Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mies kuin mies ajan mittaa katkeroituu

Vierailija
10.07.2015 |

Olen sitä mieltä että kyllä mies kuin mies ajan mittaa alkaa katkeroitua ja ns."vihata naisia". Onnekkaita ovat ne, jotka ovat syystä tai toisesta löytäneet itselleen naisen tai saaneet edes huomiota naisilta aika ajoin.

Aivan varmasti monet nytkin parisuhteessa olevat miehet olisivat jossain kohdassa heittäneet pyyhkeen kehään ja katkeroituneet, jos eivät olisi löytäneet itselleen naista. Jotkut jaksavat sinnitellä vuosia ja jotkut paljon vähemmän.

Ei katkeroituminen ja ns. "creepiksi" alkaminen ole läheskään niin paljon miesten oma vika, kuin mitä luulisin. Tietysti nyt jotkut miehet ovat perseestä jo syntyessään tai katkeroituvat jo varhaisnuoruudessa, mutta tarkoitan täysin normaaleja miehiä, jotka eivät ymmärrä mikä heissä on vikana kun eivät saa yhtään huomiota eivätkä kelpaa kenellekkään. Syytän tästä suurimmaksi osaksi naisten kohottuneita standardeja ja sosiaalisen median ylipönkittämää itsetuntoa.

Mitä olette mieltä?

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:58"]Ei ollut taustalla mitään traumaattista kokemusta. 
[/quote]
Ok. Ajattelin vain, että saattaisi olla. Sopisi jotenkin kuvaan suojautumisena uusilta kolhuilta. Onko näin ollut aina, teini-iästä lähtien?
m41

Vierailija
42/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:14"]Naisia etsivien miesten kannattaisi hakeutua kulttuuriharrastusten pariin. Sieltä niitä naisia löytyy pilvin pimein: taidematkoilta, teatterista, arkkitehtuuri-viininmaistelureissuilta. Liity Ateneumin ystäviin, hanki kausilippu teatteriin ja konsertteihin. Lue pari kirjaa aiheesta, niin tiedätkin siitä jotakin. Mene kansanopistoon reenaamaan maalaamista tai piirtämistä. Ehkä jopa innostut itse harrastuksesta!  [/quote] Eikö tuo ole väärin mennä noihin ainoastaan naisen perässä?

[/quote]

Oletko sitten NOIN kulttuurivastainen?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:36"]Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli. m41

Että näin ihana kommentti sinulta sitten toisaalla. Ootpa kyllä oikea saalis. Eli et! 
[/quote]
Ei ollut minun hengentuote tuo vuodatus.
m41

Vierailija
44/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:36"]Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli. m41   Että näin ihana kommentti sinulta sitten toisaalla. Ootpa kyllä oikea saalis. Eli et!  [/quote] Ei ollut minun hengentuote tuo vuodatus. m41

[/quote]

Eikö? Itseasiassa todella toivon, että ei. Voi harmi sit oma kommentointini, jos näin, pahoittelut.

Vierailija
45/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:36"]Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli. m41   Että näin ihana kommentti sinulta sitten toisaalla. Ootpa kyllä oikea saalis. Eli et!  [/quote] Ei ollut minun hengentuote tuo vuodatus. m41

[/quote]

Eikö? Itseasiassa todella toivon, että ei. Voi harmi sit oma kommentointini, jos näin, pahoittelut.
[/quote]
Ei ollut ei. Mistäpä olisit voinut tietää, kun tänne ei ole sisäänkirjautumista.
m41

Vierailija
46/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli. m41

Että näin ihana kommentti sinulta sitten toisaalla. Ootpa kyllä oikea saalis. Eli et! 

Vierailija
47/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tähän: 

"Ja ei, tämä ole provo. Menkat alkamassa ja päällä kihisee uskomaton raivo. En siedä edes miestä silmissäni nyt ! Aina sama juttu: jumalon nälkä ja helvetilinen raivo. Ostin kolme siideriä, joilla saan pideytyä itseni kurissa. MUUTEN EN TODELLAKAAN TISSUTTELE LASTEN LÄSNÄ OLLESSA, MUTTA KERRAN KUUSSA ON PAKKO "LÄÄKITÄ ITSENSÄ". tuomitkkaa miten tahdotte, koen että näin on helpompaa. Lapset ovat syyttömiä äidin pms-taivoon ja haluan olla hyvä äiti enkä mikään räyhäävä raivotar, joka suuttuu tyyliim siitä että lapsi pyytää leipää :-(! Humalassa en ole, enkä tule olemaan. Juon nyt ensimmäistä. Huomenna pitäisi alkaa vuodon ja olon tasaantua. Mutta juuri nyt toivon, että mies ei tule töistä, kukaan ei soita tai kutsu itseään kahville ja lapset pitävät turpansa kiinni! niin ja lasten iät ovat siis 10v ja 7v, mistään vauvoista ei ole kyse."

208

Vierailija
48/210 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt paremman avioliiton perheleirille, niin alkavat ymmärtää toisiaan paremmin.

Vierailija
49/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:24"]

Tapahtuuko tuollaista sitten oikeasti että joku nainen oikein tulisi oma-aloitteisesti tekemään tuttavuutta? :O

[/quote]

Mä olen lukuisat kerrat tehnyt niin. Vastaanotto on vaan nihkeää ja mm. niiltä miehiltä, joilla ei ole mitään vientiä on reagointi myös kalseaa. En ole miesten mielestä vain tarpeeksi kaunis.

[/quote]

Kuten näet on niitä. Enemmänkin voisi olla.

m41

[/quote]

Ai naisia, jotka tekevät tuttavuutta? 

Mutta ongelmaksi muodostuu se, etteivät halua tavata toista kertaa? Mutta se ei johdu sinusta, vaan näistä naisista? Just.

Vierailija
50/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:10"]

Kyllä minäkin epäviehättävänä naisena olen sitä mieltä, että hankalaksi mun miehen etsintä menee siinä vaiheessa, kun kaikki miehet (huom ei vain naapurinpojat) viehättyvät seksikkäistä naisista. Se on irvokasta, ettei naiseen kiinnosta tutustua ensin, enkä hämmästele yhtään, että kaltaiseni naiset katkeroituvat.

[/quote]

Näinpä. 

[/quote]

Tästä ei vain tainnut tässä ketjussa olla kyse. Tietysti jos kauheasti poikkeaa keskiarvosta, tai tässä tapauksessa vallitsevasta kauneusihanteesta, niin pariutuminen voi olla hankalampaa. Nyt kuitenkin puhuttiin normaaleiden epäuskoisuudesta kun kaiken (oletan tähän sisältyvän myös ulkonäön) pitäisi olla kunnossa, mutta mitään ei tapahdu, eikä ole koskaan tapahtunut.

Se että jos kokee poikkeavuuden normista ulkonäöllisesti jonkinlaisena epäviehättävyytenä on vain antautumista stereotypioihin ja omiin epävarmuuden tunteisiin. Massasta erottuu persoonallisuudella, eikä esim. tusinablondeja kukaan edes erota toisistaan.

[/quote]

Olen edelleen se juuri ja juuri 7 nainen, jollaisista miehet nyt eivät vaan kiinnostu. Olen baareissa, yms. täysin näkymätön teille.

[/quote]

Ilmeisesti meillä on täysin erilainen käsitys naisten täysin subjektiivisesta kauneusasteikosta tai sitten sä vain jankkaat tätä, koska olet sen jonain muuttumattomana faktana onnistunut itsellesi perustelemaan.

7 on selvästi keskiarvoa kauniimpi. Ehkä huomaamattomampi tilaisuudessa tai paikassa, jossa on tarkoituksena koreilla riikinkukkomaisesti. Ei se ainakaan ole mikään este pariutumiselle, ehkä vain hidaste paikoissa jossa tarkoituksena on ulkonäöllisesti erottua joukosta.

Vierailija
51/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:58"]

Kyllä minäkin epäviehättävänä naisena olen sitä mieltä, että hankalaksi mun miehen etsintä menee siinä vaiheessa, kun kaikki miehet (huom ei vain naapurinpojat) viehättyvät seksikkäistä naisista. Se on irvokasta, ettei naiseen kiinnosta tutustua ensin, enkä hämmästele yhtään, että kaltaiseni naiset katkeroituvat.

[/quote]

Näinpä. 

[/quote]

Tästä ei vain tainnut tässä ketjussa olla kyse. Tietysti jos kauheasti poikkeaa keskiarvosta, tai tässä tapauksessa vallitsevasta kauneusihanteesta, niin pariutuminen voi olla hankalampaa. Nyt kuitenkin puhuttiin normaaleiden epäuskoisuudesta kun kaiken (oletan tähän sisältyvän myös ulkonäön) pitäisi olla kunnossa, mutta mitään ei tapahdu, eikä ole koskaan tapahtunut.

Se että jos kokee poikkeavuuden normista ulkonäöllisesti jonkinlaisena epäviehättävyytenä on vain antautumista stereotypioihin ja omiin epävarmuuden tunteisiin. Massasta erottuu persoonallisuudella, eikä esim. tusinablondeja kukaan edes erota toisistaan.

[/quote]

Siis mitä? Oletat, että ihan normaali mies ei saa ketään? Koitatko iskeä naisia? Tiedätkö miten se tapahtuu? Saatko naisen haluamaan tavata sinua uudestaan ja uudestaan? Jos et, niin et ole sitten ns. keskiverto mies. 

[/quote]

Niin oletko lukenut tätä ketjua? Tietenkään naiseton mies ei ole millään tavalla keskiverto, mutta hän voi silti olla kaikella muulla tavalla täysin normaali. Eivät nämä naisettomat miehet erotu tuolla oikeassa maailmassa monestikaan millään tavalla. Heiltä vain sattuu puuttumaan se jokin, jota naisten saamisessa tarvitaan. Ei se heistä silti millään muulla tavalla epänormaaleja tee.

Vierailija
52/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:53"]

[/quote]

Näinpä. 

[/quote]

[/quote]

Olen edelleen se juuri ja juuri 7 nainen, jollaisista miehet nyt eivät vaan kiinnostu. Olen baareissa, yms. täysin näkymätön teille.

[/quote]

Kuten myös. näkymätön.

m41

Vierailija
53/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:24"]

Tapahtuuko tuollaista sitten oikeasti että joku nainen oikein tulisi oma-aloitteisesti tekemään tuttavuutta? :O

[/quote]

Mä olen lukuisat kerrat tehnyt niin. Vastaanotto on vaan nihkeää ja mm. niiltä miehiltä, joilla ei ole mitään vientiä on reagointi myös kalseaa. En ole miesten mielestä vain tarpeeksi kaunis.

[/quote]

Kuten näet on niitä. Enemmänkin voisi olla.

m41

[/quote]

Ai naisia, jotka tekevät tuttavuutta? 

Mutta ongelmaksi muodostuu se, etteivät halua tavata toista kertaa? Mutta se ei johdu sinusta, vaan näistä naisista? Just.

[/quote]

Sä sanoit tuon, en minä. Mun ongelma lienee se ensimmäinen kerta.

m41

Vierailija
54/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Näinpä. 

[/quote]

[/quote]

Siis mitä? Oletat, että ihan normaali mies ei saa ketään? Koitatko iskeä naisia? Tiedätkö miten se tapahtuu? Saatko naisen haluamaan tavata sinua uudestaan ja uudestaan? Jos et, niin et ole sitten ns. keskiverto mies. 

[/quote]

Niin oletko lukenut tätä ketjua? Tietenkään naiseton mies ei ole millään tavalla keskiverto, mutta hän voi silti olla kaikella muulla tavalla täysin normaali. Eivät nämä naisettomat miehet erotu tuolla oikeassa maailmassa monestikaan millään tavalla. Heiltä vain sattuu puuttumaan se jokin, jota naisten saamisessa tarvitaan. Ei se heistä silti millään muulla tavalla epänormaaleja tee.

[/quote]

Siis väitätkö sä sitten, että epäviehättävä nainen ei ole normaali? Miksi edes kommentoit tuohon, että epäviehättävä nainen ei saa miestä, koska nämä eivät välitä tutustua, vaan haluavat seksikkään naisen? Miten sun vastaus mitenkään liittyi sitten mihinkään? 

Ja minusta kukaan, kuka kokee olevansa epäviehättävä ei anteeksi nyt vain ole ihan normaali. Olen itsekin kokenut, että olin epäviehättävä miehille siksi, etten halunnut seksiä. Sehän ei ole normaalia. Olen ihan nätti, mutta epäviehättävyyteni paljastuu siinä vaiheessa, kun mies haluaisi seksiä. Samalla lailla on kenen muun kanssa tahansa, jonka ihmissuhteet vain eivät jatku. Hänessä on ns. jotain vikaa. Se, että ihmisessä on vikaa on toki normaalia. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
55/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut elämässäni paljon miehiä jotka itkee kuinka "vankilakundit vie niiden naiset", mutta en yhtään vankilakundia jolla olisi nainen. Eivät naiset tyhmiä ole. Siinä vaiheessa pitäisi jo herätyskellojen soida, jos kerran se vankilakundikin on parempi vaihtoehto kuin sinä.

Vierailija
56/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 03:14"]

Minun (=miehen) haluamisillani ei ole mitään merkitystä. Naiset valitsevat ja päättävät ja miehet tyytyvät osaansa. Mitään mahdollisuutta mihinkään tutustumiseen ei ensikohtaamisen jälkeen tule, ellei nainen sitä halua. Siinä ei miehen preferenssit silloin paina paskaakaan. Mitkä ovat pieninikaluisen miehen mahdollisuudet (kun nainen on nähnyt sen), vaikka kuinka olisi halua romanntisen ideaalin mukaan tutustua ja kulkea käsi kädessä auringonlaskussa? Sama pätee pienipalkkaisiin ja työttömiin. Kun yhteiskunnallinen asema ja varallisuus (eli ettei sitä ole eikä myöskään tule - tämä on tärkeä huom, esim. lääkäriopiskelijat ovat kuumaa kamaa tulevaisuuden ansiotasonsa tähden)  naiselle selvinnyt, lopputuols on yhtä varmasti kuin aurinko nousee"eiks me voida olla vaan kavereita?". Tietenkin poikeuksena ovat julkkikset ja rikolliset.

[/quote]

Näinhän se menee. Jo tuohon ensikohtaamiseen pääseminen on naisten armeliaisuuden varassa puhumattakaan sen jälkeen tapahtuvasta kehityksestä.

m41

[/quote]

Ihan tästä päättelin, ettei sitä jatkoa seuraa.

Vierailija
57/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:06"]

Ilmeisesti meillä on täysin erilainen käsitys naisten täysin subjektiivisesta kauneusasteikosta tai sitten sä vain jankkaat tätä, koska olet sen jonain muuttumattomana faktana onnistunut itsellesi perustelemaan.

7 on selvästi keskiarvoa kauniimpi. Ehkä huomaamattomampi tilaisuudessa tai paikassa, jossa on tarkoituksena koreilla riikinkukkomaisesti. Ei se ainakaan ole mikään este pariutumiselle, ehkä vain hidaste paikoissa jossa tarkoituksena on ulkonäöllisesti erottua joukosta.

[/quote]

No se 7 ei ole todellakaan _kaunis_. Ei edes keskivertonätti. 

Vierailija
58/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja että oot siis kokenut niin. Kokemusperäisesti puhuisit. (tämä kommentti siis m41:lle)

Vierailija
59/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 03:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:25"]

Olen sitä mieltä että kyllä mies kuin mies ajan mittaa alkaa katkeroitua ja ns."vihata naisia". Onnekkaita ovat ne, jotka ovat syystä tai toisesta löytäneet itselleen naisen tai saaneet edes huomiota naisilta aika ajoin.

Aivan varmasti monet nytkin parisuhteessa olevat miehet olisivat jossain kohdassa heittäneet pyyhkeen kehään ja katkeroituneet, jos eivät olisi löytäneet itselleen naista. Jotkut jaksavat sinnitellä vuosia ja jotkut paljon vähemmän.

Ei katkeroituminen ja ns. "creepiksi" alkaminen ole läheskään niin paljon miesten oma vika, kuin mitä luulisin. Tietysti nyt jotkut miehet ovat perseestä jo syntyessään tai katkeroituvat jo varhaisnuoruudessa, mutta tarkoitan täysin normaaleja miehiä, jotka eivät ymmärrä mikä heissä on vikana kun eivät saa yhtään huomiota eivätkä kelpaa kenellekkään. Syytän tästä suurimmaksi osaksi naisten kohottuneita standardeja ja sosiaalisen median ylipönkittämää itsetuntoa.

Mitä olette mieltä?

[/quote]

Väärässä olet. Mun mies oli yli 30-vuotiaaksi asti neitsyt. Ei ollut katkeroitunut. Oli innokkaasti oppimassa kanssani panemisen salaisuuksia. Mukava ja ihana mies, ei todellakaan ollut/ole naisille katkera.

[/quote]

Ei ne kaikki katkeroidu. Huonoimmat vain. Kokemattomat miehet on ihania :)

Vierailija
60/210 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Näinpä. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis väitätkö sä sitten, että epäviehättävä nainen ei ole normaali? Miksi edes kommentoit tuohon, että epäviehättävä nainen ei saa miestä, koska nämä eivät välitä tutustua, vaan haluavat seksikkään naisen? Miten sun vastaus mitenkään liittyi sitten mihinkään? 

Ja minusta kukaan, kuka kokee olevansa epäviehättävä ei anteeksi nyt vain ole ihan normaali. Olen itsekin kokenut, että olin epäviehättävä miehille siksi, etten halunnut seksiä. Sehän ei ole normaalia. Olen ihan nätti, mutta epäviehättävyyteni paljastuu siinä vaiheessa, kun mies haluaisi seksiä. Samalla lailla on kenen muun kanssa tahansa, jonka ihmissuhteet vain eivät jatku. Hänessä on ns. jotain vikaa. Se, että ihmisessä on vikaa on toki normaalia. Kukaan ei ole täydellinen.
[/quote]
Ei minusta varovaisuus seksin suhteen tee kenestäkään epäviehättävää. Täytyyhän sitä ensin tutustua kunnolla.
m41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan