Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaa kuin lahna ja valittaa

Vierailija
26.09.2006 |

Ei ymmärrä :)

Naiseni makaa kuin lahna ja tuijottaa telkkari.

Keskustelemme kyllä mutta ei koskaan hänen mielestään tarpeeksi.

Vit.. kiva harrastaa seksiä kun joutuu aina alottaa, ja toivoo että ei tule kyynerpäätä. Eiks naiset osaa helliä miehiä, vai onko mulla vääränlainen.

Mulla ei kuulemma ole mitään muuta kuin seksi mielessä.

Ei paljon muutakaan pussailua tai halimista, kun ei se kuulemma ole sellainen.

Ihme touhua.

T: ihmettelijä, ennen oli toisin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulemma ei osannu muutaku narista joka asiast, lukee roskaa ja kaike lisäks oli pihtari! No asiaa, mä teen hyvin usein alotteen mutta tulen myös usein torjutuks. kyllä sillo ku miestä haluttais niin mä otan vaikka suihin jos ei muuten jaksa... oma hyvänen paska kun on....;) Ja mä niin tykkäisin että mua halattais ja pussattais ym. PALJON!! mutta kun ei niin ei , pitää olla liian äijä! Että ei kaikki naiset sellassii lahnoja ole! jatkoja!

Vierailija
2/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla välillä samaa vikaa. Vituttaa kun mies koko ajan kopeloi ja hinkuaa, muussa tarkoituksessa ei halaile tms. joten en oikein halua niitä halejakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä yrittäny panna mun akkaa? Meinaan vaan ettei tommosia lahnoja voi tähän maahan montaa mahtua. Raha kyllä kelpaa ja joku joka auttaa kotitöissä ja lastenhoidossa ja jolle voi valittaa ja jäkättää kaikesta mahdollisesta. Mutta seksi ei maistu joten ei sen tarvitse mullekaan maistua silloin.

Voi niitä aikoja kun oli nyrkki ja hella, naisten työt ja miesten työt. Nyt on vaan miesten työt ja yhteiset työt ja tasa-arvo, joka on jotain 80/20.

Vierailija
4/29 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole enää muuta arvoa kuin olla lompakkona. Oikeuksia ei ole olemassakaan. Nämä lahnat on rättiväsyneitä jo siitä että joutuu hakeen kakarat hienolla autolla tarhasta. Kiukku on pohjaton jos Alepan oven edessä on polkupyörä poikittain. Lopullinen murtuminen tulee siitä kun Ridge ja Brooke eroaa taas.

Mitä se oli ennen? Talon Emäntä lähti aamulla maha pystyssä navettaan ennen kissan pieraisua. Kanna vesi kaivosta, sulata lumesta, hoida 7 penskaa kouluun pese päivä nyrkkipyykkiä ja hämmennä keittokattilaa. Ei kuulunut valitusta. Ukolla oli arvo. Se kun toi leivän pöytään. Niinhän se tuo nytkin mutta ei sitä tarvi arvostaa. Jos se lähtee niin tulee sossun täti ja antaa leipää ja maksaa tv luvat että saa taas keskittyä ritken ja brooken ongelmiin!

Tokihan se on selvää että mies tekee kaikki ne hommat kuin ennenkin mutta ne on itsestään selviä, ei sitä vaan huomata keittiössä. Eikä varsinkaan tarvi huomioida Makkarissa.

Sängyssä voi haukotella stressaantuneena ja maata kuin kuollut. Vetäköön ukko käteen jos ei riitä rouvan sisällä itsetyydytys kahdesti viikossa.

Vierailija
5/29 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 25v, ei lahnaile ja arvostaa miestään.

Vierailija
6/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteella ja himolla, sulle pitäis näyttää millainen on tällainen nuori villi nainen...;)

Vierailija
7/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajista 6 ja 7 kyllä paistaa läpi nuori ikä ja parisuhteen tuoreus. Halluaisinpa nähdä että onko ihan sama ääni kellossa kun ikää on 35 ja suhdetta takana vaikka 15 vuotta ja pari pientä lasta hoidettavana ettei enää ole aikaa ja mahdollisuutta tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa. Toivottavasti on mutta sen verran olen kyyninen että epäilen kyllä vahvasti. 2-kymppisenä minäkin tarkastelin maailmaa vielä ruusunpunaisten lasien läpi.

Vierailija
8/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kuulunut valitusta. Ukolla oli arvo. Se kun toi leivän pöytään. Niinhän se tuo nytkin mutta ei sitä tarvi arvostaa. Jos se lähtee niin tulee sossun täti ja antaa leipää ja maksaa tv luvat että saa taas keskittyä ritken ja brooken ongelmiin!

Tokihan se on selvää että mies tekee kaikki ne hommat kuin ennenkin mutta ne on itsestään selviä, ei sitä vaan huomata keittiössä. Eikä varsinkaan tarvi huomioida Makkarissa.

Sängyssä voi haukotella stressaantuneena ja maata kuin kuollut. Vetäköön ukko käteen jos ei riitä rouvan sisällä itsetyydytys kahdesti viikossa.

Kun omia isovanhempiakin katsoi, kun ne vain vittuilivat toisilleen ja melkein tappelivat toisensa hengiltä, oli vaikea kuvitella, että makuukammarinkaan puolella olisi kovin helliä oltu. Puolin tai toisinkaan.

70v isäni käy vieläkin terapiassa paikkailemassa menneitä.

Rakas isoisä meni välillä menojaan ja kotona ollessa oli piru irti. Kostoksi isoäiti pakkasi aika ajoin kampsunsa ja lähti sukulaisiin viikkokausiksi. Lapset opettelivat hoitamaan itse itsensä, ruokaa ei nyt aina ollut tarpeeksi, mutta sen verran että hengissä selvisi. Ja helpotti se nyt vähän kun 5v sai sätkän suuhun, mitä vedellä kun äitiä oli ikävä.

Että kehukaa nyt vielä vähän menneitä!

Vierailija
9/29 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko laittaa ne ruusunpunaiset lasit takaisin nenälle? Minusta 6 ja 7 vaikuttavat varsin onnelliselta, sinä et. Miten niin ei voi tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa? Milloin sitten voi? Ei ne lapset niin iso este ole, ettei itse voi elämästä nauttia. Pari kertaa viikossa iltahoitoon vaan, ja molemmille vanhemmille harrastusaikaa riittävästi siten että toinen jää kotiin.

Jos 15 vuoden jälkeen 35v ihmisellä noin kyyninen näkemys elämästä, kannattaa miettiä miten seuraavat 35v tulee sujumaan...

Vierailija
10/29 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai minä annan ja otan, päivälläkin haluan seksiä ja lahnailla en viitsi, telkaakaan ei viitsi tollottaa, eihän sieltä edes tule mitään

n40

Vierailija
11/29 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus taitaa olla kuollut suhteestanne. Meillä jokseenkin sama tilanne, ja eroa pohditaan. Kun on tarpeeksi kauan satanut paskaa niskaan tasaisen tappavaa tahtia, ei jaksa enää innostua hyvänyönpusuista saati seksistä. En siis väitä, että sinä olisit pääsyyllinen, mutta suhteenne ei vain kuulosta olevan kovin hyvällä pohjalla. Elämä on näyttänyt, että kun seksi ja akikki muukin läheisyys lakkaa kiinnostamasta, suhde on huonossa jamassa. Tosin ehkä on niitäkin ihmisiä, jotka eivät oikeasti tykkää fyysisestä läheisyydestä koskaan...

Vierailija
12/29 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän huusholli olisi varakkaampi, sopisi vaikka palkata 2 lastenhoitajaa hoitelemaan taloutta sekä muksuja. Mutta ei näillä palkoilla!

Usein 35v on vähän suuremmat vaatimukset töissäkin kuin 20-25 -vuotiaalla. Ja toisaalta 35v haluaa usein itse hoitaa lapset - työpäivän jälkeen kuitenkin on aika vähän tunteja jälkikasvulle.

Toisaalta pikkulapsivaiheen jälkeen alkaa helpottaa, joten vaikka 30-40v olisi rankkaa, niin se ei tarkoita että sitä olisi vuosikausia eteenkinpäin.

- sivullinen -

Vierailija
13/29 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siperia teidätkin vielä opettaa :D

Nauttikaa nyt vaan siitä " seksistä" ja " miehen hoitamisesta" , aikuisina sitten huomaatte, ettei se ukko teitä siitä palkitse - oppii vaan itsekkäämmäksi ja kun tekin alatte joskus perätä oikeuksianne kunnon seksiin ja nautintoon, paiskaa oven kiinni mennessään vähempään tyytyväisten naisten perään ;)

Vierailija
14/29 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdollisuuksia laittaa iltahoitoon? Varmasti on.

Meillä toimii homma 2 ja 4v kersojen kanssa siten, että kahden pariskunnan kanssa kierrätetään muksuja yhtenä arki-iltana viikossa. Lapset näkee kavereitaan ja " vapaat" vanhemmat saa nauttia toisistaan. Kai teillä sentään kavereita on?

Viikonloppuna sama juttu, mutta viedään isovanhemmille. Saavat olla jo yötäkin jos haluavat. Mikä tässä nyt niin paljon maksaa?

2 iltaa viikossa tekee ihmeitä, vaikka ollaankin yli kolmekymppisiä :-)

Vierailija
15/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut samantapainen tilanne. Suhde ei edes kestänyt kovin kauaa (n. 2 vuotta), kun rupesin " lahnailemaan" . Syynä oli miehen laiskuus tunneasioissa: hellyyttä osoitti VAIN jos oli seksi mielessä. Ei paljon huvittanut hellyyttä ottaa vastaan, kun heti pitäisi olla jalat levällään. Ja seksihän oli vain miehen tyydytystä silmällä pitäen.

Nykyisessä suhteessa (kestänyt 3,5 vuotta) on toisin: mies osoittaa hellyyttä ja näyttää tunteensa päivittäin, monta kertaa. Seksiä halutessaan osaa " kysyä" hienovaraisesti ja perääntyä tahdikkaasti, jos en ole sillä tuulella. Eikä silti jätä hellyyttä, halailua ym. väliin. Olen tyytyväinen, kun minua huomioidaan ja haluan seksiä useammin. Ja kun seksi ei ole todellakaan vain miestäni varten, olen sängyssä myös aktiivisempi.

Eli lahnailevan naisen takaa löytyy aina tunneköyhä/laiska mies!

Vierailija
16/29 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käyvän miehen takaa löytyy aina lahna ja lihonnut nainen!

Valitettavasti naiset vanhenee ja läskistyy nopeammin kuin miehet. Katsokaapa miten naiset muuttuu 20v -> 30v. Parikymppisenä aletaan seurustelemaan, akka lihoo ja laiskistuu, ja kolmekymppisenä ihmettelee kun miestä ei kiinnosta hellyys eikä anna huomiota. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
17/29 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset aina ole haluttomia... meillä on toiste päin. Mieleni tekis niin kovasti seksiä, mutta mieheni katsoo vaan telkkaria. Ei auta halailu eikä hyväily, kyynärpäätä tulee kuiteski. Tuntuu jotenki oudolta, että mies voi olla haluton...

Vierailija
18/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on ollut samantapainen tilanne. Suhde ei edes kestänyt kovin kauaa (n. 2 vuotta), kun rupesin " lahnailemaan" . Syynä oli miehen laiskuus tunneasioissa: hellyyttä osoitti VAIN jos oli seksi mielessä. Ei paljon huvittanut hellyyttä ottaa vastaan, kun heti pitäisi olla jalat levällään. Ja seksihän oli vain miehen tyydytystä silmällä pitäen.

Eli lahnailevan naisen takaa löytyy aina tunneköyhä/laiska mies!

Minä tekisin kakkaleikkejä lukuun otamatta vaikka mitä mutta kun ei vaimolle käy. Ei kelpaa hellyys, ei esileikit, ei mikään. Märkää pillua saa vain jos vaimo on masturboinut ensin, muuten saa jyystää kuivaa. Ja mikään hellyys ennen seksiä ei kiinnosta, ainoastaan pelkkä yhdyntä onnistuu.

Minä en edes tiedä miltä pimppi tuoksuu tai maistuu. Kaksi lasta on silti tullut siitettyä. Eli turha on aina mistä syyllistää. Voisin hyväillä ja nuolla vaikka naapurin rouvaa koska kotona saa " pelkkää pimppaa" .

Älä siis yleistä, kiitos!

Vierailija
19/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi kusettaa aikuinen mies. Väitätkö tosissasi, että vaimo ei anna nuolla pillua?

Vierailija:

Minä en edes tiedä miltä pimppi tuoksuu tai maistuu.

Vierailija
20/29 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieleni tekis niin kovasti seksiä, mutta mieheni katsoo vaan telkkaria. Ei auta halailu eikä hyväily, kyynärpäätä tulee kuiteski. Tuntuu jotenki oudolta, että mies voi olla haluton...

Mieleni tekisi ja mieleni tekisi. Katsopa piruuttasi peiliin minkälainen selluliittinen läski sieltä tiiraa puhumattakaan naamavärkistä.

Ei miehillekään sentään mikä tahansa kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi