Miksi kaikki aina jauhavat peniksen PITUUDESTA eikä PAKSUUDESTA?
Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan.
Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm.
Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (56)
Ap on oikeassa. Pituudesta vouhottaminen saisi jo loppua.
Pituudesta vouhottaa yleensä miehet, joilla on pitkä soiro. Naiset taas haluaa ennemmin paksua n. 15 cm tattia
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:31"]Pituudesta vouhottaa yleensä miehet, joilla on pitkä soiro. Naiset taas haluaa ennemmin paksua n. 15 cm tattia
[/quote]
Kyllä.
Minulle käy myös pitkä ja paksu! Pienimunaisten kanssa käyn syömässä ravintolassa.
Marjut
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:36"]Minulle käy myös pitkä ja paksu! Pienimunaisten kanssa käyn syömässä ravintolassa.
Marjut
[/quote]
Mene nyt pois, aikuiset keskustelee tässä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:31"]Pituudesta vouhottaa yleensä miehet, joilla on pitkä soiro. Naiset taas haluaa ennemmin paksua n. 15 cm tattia
[/quote]
Kyllä.
[/quote]
Mulla on 14 cm ja kunnolla paksu
M31
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:55"]Mulla on 14 cm ja kunnolla paksu
M31
[/quote]
Pituus täsmää, mutta paksua tuosta ei saa kyllä tekemälläkään. Ilmankos tuo ei ole kelvannut kellekään.
m41
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"]
Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan. Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm. Oletteko samaa mieltä?
[/quote]No ei sinne väliin mitään kitkaa haluta vaan luistoa. Ei se ole terveellistäkään panna kuivana.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"]
Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan. Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm. Oletteko samaa mieltä?
[/quote]No ei sinne väliin mitään kitkaa haluta vaan luistoa. Ei se ole terveellistäkään panna kuivana.
[/quote]
Kitkaa ja luistoa tarvitaan kumpaakin. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:55"]Mulla on 14 cm ja kunnolla paksu
M31
[/quote]
Nam
Niinpä. G-piste ei ole kovin syvällä. Sitä kun operoi paksulla vehkeellä niin tekee tosi gutaa...
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:14"]Niinpä. G-piste ei ole kovin syvällä. Sitä kun operoi paksulla vehkeellä niin tekee tosi gutaa...
[/quote]
Täl taval.
Nyt löyty sopiva munamittari asiantunteville naisille:
http://paskatkirppisloydot.bellablogit.fi/files/2015/07/256.jpg
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"]Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan.
Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm.
Oletteko samaa mieltä?
[/quote]
Näinhän se on, mutta sitä mittaa mainostetaan mikä kuulostaa suuremmalta.
m41