niin siis ongelmana oli, että sitten kun on sinun tai kenen tahansa normaalin mielestä tutustuttu kunnolla, niin seksiä pitäisi olla. Minusta ei tarvinnut olla. Se oli se ongelmani. En ehkä sit osannut tutustua "kunnolla", eli minun oli hyvin vaikea päästää ketään lähelleni oikeasti, vaikka aikaa vietinkin paljon ja pidin näistä miehistä ihmisinä. En voinut oikein ajatella, että odottaisin heiltä yhteiseloa hamaan loppuun saakka kanssani ilman seksiä.

Vierailija
64/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai että kun oikein rupesikin taas vituttamaan, että miten säkään et tajua. Saatanan ääliö!

Vierailija
65/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katkeroituu, koska nainen paranee kuin viini vanhetessaan... Miehelle käy päinvastoin. 

Vierailija
66/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET: Miksi se katkeroituminen ja siitä seurannut viha pitää kanavoida naisiin?

En nyt ymmärrä: Olet siis vihainen minulle siitä, etten ole kiinnostunut sinusta. Ymmärräthän, ettei se ole minulle tahdonalainen seikka? En voi pakottaa itseäni kiinnostumaan jostain ihmisestä. 

Vierailija
67/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi teille naisettomille miehille ei kelpaa nainen, jolla on esim mt-ongelmia (masennus, pakko-oireinen häiriö yms)? Miksi pitää olla täydellinen nainen?

Miksi teille ei kelpaa nainen, joka on harrastanut seksiä ennen teitä? Haluatteko katkeruudessanne kieltää kaikilta sen nautinnon?

Vierailija
68/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia etsivien miesten kannattaisi hakeutua kulttuuriharrastusten pariin. Sieltä niitä naisia löytyy pilvin pimein: taidematkoilta, teatterista, arkkitehtuuri-viininmaistelureissuilta. Liity Ateneumin ystäviin, hanki kausilippu teatteriin ja konsertteihin. Lue pari kirjaa aiheesta, niin tiedätkin siitä jotakin. Mene kansanopistoon reenaamaan maalaamista tai piirtämistä. Ehkä jopa innostut itse harrastuksesta! 

Vierailija
69/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:14"]Naisia etsivien miesten kannattaisi hakeutua kulttuuriharrastusten pariin. Sieltä niitä naisia löytyy pilvin pimein: taidematkoilta, teatterista, arkkitehtuuri-viininmaistelureissuilta. Liity Ateneumin ystäviin, hanki kausilippu teatteriin ja konsertteihin. Lue pari kirjaa aiheesta, niin tiedätkin siitä jotakin. Mene kansanopistoon reenaamaan maalaamista tai piirtämistä. Ehkä jopa innostut itse harrastuksesta! 
[/quote]
Eikö tuo ole väärin mennä noihin ainoastaan naisen perässä?

Vierailija
70/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:18"]

Olen 30-v mies enkä ole koskaan ollut suhteessa. Mutta en ole koskaan katkeroitunut, koska en mittaa miehuuttani ja ihmisarvoani sen perusteella että pystynkö houkuttelemaan itselleni parin. Ihmiset ovat yleensäkin liian fokusoituneita elämään jonkun muun vuoksi.

[/quote]

Olet onnellisessa asemassa. Itse olen sortunut yhteiskuntanormien, kaveripiirien ja median paineen alla arvottamaan itseni suhdekokemattomana turhien ihmisten kastiin ja laatikkoon. En haluaisi, mutta olen heikko. Olen vielä niin säälittävästi tunnehormonieni vietävissä, että en kykene sulkemaan pois niitä euforisia tunnemuistoja, jotka niistä harvoista asiaan edes etäisesti liittyvistä tapahtumista minulle jäivät. Ne hetket kun maailmassa kaikki oli ok ja askeleesi oli höyhenenkevyt. Ne hetket kun tunsit oikeasti eläväsi, etkä halunnut nukahtaa sillä aamulla kaikki saattoi olla vain unta.

Jos olisin vahvempi kykenisin pitämään puoleni esim. lähipiirin ihmettelyn, säälin ja pilkan edessä. Kykenisin löytämään voimaa ja tarkoitusta jostain muusta minulle tärkeästä asiasta. Ehkä jos eläisin kuplassa, jossa en pakostakin kohtaisi asiaa jokaikinen päivä. Ehkä.

Vierailija
71/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:09"]

[/quote]

Niin siis ongelmana oli, että sitten kun on sinun tai kenen tahansa normaalin mielestä tutustuttu kunnolla, niin seksiä pitäisi olla. Minusta ei tarvinnut olla. Se oli se ongelmani. En ehkä sit osannut tutustua "kunnolla", eli minun oli hyvin vaikea päästää ketään lähelleni oikeasti, vaikka aikaa vietinkin paljon ja pidin näistä miehistä ihmisinä. En voinut oikein ajatella, että odottaisin heiltä yhteiseloa hamaan loppuun saakka kanssani ilman seksiä.
[/quote]
Ok. Jotkut hyppäävät heti sänkyyn, toisilla ottaa oman aikansa, viikkoja tai kuukausia ollakseen varmoja asiasta. Itse en lähtisi hoputtamaan ketään.
Onko tilanteesi taustalla jotain traumaattisia kokemuksia?
m41

Vierailija
72/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:18"]

Olen 30-v mies enkä ole koskaan ollut suhteessa. Mutta en ole koskaan katkeroitunut, koska en mittaa miehuuttani ja ihmisarvoani sen perusteella että pystynkö houkuttelemaan itselleni parin. Ihmiset ovat yleensäkin liian fokusoituneita elämään jonkun muun vuoksi.

[/quote]

Olet onnellisessa asemassa. Itse olen sortunut yhteiskuntanormien, kaveripiirien ja median paineen alla arvottamaan itseni suhdekokemattomana turhien ihmisten kastiin ja laatikkoon. En haluaisi, mutta olen heikko. Olen vielä niin säälittävästi tunnehormonieni vietävissä, että en kykene sulkemaan pois niitä euforisia tunnemuistoja, jotka niistä harvoista asiaan edes etäisesti liittyvistä tapahtumista minulle jäivät. Ne hetket kun maailmassa kaikki oli ok ja askeleesi oli höyhenenkevyt. Ne hetket kun tunsit oikeasti eläväsi, etkä halunnut nukahtaa sillä aamulla kaikki saattoi olla vain unta.

Jos olisin vahvempi kykenisin pitämään puoleni esim. lähipiirin ihmettelyn, säälin ja pilkan edessä. Kykenisin löytämään voimaa ja tarkoitusta jostain muusta minulle tärkeästä asiasta. Ehkä jos eläisin kuplassa, jossa en pakostakin kohtaisi asiaa jokaikinen päivä. Ehkä.

[/quote]

Perhe on pahin, vaikka hyvää tietty tarkoittavat.

m41

Vierailija
73/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän sinkkuus nyt NOIN vakava asia ole. Elä elämääsi ja pim - yhtäkkiä huomaat, että olet löytänyt jonkun spessun naisen. Ja jos lähipiiriä vaivaa sinkkuutesi, niin tuskinpa sekään kommentointi mitenkään epätoivoista on, sä otat sen vaan niin, kun tuntuu että kaikki kyselee asiasta.

Se on vähän kuin työttömällä, että ensin on työnhakuasenne kunnossa, mutta kun joka kerta saa pakit sydänverellä laatimaansa hakemukseen, alkaa itsetunto murtua ja lopuksi katkeroituu. Alkaa vihata yhteiskuntaa, työnantajia, vältellä tuttuja jotka tavatessa kyselee "jatkuvasti" missä olet töissä, mitä teet? Ja tuntee itsensä luuseriksi kun ei edes niin helppoa hommaa, kuin joku duuni, saa. Kaikilla muilla se on, jopa huonommillakin kuin minä jne. 

Jokaisella on joku huoli täällä, mutta "elä sie huolehi, asjat järjestyy", Rokan Anteron sanoin.

Vierailija
74/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:43"]

No mutta eihän sinkkuus nyt NOIN vakava asia ole. Elä elämääsi ja pim - yhtäkkiä huomaat, että olet löytänyt jonkun spessun naisen. Ja jos lähipiiriä vaivaa sinkkuutesi, niin tuskinpa sekään kommentointi mitenkään epätoivoista on, sä otat sen vaan niin, kun tuntuu että kaikki kyselee asiasta.

Se on vähän kuin työttömällä, että ensin on työnhakuasenne kunnossa, mutta kun joka kerta saa pakit sydänverellä laatimaansa hakemukseen, alkaa itsetunto murtua ja lopuksi katkeroituu. Alkaa vihata yhteiskuntaa, työnantajia, vältellä tuttuja jotka tavatessa kyselee "jatkuvasti" missä olet töissä, mitä teet? Ja tuntee itsensä luuseriksi kun ei edes niin helppoa hommaa, kuin joku duuni, saa. Kaikilla muilla se on, jopa huonommillakin kuin minä jne. 

Jokaisella on joku huoli täällä, mutta "elä sie huolehi, asjat järjestyy", Rokan Anteron sanoin.

[/quote]

Mihin asti kannattaa odottaa? Optimistisin ja naiiveinkin tajuaa totuuden jossain kohtaa. Entä jos ei enää jaksa uskoa?

Olen löytänyt useankin "spessun" naisen. He eivät vain pitäneet löytäjästään.

Vierailija
75/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:43"]

[/quote]

Mihin asti kannattaa odottaa? Optimistisin ja naiiveinkin tajuaa totuuden jossain kohtaa. Entä jos ei enää jaksa uskoa?

Olen löytänyt useankin "spessun" naisen. He eivät vain pitäneet löytäjästään.
[/quote]
Voit odottaa vaikka elämäsi loppuun asti ja se voi tulla yllättävän pian, jos elämä potkii tarpeeksi päähän.

Vierailija
76/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen hyvää vauhtia katkeroitumassa.

18v nuori(ukko)mies

Vierailija
77/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:04"]

Mistä on kotoisin tämä kuvitelma että "naisilla on helppoa"? Eihän se pidä paikkaansa yhtään.

[/quote]

Kai se tulee niiltä miehiltä, joiden elämäntehtävä on saada toosaa. Seksin saaminen kun on naisille usein helpompaa kuin miehille, halusivat he sitä seksiä tai eivät, niin voi sitten kätevästi yleistää kuinka naisilla on niin helppoa. Mielessä pyörii vain yksi asia ja on katkeraa, kun joku toinen saisi sitä itseä helpommin.

[/quote]

Tässä on varmasti pohjaa ja monet tällaisista miehistä myös lausunnon varmasti allekirjoittaisivat. Mutta kun hieman kirjan kantta raotetaan ja luetaan eteenpäin, niin kyllä siellä taustalla ovat aivan todelliset ja aidot tunteet yksinäisyydestä, välittämisen puutteesta, turhuuden tunteesta sekä näkymättömyydestä.

Seksi on vain se mikä nostetaan esiin ja minkä puuttuessa mies arvottaa itsensä verrattuna yhteiskuntanormeihin ja kaveripiiriinsä.

Jos joku ottaisi kädestä kiinni ja katsoisi silmiin.

Jos vain.

[/quote]

Kenties, mutta sitten mennäänkin taas sille oletuslinjalle, että nainen ei voisi olla yksinäinen, näkymätön jne. Nainen ehkä saa seksiehdotuksia ulkonäkönsä takia, mutta ei se poista mitään yksinäisyydentunnetta. En tiedä toimisiko se jollekin läheisyyttä kaipaavalle miehelle, mutta mulle tulee vain halpa olo, se ehdottelija kun ei tunne mua eikä sitä kiinnosta minä ihmisenä.

[/quote]

Moni jotenkin odottaa, että saisi toiselta enemmän, mutta odottamalla. Entä, jos itse kiinnostut toisesta? Ei siinä tartte sormuksia vaihtaa, eikä alttarille mennä, mutta antaisit toiselle kokemuksen, että hän on sulle arvokas, enemmän, kuin vain seksiseuraa? Ei edes tartte antaa seksiä, vaan antaakin jotain enemmän, välittämistä. Jos siis ihminen ei ole mikään kurja tyyppi. Mutta vaikket niin heti ihastuisikaan. Seksiin voi sitten mennä sellaisen kanssa, jonka kanssa alkaa tuntua muutenkin mukavalta. 

Jos mies haukkuu, ettet anna, niin se on hänen häpeänsä eikä sellainen mies ole arvoisesi. Itse kun inhosin seksiä niin se tuli luonnostaan, etten halua antaa ainakaan ekaan pariin kuukauteen eikä mua kukaan mies siitä haukkunut. Ja pelkän seksin perässä silmät kiiluen menijät jäivät jotenkin automaattisesti taakse, samoin tietty liian humalaiset etc.

Vierailija
78/210 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:43"] No mutta eihän sinkkuus nyt NOIN vakava asia ole. Elä elämääsi ja pim - yhtäkkiä huomaat, että olet löytänyt jonkun spessun naisen. Ja jos lähipiiriä vaivaa sinkkuutesi, niin tuskinpa sekään kommentointi mitenkään epätoivoista on, sä otat sen vaan niin, kun tuntuu että kaikki kyselee asiasta. Se on vähän kuin työttömällä, että ensin on työnhakuasenne kunnossa, mutta kun joka kerta saa pakit sydänverellä laatimaansa hakemukseen, alkaa itsetunto murtua ja lopuksi katkeroituu. Alkaa vihata yhteiskuntaa, työnantajia, vältellä tuttuja jotka tavatessa kyselee "jatkuvasti" missä olet töissä, mitä teet? Ja tuntee itsensä luuseriksi kun ei edes niin helppoa hommaa, kuin joku duuni, saa. Kaikilla muilla se on, jopa huonommillakin kuin minä jne.  Jokaisella on joku huoli täällä, mutta "elä sie huolehi, asjat järjestyy", Rokan Anteron sanoin. [/quote] Mihin asti kannattaa odottaa? Optimistisin ja naiiveinkin tajuaa totuuden jossain kohtaa. Entä jos ei enää jaksa uskoa? Olen löytänyt useankin "spessun" naisen. He eivät vain pitäneet löytäjästään. [/quote] Voit odottaa vaikka elämäsi loppuun asti ja se voi tulla yllättävän pian, jos elämä potkii tarpeeksi päähän.

[/quote]

Olen huomannut tämän vääjämättömän kohtalon lähestyvän hiipivällä tavalla. Ennen oli hyviä kuukausia, viikkoja, päiviä. Nyt on vain tunteja. Yksin ei jaksa olla optimistinen tai elämänhaluinen. Tai tietenkin jaksaa, mutta en ikuisesti. Ehkä jos olisin ainut ihminen maailmassa. No, tämä taitaa hoitua kuin itsestään kun kaveripiiri pienenee ja yhteydenotot harvenevat. Outolintu ei ole haluttua seuraa elämän tarkoitettua ohjemuoraa seuraaville.

Vierailija
79/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:34"]

MIEHET: Miksi se katkeroituminen ja siitä seurannut viha pitää kanavoida naisiin?

En nyt ymmärrä: Olet siis vihainen minulle siitä, etten ole kiinnostunut sinusta. Ymmärräthän, ettei se ole minulle tahdonalainen seikka? En voi pakottaa itseäni kiinnostumaan jostain ihmisestä. 

[/quote]

Vieläkään kukaan mies ei ole vastannut tähän esittämääni kysymykseen.

Vierailija
80/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:34"]

[/quote]

Vieläkään kukaan mies ei ole vastannut tähän esittämääni kysymykseen.

[/quote]

ehkäpä vika on kysymyksen asettelussasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän