Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisittekio ystävällisesti estää niitä lapsianne paiskomasta autoovea kylkeen?!

Vierailija
10.07.2015 |

ALkaa ottaa todella päähän. Uudehkossa autossamme on varmaan kymmenen klommoa, ja lisää tulee koko ajan.

Pahin on naapurin kolme lapsinen pellossa elävä perhe, myös uimahallit ja jäähallit on vakio klommopaikkoja. Joku yksittäinen on tullut kaupan parkkiksellakin. Uskokaa jo, että alle kouluikäinen ei osaa tulla yksi ulos autosta paislkaamatta sitä naapurin autoon!

Ja ei, koskaan ikinä kukaan ei ole tullut pahoittelemaan klommottamista.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:07"]

Et vastannut kysymykseeni.

[/quote]

Jos se on siitä kiinni niin ei haittaa jotkut mun tavaroissa yhtään.

[/quote]

Siis lommot ei haittaa. Ei ne laitteiden toimivuuden mitenkään vaikuta.
[/quote]
Mites jos annan meidän tenaville muutaman spray purkin ja tulisivat maalailemaan vähän sun ulko-ovea. Sekään ei haittaa?

Vierailija
2/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:26"]

Mites jos annan meidän tenaville muutaman spray purkin ja tulisivat maalailemaan vähän sun ulko-ovea. Sekään ei haittaa?

[/quote]

Siitä vaan. Mulle on ihan sama onko mun vuokrakämpän ovi yksi- vai monivärinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko itse ystävällisesti jättää autosi johonkin muualle, kuin lapsiperheille tarkoitettuun pysäköintiruutuun? Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, kun kaikki lapsettomat pariskunnat, eläkeläiset, nuoret miehet ym. jättävät autonsa leveille lapsiperheille tarkoitetuille paikoille. Paikoissa on isot kyltit ja maalaukset, mutta ei mene millään jakeluun, kenelle ne on tarkoitettu. Kiva aina jättää oma auto tosi ahtaaseen väliin, sieltä sitten pujottelen ja yritän saada pientä lastani pois turvaistuimesta. Toiset autot tekevät tahallaan kiusaa ja vetävät ihan kiinni, kun huomaavat takana olevan turvaistuimen..

Vierailija
4/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:26"]

Siitä vaan. Mulle on ihan sama onko mun vuokrakämpän ovi yksi- vai monivärinen.
[/quote]
Jotenkin arvasin, että nämä lommottajien vanhemmat ovat näitä vihervassareita, jotka varmaan itsekin osallistuu paikkojen lommotteluun itsenäisyyspäivän kulkueissaan.

Vierailija
5/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja auto kauemmas

Vierailija
6/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monet aikuiset osaavat sen kolhimisen myös. Ainoa keino millä voit yrittää vähentää autoosi tulevia klommoja ja naarmuja, on jättää auto mahdollisimman kauas muista autoista.

Mullakin komeilee auton kyljessä kaupan pihalla tulleet "hienot" jäljet, mutta onneksi mulla onkin tuollainen reilun parin tonnin pommi, joten ei harmita ihan hirveästi eikä ole hirvittävä rahallinen ja kosmettinen haitta.

Vierailija
7/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ajat toisen kylykeen kii parkisa. Itellä vanaha paska auto ja AINA ku joku ajaa parkisa ahtaasti kylykeen niin vejän täysillä uuteen autoon kunnon lommon/naarmut. Sitä voi opetella jättään väliä toisiin että saa sen oven auki.

Vierailija
8/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:14"]Mitäs ajat toisen kylykeen kii parkisa. Itellä vanaha paska auto ja AINA ku joku ajaa parkisa ahtaasti kylykeen niin vejän täysillä uuteen autoon kunnon lommon/naarmut. Sitä voi opetella jättään väliä toisiin että saa sen oven auki.
[/quote]
Jospa kuitenkin nostaisit pyyhkijän ylös, menee paremmin perille, kun sen huomaa heti autolle tullessa

Vierailija
9/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Sanon aina parkkipaikalla vilkaalle (ei katso ympärilleen ennenkuin menee, ei oikein osaa varoa) kuusivuotiaalleni että ei avaa sitä ovea itse. Vain jos on tyhjää saa luvan avata oven itse. Ei se tahallaan paukauttaisi, eikä pahuuttaan, mutta varomattomuuttaan. Kyllä se varovaisuuskin sen päähän vielä uppoaa.

Vierailija
10/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* lommo

Vierailija
11/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:16"]Toivottavasti mukulat paiskovat ovia  jatkossakin mahdollisimman lujaa ja usein muihin autoihin. Huvittaa nämä ihmiset joille auto on pyhä lehmä.
[/quote]
Tullaankin lasten kanssa spraymaalilla vetäisemään vaikka ulko-ovesi uuteen uskoon. Toisen omaisuutta ei edelleenkään saa rikkoa, urpå

Vierailija
12/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:16"]

Toivottavasti mukulat paiskovat ovia  jatkossakin mahdollisimman lujaa ja usein muihin autoihin. Huvittaa nämä ihmiset joille auto on pyhä lehmä.

[/quote]

Eli toisen kallista omaisuutta voi mielin määrin pistää paskaksi siksi että on itse kasvattajana saamaton ihmisperse?

Vierailija
13/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:16"]

Toivottavasti mukulat paiskovat ovia  jatkossakin mahdollisimman lujaa ja usein muihin autoihin. Huvittaa nämä ihmiset joille auto on pyhä lehmä.

[/quote]

Jaxuhali!<3

Vierailija
14/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia lommo-törppöjä on. Eivät osaa ajatella kuin itseään. Eivätkä opeta lapsiaan kunnioittamaan toisten omaisuutta. Pitäis joutua korvaamaan tuollaisetkin vahingonteot! Ihmettelen muutenkin, miksi alle kouluikäisten annetaan könytä itsekseen autosta pois, koska parkkihallit ovat aika vaarallisia paikkoja lapsille. Autonperän takaa ei tod. huomaa lyhyttä lasta, vaan voi peruuttaa vahingossa päälle.

Parkkikset on myös ahtaita, koska ruutujen koko on jostain 70-luvulta, mutta autot kasvaneet.

Vierailija
15/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä.. taloyhtiön parkkipaikalla jossa on määrätyt/nimetyt paikat ja muutenkin ahtaat tilat ei ole mahdollista pysäköidä huomattavan kauas muista.

Vierailija
16/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:14"]

Mitäs ajat toisen kylykeen kii parkisa. Itellä vanaha paska auto ja AINA ku joku ajaa parkisa ahtaasti kylykeen niin vejän täysillä uuteen autoon kunnon lommon/naarmut. Sitä voi opetella jättään väliä toisiin että saa sen oven auki.

[/quote]

Mitäkö ajan. Mikä hitto siinä on vaikka ajat autosi kauinmaiseen kulmaan niin siinä on auto kyljessä kiinni molemmin puolin, vaikka tilaa ympärillä kuinka monta ruutua. 

Ps. se autossa olevan kamera on ihan nauhoittava.

Vierailija
17/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kallis auto? Ihan ne aikuiset yleensä vetävät oven kylkeen.

Vierailija
18/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran omin silmin kun lapsi paiskasi auton oven oman autoni kylkeen. Naama norsunvitulla mamma siinä yritti aluksi soittaa suutaan, minä soitin poliisin paikalle ja jopas vaan mamma maksoi korjauskulut.

Vierailija
19/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:18"]

Tullaankin lasten kanssa spraymaalilla vetäisemään vaikka ulko-ovesi uuteen uskoon. Toisen omaisuutta ei edelleenkään saa rikkoa, urpå

[/quote]

Ihan rauhassa. Mulla on ihan minkä värinen kämpän ovi on, mutta taloyhtiö saattaa ottaa yhteyttä.

Vierailija
20/80 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:18"]

Eli toisen kallista omaisuutta voi mielin määrin pistää paskaksi siksi että on itse kasvattajana saamaton ihmisperse?

[/quote]

Ei lommot autoon toimivuuteen vaikuta. Sillä pääsee siltikin paikasta A paikkaan B.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi