Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en jaksa anopin vierailuja

Vierailija
10.07.2015 |

Anoppi ja miehensä tulevat meille lomailemaan täysihoidolla. Miten kestän monta päivää? Prkele, ei olla päästy itse mihinkään lomalle ja tämäkin vielä. Miksi, oi miksi eivät suostu menemään hotelliin tai muuhun majoitukseen? Tosi kiva, vettä sataa ja saa kuunnella niiden valitusta ja mahtailua. Mitä teen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään erityistä, äläkä passaa. Voit esim mainita että "ostin keittoainekset", me lähdetään lasten kanssa ulos, moro. Sitäpaitsi eikös se ole vähänniinkuin miehesi homma hoitaa tää juttu?

Vierailija
22/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähette muka jonnekin yökylään niin eivät päivystä siellä odottamassa. Tai sanot että jotkut muut harvoin käyvät vieraat tulevat ja jäävät yöksi. Jotain. Ei sun ole pakko niitä majoittaa vaikka kuinka olisivat sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luistaa kaikesta. Eikä halua niitä tänne ollenkaan. Anoppi ei ole ollut mikään vuoden äiti - ehdokas koskaan. Eivät ole hyvissä väleissä ja anopin miehen kanssa eivät tule juttuun ollenkaan. Kait se on vaan kestettävä se kitinä ja pään aukominen jos ei passaa niitä.

Vierailija
24/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päivää ennen saapumista viesti että löysittekin kivan äkkilähdön joten vierailu ei onnistu. Sitten vaan kotona verhot kiinni ja toivotte että kukaan ei käräytä teitä ;)

Vierailija
25/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suuremmalla syyllä jos mieskään ei niitä sinne halua!

Vierailija
26/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti sitä mieltä, että puolison vanhempien vierailu on jotenkin kohtuutonta? Jos vaikka asuvat kaukana ja tulevat siksi useiksi päiviksi? Mitä jos teidän miehenne ei päästäisi teidän vanhempia kylään, olisitteko mielissänne?

Minun toisella puolella Suomea asuvat appivanhemmat vierailevat meillä ehkä pari kertaa vuodessa, 1vk kerrallaan. En ole koskaan valittanu asiasta, onhan kyseessä mieheni isä ja äiti.. ja lastemme isovanhemmat.

Vierailija
27/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:24"]Otan osaa. Maksakaa niille hotelli.
[/quote] on kokeiltu. Loukkaantuvat syvästi, koska haluavat majoittua meillä.
[/quote]

No voi mönjä... :s

Vierailija
28/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:46"]Mies luistaa kaikesta. Eikä halua niitä tänne ollenkaan. Anoppi ei ole ollut mikään vuoden äiti - ehdokas koskaan. Eivät ole hyvissä väleissä ja anopin miehen kanssa eivät tule juttuun ollenkaan. Kait se on vaan kestettävä se kitinä ja pään aukominen jos ei passaa niitä.
[/quote]

No jossei mieskään halua heitä niin hänen tehtävänsä ilmoittaa siitä äidilleen :o ei auta luistaa nyt

Vierailija
29/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:56"]Oletteko oikeasti sitä mieltä, että puolison vanhempien vierailu on jotenkin kohtuutonta? Jos vaikka asuvat kaukana ja tulevat siksi useiksi päiviksi? Mitä jos teidän miehenne ei päästäisi teidän vanhempia kylään, olisitteko mielissänne?

Minun toisella puolella Suomea asuvat appivanhemmat vierailevat meillä ehkä pari kertaa vuodessa, 1vk kerrallaan. En ole koskaan valittanu asiasta, onhan kyseessä mieheni isä ja äiti.. ja lastemme isovanhemmat.
[/quote]

Yada yada

Vierailija
30/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:25"]Ratkaisu on niin pieni asunto että eivät halua tulla ollenkaan.
[/quote]

Onkohan noin? :D
Minä asun mieheni kanssa (vielä toistaiseksi) pienen pienessä yksiössä, ja tämä pariskunta tuppaa tulla yökyläilemään milloin lystäävät, kerran kuussa.
Kaikista raivostuttavinta on tämä heidän äärimmäinen "olen kuin kotonani"-asenne. Anoppi nimittäin lupaa kysymättä käy suihkuttelemassa hyllyltäni KALLIITA parffyymejani!! Ekan kerran kun näin niin kieltämättä järkytyin.....
Hajottaa :D help me
-Charlotte

Vierailija
31/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun olisivatkin normaaleja, mutta ovat ylimielisiä ja vaativia. Mielelläni passaisin ja nukkuisin itse vaikka teltassa. En voi ymmärtää, miten jotkut voivat tulla kuin omaan kotiinsa ja olla niin röyhkeitä.

Vierailija
32/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmojen miniöiden kokoontumisajot.. Yhyy, anoppi suihkutti salaa parfyymia... :D

Vierailija
33/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpee käytöstäsi.

Vierailija
34/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:25"]Ratkaisu on niin pieni asunto että eivät halua tulla ollenkaan.
[/quote]

Onkohan noin? :D
Minä asun mieheni kanssa (vielä toistaiseksi) pienen pienessä yksiössä, ja tämä pariskunta tuppaa tulla yökyläilemään milloin lystäävät, kerran kuussa.
Kaikista raivostuttavinta on tämä heidän äärimmäinen "olen kuin kotonani"-asenne. Anoppi nimittäin lupaa kysymättä käy suihkuttelemassa hyllyltäni KALLIITA parffyymejani!! Ekan kerran kun näin niin kieltämättä järkytyin.....
Hajottaa :D help me
-Charlotte
[/quote] Juuri tätä tarkoitan. Kollataan kaikki kaappeja myöten ja vaaditaan ruokaa ja kahvia pöytään tarjoiltuna. Vastalahjaksi saa sitten mahtailua ja paskaa. En kestä!

Vierailija
35/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun aloittajan kaltaisia kynnysmattoja, mutta toisaalta he ovat välillä ihan hyödyllisiä.

Vierailija
36/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin appivanhemmissa kieltämättä ärsyttää se, että tv:n kaukosäädin omitaan vierailun ensiminuuteista lähtöpäivään saakka. Kanavaahan EI sitten vaihdeta, jos appi/anoppi istuu sohvalla, ts. klo 8-22 välillä. Muuna aikana saa hiukan katsoa oma lempisarjaa, jos on fiksuna sen etukäteen laittanut tallennukseen.

Kaapit syödään tyhjäksi, kahvit juodaan ja tilalle ostetaan halvinta Xtra-kahvia tai vastaavaa. Savutetaan pihalla röökiä, tumpataan minne tahdotaan (mitä, jos lapseni löytäisi tumpin ja söisi sen?).. Röökin jälkeen ei a) pestä käsiä b) syödä esim. Mynthon-pastillia, että oksennusrefleksin aiheuttava hengityksen haju vaimenisi.. Appiusko yskii limaista röhäyskäänsä lasten päälle, ei koskaan peitä suutaan...

Viime vierailun jälkeen olin ihan uuvuksissa :O

Vierailija
37/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:24"]Otan osaa. Maksakaa niille hotelli.
[/quote] on kokeiltu. Loukkaantuvat syvästi, koska haluavat majoittua meillä.
[/quote]

Mitä sitten?

Itsehän he käyttäytyvät typerästi, mahtailevat ja valittavat sekä tunkevat teille lastenhuoneeseen nukkumaan. Kyllä siitäkin voi loukkaantua verisesti.

Vierailija
38/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:56"]Oletteko oikeasti sitä mieltä, että puolison vanhempien vierailu on jotenkin kohtuutonta? Jos vaikka asuvat kaukana ja tulevat siksi useiksi päiviksi? Mitä jos teidän miehenne ei päästäisi teidän vanhempia kylään, olisitteko mielissänne?

[/quote] Omat vanhempani eivät koskaan majoittuisi kenenkään nurkissa. Hotelli ja asuntoauto on sitä varten. Emme mekään mene anopille yökylään kun ei ole tilaa. Emmekä kyllä muutenkaan. Kahvilla voi käydä ja se siitä.

Vierailija
39/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kivaa ole kun käyttää kalliita parfyymeitasi, mutta eräs mun vieras meni tutkimaan mun lääkelaatikot ja käytti mun nenäsuihkettani -yöööök!! Onneksi kertoi tästä mulle; lahjoitin sen nenäsuihkeen sitten hänelle ihan omaksi....

Vierailija
40/54 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun ei saa olla kotonaankaan rauhassa. Olen sen verran epäsosiaalinen etten jaksa ketään montaa päivää. Paitsi omia lapsia ja miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan