Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa itsetuntonne mittaaminen miehen erektiolla

Vierailija
10.07.2015 |

http://www.vauva.fi/keskustelu/4521421/ketju/mieheni_stondis_loppuu_mua_nuollessa_normaalia

Miehen erektion vahtaaminen ja sen perusteella oman haluttavuutenne mittaaminen on juuri se, mikä niitä erektiohäiriöitä aiheuttaa. Usein tähän liittyy käytös, jossa siihen penikseen ei edes kosketa vaan odotetaan, että stondis on, se kestää ja se kestää juuri niin kauan kuin nainen haluaa ILMAN erityistä fyysistä stimulointia: pelkkä visuaalinen panos riittää, JOS olette riittävän haluttavia. Ei näin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on testotasot kunnossa ja muutenkin vertaiseni sonni ei tällaista ongelmaa edelleenkään olisi. Se on ihan naisten oma moka jos menevät bylsimään löysämunia.

Vierailija
2/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on erilaisia. Se stondis voi olla kivikova ilman mitään erityistä tekemistä, vaikka mies voisi pitää naista epäkiihottavana. Samalla tavalla stondis voi laskea tai sitä ei saa edes aikaan ilman fyysistä stimulaatiota, vaikka mies pitäisi naista maailmankaikkeuden haluttavimpana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:51"]

Jos miehellä on testotasot kunnossa ja muutenkin vertaiseni sonni ei tällaista ongelmaa edelleenkään olisi. Se on ihan naisten oma moka jos menevät bylsimään löysämunia.

[/quote]

Kuivapilluisen ja yksinäisen miesvihaajan provoilua. 

Vierailija
4/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:51"]

[/quote]

Kuivapilluisen ja yksinäisen miesvihaajan provoilua. 

[/quote]

Ei ole vaikka löysämunat eivät halua tunnustaa että olen heitä kovempi panomies, nyt ja aina.

Vierailija
5/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:54"]

Ei ole vaikka löysämunat eivät halua tunnustaa että olen heitä kovempi panomies, nyt ja aina.

[/quote]

Ketjun aloittajan ominaisuudessa ilmoitan, että voimme sopia sinun olevan minua kovempi panomies, nyt ja aina.

...so?

Vierailija
6/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nyt annan oman panokseni tähän asiaan, siteraan erästä suurta 1900-luvun alun ajattelijaa (H.G Yllegundeström):

"WUAAAA KILIMANJARO!!! KILIMANJARO!!! ULULULUAAAAA! ULULULULULU!"

Vierailija
7/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mittaakaan, mutta joskus kiinnosti tietää onko tavallista, että erektio pysyy vaikkei sitä stimuloitaisi juuri sillä hetkellä.

Vierailija
9/9 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois erittäin hyvä erektio, mutta ei kenelleekään naiselle kelpaa. Menee koko nuoruus sinkkuillessa ja sitten varmaan kohta lähestyn ikää että menee ohi sekin etuus.