Kyllä mies kuin mies ajan mittaa katkeroituu
Olen sitä mieltä että kyllä mies kuin mies ajan mittaa alkaa katkeroitua ja ns."vihata naisia". Onnekkaita ovat ne, jotka ovat syystä tai toisesta löytäneet itselleen naisen tai saaneet edes huomiota naisilta aika ajoin.
Aivan varmasti monet nytkin parisuhteessa olevat miehet olisivat jossain kohdassa heittäneet pyyhkeen kehään ja katkeroituneet, jos eivät olisi löytäneet itselleen naista. Jotkut jaksavat sinnitellä vuosia ja jotkut paljon vähemmän.
Ei katkeroituminen ja ns. "creepiksi" alkaminen ole läheskään niin paljon miesten oma vika, kuin mitä luulisin. Tietysti nyt jotkut miehet ovat perseestä jo syntyessään tai katkeroituvat jo varhaisnuoruudessa, mutta tarkoitan täysin normaaleja miehiä, jotka eivät ymmärrä mikä heissä on vikana kun eivät saa yhtään huomiota eivätkä kelpaa kenellekkään. Syytän tästä suurimmaksi osaksi naisten kohottuneita standardeja ja sosiaalisen median ylipönkittämää itsetuntoa.
Mitä olette mieltä?
Kommentit (210)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:47"]
Taas eilen baarissa istuessani tajusin miten pihalla av:n miehet ovat.
Siellä oli toinen toistaan kauniimpia naisia, joita miehet lähestyivät. Tällainen juuri ja juuri 7 sai olla täysin rauhassa. Teilläkin olisi vientiä tapailuissa ja saisitte seksiä, jos teille ei merkkaisi vain naisen ulkonäkö.
[/quote]
Niin se on jännä että ne testomiehet vonkaavat niiltä fitnesslutkilta pildeä. Vittu että oksettaa sekä ne miehet että huorat. Kunnon pleijeripaskoja saatana. PTHYI!
[/quote]
Luonnonkauniita naisia olivat ja iskijöinä niitä 7 tavismiehiä. Eli perus baari-ilta.
Miehet on niiiin tekopyhiä näissä ulkonäköasioissa. Miksette te voi myöntää, ettei teille kelpaa ne ei-niin-nätit naiset? :D
[/quote]
No juurihan totesin että suurin osa miehistä on täys perseestä repäistyjä äpäriä! Ei kai tässä ole mitään epäselvää? Hankalaksi homma menee siinä vaiheessa kun ne kiltit naapurintytöt viehättyvät linnakundin isosta peenorista. Se on irvokasta, enkä hämmästele yhtään että kunnon miehet katkeroituvat. Siitähän tässä ketjussa kai oli kyse.
[/quote]
"Hankalaksi homma menee siinä vaiheessa kun ne kiltit naapurintytöt viehättyvät linnakundin isosta peenorista." Kuule se on ihan oma vikasi, jos et saa sellaista naista, ei niiden linnakundien tai naapurintyttöjen. Katso ihan itseesi vain. Miksi et saa naapurintyttöä? Häh? Olet liian ujo, sosiaalisesti kömpelö jne. Niin. Tee niille jotain äläkä ruikuta tai ala kelpuuttaa muitakin naisia kuin naapurintyttöä!
Ja jos saisitkin naapurintytön, niin alkaisiko sitten valitus siitä, että tällä on ollut aiempia miesystäviä vai mitä?
[/quote]
Suksikaa nyt jo vaikka vittuun tuon sosiaalisuutenne kanssa. Se on ihan niiden kilttien naapurintyttöjen mielenvikaisuutta että menevät jakamaan joka reikäänsä niille linnakundeille, jotka btw ovat nyrkillä tapettavia munattomia vittunaamoja.
[/quote]
Itsehän täällä on miehet ottaneet esille sosiaalisen kömpelyyden tai ujouden tms. Ja miksi sitten haluta ja katsella niitä naapurintyttöjä, jos ne noin inhottavia ovat?? Kerro miksi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:10"]
Kyllä minäkin epäviehättävänä naisena olen sitä mieltä, että hankalaksi mun miehen etsintä menee siinä vaiheessa, kun kaikki miehet (huom ei vain naapurinpojat) viehättyvät seksikkäistä naisista. Se on irvokasta, ettei naiseen kiinnosta tutustua ensin, enkä hämmästele yhtään, että kaltaiseni naiset katkeroituvat.
[/quote]
Näinpä.
[/quote]
Tästä ei vain tainnut tässä ketjussa olla kyse. Tietysti jos kauheasti poikkeaa keskiarvosta, tai tässä tapauksessa vallitsevasta kauneusihanteesta, niin pariutuminen voi olla hankalampaa. Nyt kuitenkin puhuttiin normaaleiden epäuskoisuudesta kun kaiken (oletan tähän sisältyvän myös ulkonäön) pitäisi olla kunnossa, mutta mitään ei tapahdu, eikä ole koskaan tapahtunut.
Se että jos kokee poikkeavuuden normista ulkonäöllisesti jonkinlaisena epäviehättävyytenä on vain antautumista stereotypioihin ja omiin epävarmuuden tunteisiin. Massasta erottuu persoonallisuudella, eikä esim. tusinablondeja kukaan edes erota toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:41"]
Siellä oli toinen toistaan kauniimpia naisia, joita miehet lähestyivät. Tällainen juuri ja juuri 7 sai olla täysin rauhassa. Teilläkin olisi vientiä tapailuissa ja saisitte seksiä, jos teille ei merkkaisi vain naisen ulkonäkö.
[/quote]
Niin se on jännä että ne testomiehet vonkaavat niiltä fitnesslutkilta pildeä. Vittu että oksettaa sekä ne miehet että huorat. Kunnon pleijeripaskoja saatana. PTHYI!
[/quote]
Luonnonkauniita naisia olivat ja iskijöinä niitä 7 tavismiehiä. Eli perus baari-ilta.
Miehet on niiiin tekopyhiä näissä ulkonäköasioissa. Miksette te voi myöntää, ettei teille kelpaa ne ei-niin-nätit naiset? :D
[/quote]
No juurihan totesin että suurin osa miehistä on täys perseestä repäistyjä äpäriä! Ei kai tässä ole mitään epäselvää? Hankalaksi homma menee siinä vaiheessa kun ne kiltit naapurintytöt viehättyvät linnakundin isosta peenorista. Se on irvokasta, enkä hämmästele yhtään että kunnon miehet katkeroituvat. Siitähän tässä ketjussa kai oli kyse.
[/quote]
"Hankalaksi homma menee siinä vaiheessa kun ne kiltit naapurintytöt viehättyvät linnakundin isosta peenorista." Kuule se on ihan oma vikasi, jos et saa sellaista naista, ei niiden linnakundien tai naapurintyttöjen. Katso ihan itseesi vain. Miksi et saa naapurintyttöä? Häh? Olet liian ujo, sosiaalisesti kömpelö jne. Niin. Tee niille jotain äläkä ruikuta tai ala kelpuuttaa muitakin naisia kuin naapurintyttöä!
Ja jos saisitkin naapurintytön, niin alkaisiko sitten valitus siitä, että tällä on ollut aiempia miesystäviä vai mitä?
[/quote]
Suksikaa nyt jo vaikka vittuun tuon sosiaalisuutenne kanssa. Se on ihan niiden kilttien naapurintyttöjen mielenvikaisuutta että menevät jakamaan joka reikäänsä niille linnakundeille, jotka btw ovat nyrkillä tapettavia munattomia vittunaamoja.
[/quote]
Itsehän täällä on miehet ottaneet esille sosiaalisen kömpelyyden tai ujouden tms. Ja miksi sitten haluta ja katsella niitä naapurintyttöjä, jos ne noin inhottavia ovat?? Kerro miksi.
[/quote]
No ilmeisesti niillä miehillä on jotain häikkää itsetunnon kanssa, minulla ei ole. Olen myös komea, lihaksikas, rikas, menestynyt self-made man. SILTI ämmät sanovat yhtä ja toimivat toisin. Tällaiselle miehelle kuin minä ei kelpaa mikään monen miehen puhkinussima "kiltti" naapurintyttö. Itse asiassa en kelpuuta ketään naista, en kaipaa parisuhdetta ja oma käsi on parempi kuin joku hikinen vitunreikä. Luen tätä ketjua lähinnä siksi että saan tästä aggressiota salitreeniäni varten. Kun pumppaan rautaa ajattelen raiskaavani kusipäitä.
[/quote]
Millä perusteella luulet, että ne kiltit naapurintytöt ovat puhkinussittuja?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:46"]
Kyllä minäkin epäviehättävänä naisena olen sitä mieltä, että hankalaksi mun miehen etsintä menee siinä vaiheessa, kun kaikki miehet (huom ei vain naapurinpojat) viehättyvät seksikkäistä naisista. Se on irvokasta, ettei naiseen kiinnosta tutustua ensin, enkä hämmästele yhtään, että kaltaiseni naiset katkeroituvat.
[/quote]
Näinpä.
[/quote]
Tästä ei vain tainnut tässä ketjussa olla kyse. Tietysti jos kauheasti poikkeaa keskiarvosta, tai tässä tapauksessa vallitsevasta kauneusihanteesta, niin pariutuminen voi olla hankalampaa. Nyt kuitenkin puhuttiin normaaleiden epäuskoisuudesta kun kaiken (oletan tähän sisältyvän myös ulkonäön) pitäisi olla kunnossa, mutta mitään ei tapahdu, eikä ole koskaan tapahtunut.
Se että jos kokee poikkeavuuden normista ulkonäöllisesti jonkinlaisena epäviehättävyytenä on vain antautumista stereotypioihin ja omiin epävarmuuden tunteisiin. Massasta erottuu persoonallisuudella, eikä esim. tusinablondeja kukaan edes erota toisistaan.
[/quote]
Olen edelleen se juuri ja juuri 7 nainen, jollaisista miehet nyt eivät vaan kiinnostu. Olen baareissa, yms. täysin näkymätön teille.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:24"]
Tapahtuuko tuollaista sitten oikeasti että joku nainen oikein tulisi oma-aloitteisesti tekemään tuttavuutta? :O
[/quote]
Mä olen lukuisat kerrat tehnyt niin. Vastaanotto on vaan nihkeää ja mm. niiltä miehiltä, joilla ei ole mitään vientiä on reagointi myös kalseaa. En ole miesten mielestä vain tarpeeksi kaunis.
[/quote]
Uskomatonta. Jotenkin minua alkaa mietityttää, että se myötätunto yksinäisiä kohtaan (jollainen itsekin ennen olin) on turhaa. Kyllä keinoja olisi, jos olisi halua käyttää niitä. Ja itsensä olisi hyvä tuntea edes sen verran, että ymmärtää, ettei mieluiten haluamaansa kumppania saa, jos itsellä oleva rajoite sen estää. Mutta senkin jälkeen on tapoja tutustua ja löytää ihmisiä. Lakkaa vain asettamasta itselleen niitä rajoja, mistä ryhmästä sen oman kumppanin on löydyttävä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:46"]
[/quote]
Näinpä.
[/quote]
[/quote]
Siis mitä? Oletat, että ihan normaali mies ei saa ketään? Koitatko iskeä naisia? Tiedätkö miten se tapahtuu? Saatko naisen haluamaan tavata sinua uudestaan ja uudestaan? Jos et, niin et ole sitten ns. keskiverto mies.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ilmeisesti niillä miehillä on jotain häikkää itsetunnon kanssa, minulla ei ole. Olen myös komea, lihaksikas, rikas, menestynyt self-made man. SILTI ämmät sanovat yhtä ja toimivat toisin. Tällaiselle miehelle kuin minä ei kelpaa mikään monen miehen puhkinussima "kiltti" naapurintyttö. Itse asiassa en kelpuuta ketään naista, en kaipaa parisuhdetta ja oma käsi on parempi kuin joku hikinen vitunreikä. Luen tätä ketjua lähinnä siksi että saan tästä aggressiota salitreeniäni varten. Kun pumppaan rautaa ajattelen raiskaavani kusipäitä.
[/quote]
Just joo, no hyvä, mä jo ajattelinkin, että tulee hikiset paikat, jos pitää sinuakin koittaa auttaa :D Että hyvää päivänjatkoa vaan sullekin!
Tapahtuuko tuollaista sitten oikeasti että joku nainen oikein tulisi oma-aloitteisesti tekemään tuttavuutta? :O
[/quote]
Mä olen lukuisat kerrat tehnyt niin. Vastaanotto on vaan nihkeää ja mm. niiltä miehiltä, joilla ei ole mitään vientiä on reagointi myös kalseaa. En ole miesten mielestä vain tarpeeksi kaunis.
[/quote]
Kuten näet on niitä. Enemmänkin voisi olla.
m41
Joo, kyllähän sitä näin naisena saisi miehiä, mutta kun en ole kiinnostunut niistä kaikista, enkä kykene muuttamaan sitä, keistä kiinnostun. On tietysti kiva tietää kelpaavansa, mutta muuten mua ei lohduta kymmenenkään miehen kiinnostus, jos en itse pidä heistä sillä tavalla. Ja miehille, jotka väittävät krantuksi: en oikeasti kykene kiinnostumaan seksuaalisesti epäkiinnostavista miehistä sen enempää kuin kykenisin kiinnostumaan vauvoista, naisista, vanhuksista, koirista tai Eiffel-tornista. Joten olen myös yksin. En tosin ainakaan vielä katkeroitunut, jaksan uskoa että vielä jonain päivänä tapaan jonkun sopivan.
[/quote]