en jaksa anopin vierailuja
Anoppi ja miehensä tulevat meille lomailemaan täysihoidolla. Miten kestän monta päivää? Prkele, ei olla päästy itse mihinkään lomalle ja tämäkin vielä. Miksi, oi miksi eivät suostu menemään hotelliin tai muuhun majoitukseen? Tosi kiva, vettä sataa ja saa kuunnella niiden valitusta ja mahtailua. Mitä teen?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:17"]Halveksun aloittajan kaltaisia kynnysmattoja, mutta toisaalta he ovat välillä ihan hyödyllisiä.
[/quote]Klassinen narsisti. He ajattelevat ihmisistä noin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:17"]Halveksun aloittajan kaltaisia kynnysmattoja, mutta toisaalta he ovat välillä ihan hyödyllisiä. [/quote]Klassinen narsisti. He ajattelevat ihmisistä noin.
[/quote]En ole narsisti. Halveksun vain kynnysmattoutta ihmisessä enemmän kuin juuri mitään muuta ominaisuutta. Noin selkärangattomat ihmiset ansaitsevat kaiken paskan, jota he elämässä saavat.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:17"]Halveksun aloittajan kaltaisia kynnysmattoja, mutta toisaalta he ovat välillä ihan hyödyllisiä. [/quote]Klassinen narsisti. He ajattelevat ihmisistä noin.
[/quote]En ole narsisti. Halveksun vain kynnysmattoutta ihmisessä enemmän kuin juuri mitään muuta ominaisuutta. Noin selkärangattomat ihmiset ansaitsevat kaiken paskan, jota he elämässä saavat.
[/quote] Mitä itse tekisit? T. Se kynnysmatto
Vieraspatjat pitää aina olla hemmetin ohuet ja huonot. Sellaiset että niissä on tosi huono nukkua. Silloin ei vieraat jää liian moneksi yöksi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:17"]Halveksun aloittajan kaltaisia kynnysmattoja, mutta toisaalta he ovat välillä ihan hyödyllisiä. [/quote]Klassinen narsisti. He ajattelevat ihmisistä noin. [/quote]En ole narsisti. Halveksun vain kynnysmattoutta ihmisessä enemmän kuin juuri mitään muuta ominaisuutta. Noin selkärangattomat ihmiset ansaitsevat kaiken paskan, jota he elämässä saavat. [/quote] Mitä itse tekisit? T. Se kynnysmatto
[/quote]Sanoisin, että valitettavasti emme voi tarjota majoitusta mutta että voimme hyvin maksaa puolet hotellista (olettaen että todella haluamme heidät kylään). Tai siis näin vaimoni sanoisi, jos kyse olisi hänen vanhemmistaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:39"]
Vieraspatjat pitää aina olla hemmetin ohuet ja huonot. Sellaiset että niissä on tosi huono nukkua. Silloin ei vieraat jää liian moneksi yöksi.
[/quote]henkisesti heikon ihmisen raukkamaista piiloaggressiivisuutta. Lakkaa vätystelemästä ja sano suoraan, jos teille ei sovi tulla.
Otan osaa, mun äiti on aivan samanlainen. Kun hän tulee käymään, niin hän haluaa nukkua meillä sohvalla. Asumme sentään nykyisin kaksiossa, mutta ennen asuimme yksiössä ja siltikin tuli yökylään. Avopuoliso lähtee aina muualle yöksi ja pitäisi varmaan itsekin, on tossa mun rakkaassa äidissä vain niin paljon kestettävää. Koko vierailun ajan kaiken pitäisi toimia kuten hän haluaa: nukkumaan klo 21, herätys klo 06, ruoka-ajat 11 ja 15 jne. Eikä hän usko mitään puhetta tai loukkaantuu syvästi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:50"]
Otan osaa, mun äiti on aivan samanlainen. Kun hän tulee käymään, niin hän haluaa nukkua meillä sohvalla. Asumme sentään nykyisin kaksiossa, mutta ennen asuimme yksiössä ja siltikin tuli yökylään. Avopuoliso lähtee aina muualle yöksi ja pitäisi varmaan itsekin, on tossa mun rakkaassa äidissä vain niin paljon kestettävää. Koko vierailun ajan kaiken pitäisi toimia kuten hän haluaa: nukkumaan klo 21, herätys klo 06, ruoka-ajat 11 ja 15 jne. Eikä hän usko mitään puhetta tai loukkaantuu syvästi.
[/quote]Ja ikää oli?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:52"]
[/quote]Ja ikää oli?
[/quote]
Mulla vai? Olen parikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:01"]
[/quote]Ja ikää oli?
[/quote]
[/quote]Olisiko jo aika katkaista napanuora ja luovuttaa äidillesi vastuu hänen omista tunteistaan?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:56"]Oletteko oikeasti sitä mieltä, että puolison vanhempien vierailu on jotenkin kohtuutonta? Jos vaikka asuvat kaukana ja tulevat siksi useiksi päiviksi? Mitä jos teidän miehenne ei päästäisi teidän vanhempia kylään, olisitteko mielissänne?
Minun toisella puolella Suomea asuvat appivanhemmat vierailevat meillä ehkä pari kertaa vuodessa, 1vk kerrallaan. En ole koskaan valittanu asiasta, onhan kyseessä mieheni isä ja äiti.. ja lastemme isovanhemmat.
[/quote]
Sehän riippuu ihan siitä miten appivanhemmat käyttäytyvät. Itselläni on niin ihana anoppi, että on meille tervetullut koska tahansa. Sitten samaan aikaan ystävälläni on anoppi, joka on käytöksellään usein saanut ystäväni itkemään. Sellaista en itsekään vierailulle haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:01"]
[/quote]Ja ikää oli?
[/quote]
[/quote]Olisiko jo aika katkaista napanuora ja luovuttaa äidillesi vastuu hänen omista tunteistaan?
[/quote]
Tiesin, että sanot näin seuraavaksi :D Olen yrittänyt, niinkin kovasti, että välit on mennyt. Nyt vain olen hyväksynyt, että äitini sattuu olemaan sellainen kuin on. Hän on muutenkin vähän heikkolahjainen, joten puhekaan ei mene perille.
Tota noin kuten tuolla aiempana jo oli, ne on miehesi vanhempia. Koeta nyt relata.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:56"]Oletteko oikeasti sitä mieltä, että puolison vanhempien vierailu on jotenkin kohtuutonta? Jos vaikka asuvat kaukana ja tulevat siksi useiksi päiviksi? Mitä jos teidän miehenne ei päästäisi teidän vanhempia kylään, olisitteko mielissänne? Minun toisella puolella Suomea asuvat appivanhemmat vierailevat meillä ehkä pari kertaa vuodessa, 1vk kerrallaan. En ole koskaan valittanu asiasta, onhan kyseessä mieheni isä ja äiti.. ja lastemme isovanhemmat. [/quote] Omat vanhempani eivät koskaan majoittuisi kenenkään nurkissa. Hotelli ja asuntoauto on sitä varten. Emme mekään mene anopille yökylään kun ei ole tilaa. Emmekä kyllä muutenkaan. Kahvilla voi käydä ja se siitä.
[/quote]
Eli jos vanhemmat matkustavat lapsen luokse vaikkapa toiselta puolen Suomea, ainoa sopiva majoituspaikka olisi hotelli? Öö..