Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei halua seksiä, voiko syynä olla muu kuin että oma kumppani ei viehätä tai että on toinen nainen?

Vierailija
22.02.2022 |

Miehet! Voiko teillä olla kausia ettei vain paneta? Jos ette kumppanin kanssa, niin runkkaatteko silloin?

Oma mieheni ei ole halunnut minun kanssa seksiä 3 kuukauteen. Kuukausi sitten pantiin koska herätin hänet suihinotolla ja silloin mies innostui hommasta että ehdotti panoa. Mutta muuten kun olen tehnyt aloitteita (2kk tauko ennen tota herätystä) niin ekan kk ehdottelin ja pukeuduin kerran viikossa provosoivasti, mutta sain vastaukseksi vain että ei tee mieli. Sit en kk ehdotellut mitään, kunnes kyllästyin ja kokeilin tota nukkuvan miehen herättelyä.

Sen jälkeen mies ei ole tehnyt elettäkään seksin suhteen, viikko siitä kysyin mikä on ja sanoo ettei paneta kun stressaa tulevaa (tiivistetysti vetosi koronan/Ukrainan tilanteeseen ja niitten takia siihen et meidän työt/rahat menee ja joudutaan myymään talo alihintaan).

Eli mitä tehdä? Voiko olla toinen nainen kuvioissa, mä muuttunut epäviehättäväksi 5w jälkeen, vai voiko olla että mies oikeasti stressaa maailman tilannetta niin paljon ettei enää tee mieli seksiä? Itsemurhaa ei kuulemman haudo kun: "siitä ei oo mitään hyötyä meidän pojalle vaikka hän kuolisi, ei se tätä maailman tilannetta muuta".

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on miehelle huomattavasti vaativampi suoritus kuin naiselle, pitää saada vehje pystyyn, eikä kiihottumista voi teeskennellä. Nainen kykenee seksiin koska vaan vaikka liukkarin avulla. Sitä munaa ei vaan enää jaksa saada pysyyn jos seksi on liian virikkeetöntä ja arkista, ja jos nainen on muuttunut perinteiseen tyyliin "kehopositiiviseksi" papin aamenen jälkeen. Mies kiihottuu visuaalisesti, ja jos ei näkymät miellytä ja seksi muutenkin tylsää, ei siitä tule mitään vaikka yrittäisi. Siksi mies saattaa vaikuttaa haluttomalta, kun ei halua sitä nöyryytystä kokea ettei seisokaan. Pitkässä parisuhteessa siihen hommaan pitää panostaa, ei riitä että on säälistä joskus perse pystyssä naama norsunvitulla.

Näinhän se on. Onneksi on sininen pilleri, aika monet  50+ aviomiehistä käyttää, mitä ollaan juteltu ystävien kanssa.  Mies voi luottaa eikä tartte pelon takia esittää halutonta.

nim. merk. Seksiä saman ihmisen kanssa ehkä 2000 kertaa 30 vuoden aikana

Vierailija
122/126 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä syitä

1. Sairaus

2. Stressi

3. Liiat kotityöt

4. Likkumattomuus

5. Ruokavalio, erityisesti runsas sokeri

6. Vaimon jatkuva nalkutus

7. Kivut, liittyy kyllä sairauteen

8. Paljon lapsen kanssa olo, laskee testosteronia

9. Alhainen testosteroni

10. Runsas tupakointi tai alkoholi

11. Itsetunto nollissa

12. Masennus

13.Väsymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä listoja. Lisään vielä: liiallinen poken käyttö.

Vierailija
124/126 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä syitä

1. Sairaus

2. Stressi

3. Liiat kotityöt

4. Likkumattomuus

5. Ruokavalio, erityisesti runsas sokeri

6. Vaimon jatkuva nalkutus

7. Kivut, liittyy kyllä sairauteen

8. Paljon lapsen kanssa olo, laskee testosteronia

9. Alhainen testosteroni

10. Runsas tupakointi tai alkoholi

11. Itsetunto nollissa

12. Masennus

13.Väsymys

Nalkuttava vaimo. Tähän on AINA joku syy, ei kukaan huvikseen nalkuta päivästä toiseen samoista asioista

Vierailija
125/126 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yli vuoteen mitään ja mua niin ihmetyttää mikä voi olla syy.Nukkuu sohvalla ja elää ihan eri elämää.49v tapaus mun mies.

Vierailija
126/126 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissiliitto, naiset ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme