Makaa kuin lahna ja valittaa
Ei ymmärrä :)
Naiseni makaa kuin lahna ja tuijottaa telkkari.
Keskustelemme kyllä mutta ei koskaan hänen mielestään tarpeeksi.
Vit.. kiva harrastaa seksiä kun joutuu aina alottaa, ja toivoo että ei tule kyynerpäätä. Eiks naiset osaa helliä miehiä, vai onko mulla vääränlainen.
Mulla ei kuulemma ole mitään muuta kuin seksi mielessä.
Ei paljon muutakaan pussailua tai halimista, kun ei se kuulemma ole sellainen.
Ihme touhua.
T: ihmettelijä, ennen oli toisin.
Kommentit (29)
Eikä kaikki naiset muutu lapsensaannin jälkeen kiukutteleviksi väsyneiksi lahnoiksi. Minä ainakin nautin seksistä yhtä paljon kuin mieheni, ja jos en itse halua niin otan suihin mielelläni. Ja ostan uusia seksikkäitä alusvaatteita ihan vain miehen iloksi...
AP:n pitäis keksiä joku uusi juttu, jolla saada vaimo innostumaan, tai sitten vaihtaa akkaa.
N 30 + lapsi 2v
Tuo on täysin mahdollista. Seurustelin monta vuotta naisen kanssa, joka antoi ehkä 3 kertaa koko 5 vuoden aikana nuolla itseään. Silloinkin naama peruslukemilla ja valmiina sanomaan ' riittää jo!'
Seksikammoisia on olemassa, valitettavasti.
musta seksillä pihtaaminen on säälittävää vallankäyttöä, joka väistämättä johtaa avioeroon. Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja kolme lasta, mies on tällä hetkellä YK-joukoissa, joten laiskaksi mua ei voi haukkua sillä hoidan käytännössä kaiken mahdollisen täällä kotona. Ja nyt kun näkee vain lomilla niin seksiä pitää harrastaa välillä vaikka vessassa kun lapset kattoo pikkukakkosta. Jos tekee mieli, niin paljon on tilaisuuksia, ei tarvitse odottaa sitä lauantai-iltaa ja hankkia lastenvahtia.
Mutta meillä on erilaisia libidoja, mun exäni ei tarvinnut seksiä niin paljon kun mitä, ja onneks älysin lähteä siitä suhteesta ajoissa.
Kaikki eivät edes halua seksiä parisuhteessa, omasta mielestä sinä olet juuri sellainen.
Nyky naiset ovat vaan liian laiskoja. Itse tykkään pitää asunnon siistinä, siivoan siis itse 2 kertaa viikossa, koskaan ei suostu tyttöystävä auttamaan, ruokaa ei osaa tehdä, lakanoita ei osaa viikata. Töissä on muka raskasta (kirjanpitäjä). Suhde ei ole vielä siinä pisteessä että rahat olisivat yhteisiä, olen 99% tarjonnut kaikki viihteen, ravintolaruoat ym. mutta kun naisen vuoro olisi maksaa niin hirveät pultit.
Mitä tässä pitää tehdä? Kysyn teiltä arvon mammat, voiko vika olla joskus naisessa?
10 vuotta samanlaisena jatkunut seksi ajaa vitutukseen miehen kuin miehen.