Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki aina jauhavat peniksen PITUUDESTA eikä PAKSUUDESTA?

Vierailija
10.07.2015 |

Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan.
Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm.
Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin.. 
[/quote]
Miehenä oot siis sitä mieltä. Ohut ja pitkä ei tunnu naisella oikeissa paikoissa.
[/quote]
Mulla ainakin on g-piste niin pitkällä, että sormet ei yllä sinne asti. Pitkä penis sen sijaan osuu juuri oikein. Paksuutta en sen sijaan kauheasti kaipaa, sattuu vaan, jos on liian paksu.
[/quote]
Ootko nyt oikeasti nainen? Paksuhan tuo sitä ihanaa venymisen tunnetta.

Vierailija
22/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:55"]Mulla on 14 cm ja kunnolla paksu
M31
[/quote]
Pituus täsmää, mutta paksua tuosta ei saa kyllä tekemälläkään. Ilmankos tuo ei ole kelvannut kellekään.
m41
[/quote]
Mistä alapeukut? Kait omistaja tietää onko kelvannut vai ei.
m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin.. 
[/quote]
Miehenä oot siis sitä mieltä. Ohut ja pitkä ei tunnu naisella oikeissa paikoissa.
[/quote]
Mulla ainakin on g-piste niin pitkällä, että sormet ei yllä sinne asti. Pitkä penis sen sijaan osuu juuri oikein. Paksuutta en sen sijaan kauheasti kaipaa, sattuu vaan, jos on liian paksu.
[/quote]
[/quote]
Kyllä mulla ohuempikin venyttää, tosi paksu venyttää niin paljon, että se sattuu. Eikä kyllä riitä kaksi ensimmäistä niveltä g-pisteeseen asti millään liikkeellä. Kyllä siihen tarvitaan miehen sormet koko pituudelta.

Vierailija
24/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..  [/quote] Miehenä oot siis sitä mieltä. Ohut ja pitkä ei tunnu naisella oikeissa paikoissa.

[/quote]

öö, nainen mä kyllä olen.. Niinkuin sanoin, makuasia, vai eikö muut naiset saa olla eri mieltä? :D

Vierailija
25/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..  [/quote] Miehenä oot siis sitä mieltä. Ohut ja pitkä ei tunnu naisella oikeissa paikoissa.

[/quote]

öö, nainen mä kyllä olen.. Niinkuin sanoin, makuasia, vai eikö muut naiset saa olla eri mieltä? :D
[/quote]
Jee, en oo ainoa \o/

Vierailija
26/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään et on pituutta; voi vedellä koko pimpan mitalla. Mikään hirmu paksu (ei liian ohutkaan hyvä ole) ei tarvitse olla, koska olen aika tiukka. Keskiverto käy hyvin.

Vierailija
27/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin.. 
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mulla ohuempikin venyttää, tosi paksu venyttää niin paljon, että se sattuu. Eikä kyllä riitä kaksi ensimmäistä niveltä g-pisteeseen asti millään liikkeellä. Kyllä siihen tarvitaan miehen sormet koko pituudelta.
[/quote]
3-4 cm aukon suulta. Luulisi yltävän vähemmälläkin.

Vierailija
28/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:43"]Mä tykkään et on pituutta; voi vedellä koko pimpan mitalla. Mikään hirmu paksu (ei liian ohutkaan hyvä ole) ei tarvitse olla, koska olen aika tiukka. Keskiverto käy hyvin.
[/quote] Kuinka pitkä pimppa sulla sitten oikein on? Kokemukseni on ennemminkin ettei pitkä penis edes mahdu kokonaan sisään. Tykkään keskimitraisesta ja sen paksuisesta, että keskikokoinen naisen käsi ylttyy juuri ympärille.

Vierailija
29/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh kyllä se on se paksuua mikä parhaimmalta tuntuu, olen tätä mieltä vaikka olenkin tiukka ja synnyttämätön nuori nainen. Ei tokiihan 5cm riitä mutta olisi se 20cm jo aivan järkyttävä pituus. Mulla on muutenkin aika lyhyt ,tai vissiin vähän yleisintä lyhyempi, väli kohdunsuulle. Kohtuus kaikessa ei se kokistölkin ympärysmittakaan ny kovin kivalta kuulosta. Eli mä sanon että kultainen keskitie on paras! sopivasti pituut ja paksuut.

Vierailija
30/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:43"]Mä tykkään et on pituutta; voi vedellä koko pimpan mitalla. Mikään hirmu paksu (ei liian ohutkaan hyvä ole) ei tarvitse olla, koska olen aika tiukka. Keskiverto käy hyvin.
[/quote] Kuinka pitkä pimppa sulla sitten oikein on? Kokemukseni on ennemminkin ettei pitkä penis edes mahdu kokonaan sisään. Tykkään keskimitraisesta ja sen paksuisesta, että keskikokoinen naisen käsi ylttyy juuri ympärille.
[/quote]
Eiköhän siinä syvyydessäkin ole erossa. Lisäksi pillu laajenee seksin aikana, joten sitä on hankala mitatakaan.

Vierailija
31/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset alapeukuttaa joiden miehellä on ohut penis. Totuus on että paksuus merkitsee pituutta enemmän. En haluaisi itselleni miestä jolla on ohut penis.

Vierailija
32/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta on hyötyä eri asennoissa. Todella lyhyt toimii lähinnä lähetyssaarnaajassa ja sen variaatioissa.

Vierailija
33/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:53"]

Tykkään keskimitraisesta ja sen paksuisesta, että keskikokoinen naisen käsi ylttyy juuri ympärille.

[/quote]

En kyllä osaa hahmottaa kuinka paksua tarkoitat. Ylettyykö keskikokoinen naisen käsi esim. vessapaperihylsyn ympärille?

Vierailija
34/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

peniksillä tuo menee ympärysmitassa näin:

15-16: god tier
14-15: demigod tier
13-14: good tier
12-13: ok tier
alle 12: shit tier

Vahvistatteko naiset tämän ylilaudalla kerrotun?

Vierailija
35/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"] Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan. Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm. Oletteko samaa mieltä? [/quote]No ei sinne väliin mitään kitkaa haluta vaan luistoa. Ei se ole terveellistäkään panna kuivana.     [/quote] Kitkaa ja luistoa tarvitaan kumpaakin. Ap

[/quote]No ei voi olla kitkaa jos on luistoa.

Afrikassa naisen aukko ommellaan niin pieneksi että kitkaa muodostuu mutta se tehdään miehen takia ei naisen.
[/quote]

Luuletko tosissasi, ettei esim jäällä ole lainkaan kitkaa, vaikka se onkin liukas? Menehän takaisin fysiikan tunneille opettelemaan käsite kitka.
Riittävästi luistoa, mutta ilman pientä kitkaa ei tunnu miltään. Liika kitka ilman luistoa tekee taas kipeää.

Vierailija
36/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:08"]Ne naiset alapeukuttaa joiden miehellä on ohut penis. Totuus on että paksuus merkitsee pituutta enemmän. En haluaisi itselleni miestä jolla on ohut penis.
[/quote]

Vierailija
37/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:08"]Ne naiset alapeukuttaa joiden miehellä on ohut penis. Totuus on että paksuus merkitsee pituutta enemmän. En haluaisi itselleni miestä jolla on ohut penis.
[/quote]
[/quote]
Eipä sille koolle kukaan mitään voi, sitä saa mitä ei tilaa ja loppu on kärsimystä.
m41

Vierailija
38/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:43"]Mä tykkään et on pituutta; voi vedellä koko pimpan mitalla. Mikään hirmu paksu (ei liian ohutkaan hyvä ole) ei tarvitse olla, koska olen aika tiukka. Keskiverto käy hyvin.
[/quote]

No en ole mitannut, mut silti tiedän mikä tekee hyvää, ja kuinka teen hyvää :) Ei pitäisi olla keneltäkään pois.

Vierailija
39/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Paksu on mukavempi kuin kohtupora.

Vierailija
40/56 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus ratkaisee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi