Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat hirveitä

Vierailija
10.07.2015 |

Viimeistään työelämään astuessa aikuisiällä sen tajuaa: ihmiset ovat hirveitä. Ilkeilyä, piilovittuilua, seläntakanapuhumista, juonittelua, katkeruutta...jokainen työpaikka, jossa olen tähän saakka ollut on ollut sellainen, että siellä on vähintään kaksi hirviöpersoonallisuutta. Välillä tuntuu ettei kestä. Valitettavasti tämä vauva.fi indikoi aika usein todelllisuutta, tälläisiä paskapäitä ne ihmiset ovat. Pahimpia ovat keski-ikäiset naiset, joilla on opistotason tai amk-koulutus. Katkeruus oikein paistaa kilometrin päähän ja kaikkia lyödään, jotka ovat "alempana" organisaatiossa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit. Mutta on pakko olla töissä koska työelämä = arvokkuus eikä kukaan voi olla työtön koska alkoholisti.

Vierailija
2/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkuja on ollut aina ja tulee olemaan..ne kannattaa jättää omaanarvoonsa...Yleisesti kannattaa toimia ihmisten kanssa jotka levittävät ympärilleen positiivista energiaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääsee kun ei sano sanaakaan näille paskiaisille.

Mulle on jäänyt sellainen maku, että tätä ylimielisyyttä ja paskapäisyyttä esiintyy eniten vähäjärkisillä. Vähäjärkisyys ei myöskään katso koulutusta taikka muutakaan saavutusta koulusta.

Järki ja kirjatieto ovat asiat erikseen.

Tervesii korsost.

Vierailija
4/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 05:38"]

Mulkkuja on ollut aina ja tulee olemaan..ne kannattaa jättää omaanarvoonsa...Yleisesti kannattaa toimia ihmisten kanssa jotka levittävät ympärilleen positiivista energiaa..

[/quote]

Aina ei voi. Saatanan kusiaivot vituttaa, mutta ei niitä aina voi vältellä

Vierailija
5/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, siksi kannattaa tutustua vapaa-ajalla hyviin tyyppeihin.

Vierailija
6/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voisikin valita omat työkaverinsa. Tsiisus. Kun työnsä hoitaa täydellisesti, niin sitten seläntakana haukutaan edes pukeutumista tai persoonallisuutta. Ja keksitään vähän omia paskajuttuja päälle. Vihaan ihmisiä.

Vierailija
7/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu on se, että joskus lapsena luuli aikuisten olevan luotettavia ja fiksuja. NOT. -ap

Vierailija
8/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas saa lähteä töihin. Pitää pitää pitää rauhallinen ja tyyni fasadi kuunnellessa törkeää haukkumista ja kestäessä sitä paskailmapiiriä. Truly I am nothing.

Vierailija
9/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en kestä ihmisiä työpaikalla siks työtön jo toista vuotta.

Vierailija
10/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellään et miks ihmiset vetää Suomessa masennuslääkkeitä ja tekee itsemurhia. No miksiköhän? Kun pitää olla olemassa näitä mielisairaita ihmispaskajuntteja, joille ilkeily ja toisista paskan puhuminen on nautinto.

Vierailija
11/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset on ilkeitä ja vältän kyllä naisia. Itse olen 50v. ja en ole ilkeä. Tykkään itseäni vanhemmista naisista. Olen oppinut että pysyn kaukana ilkeistä ihmisistä, työpaikka on ainut paikka missä se ei onnistu.

Vierailija
12/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:kin lienee ihminen :D

Vierailija
13/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 07:16"]Aina ihmetellään et miks ihmiset vetää Suomessa masennuslääkkeitä ja tekee itsemurhia. No miksiköhän? Kun pitää olla olemassa näitä mielisairaita ihmispaskajuntteja, joille ilkeily ja toisista paskan puhuminen on nautinto.
[/quote]

Niinpä. Näin se menee kun kiusaajia hyysätään ja kiusatut laitetaan muka mielisairaina hoitoon.

Vierailija
14/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla niin herkästi loukkaantuva!!!!

Vierailija
15/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus!

Vierailija
16/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö töissä tulisi keskittyä työn tekemiseen ja siihen kuinka sen voisi tehdä tehokkaammin ja tuloksekkaammin?

Työnantajan pitäisi ottaa vakavasti nämä työilmapiiriä huonontavat tyypit.

Tehkäämme työmme hyvin ja keskittykäämme siihen. Vapaa-aikana työajan ulkopuolella voidaan sitten keskittyä jonninjoutavuuteen.

Vierailija
17/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tommosille paskanjauhajille pitää laittaa jauhot suuhun! Ei siten, että alenee itse puhumaan paskaa/haukkumaan takaisin, vaan sanoo asiallisesti mutta helvetin vaativasti että paskanjauhanta saa luvan loppua nyt. Puhu kuin viholliselle, joka pitää verbaalisesti murtaa ja saada tajuamaan oma tyhmyytensä.

Vierailija
18/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:34"]

Mun mielestä tommosille paskanjauhajille pitää laittaa jauhot suuhun! Ei siten, että alenee itse puhumaan paskaa/haukkumaan takaisin, vaan sanoo asiallisesti mutta helvetin vaativasti että paskanjauhanta saa luvan loppua nyt. Puhu kuin viholliselle, joka pitää verbaalisesti murtaa ja saada tajuamaan oma tyhmyytensä.

[/quote]

Jospa ei kuitenkaan. Semmonen kevyt halveksunta luultavasti tehokkaampaa. "Mulla ku ei oo halua saati tarvetta muiden ihmisten arvostelemiseen ja haukkumiseen, ymmärrän kyllä teillä muilla saattaa olla".

Vierailija
19/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia mä en tulekaan ikinä tekemään mitään töitä ja tapan itseni alle kolmikymppisenä. Ihmiset on liian tyhmiä mulkkuja jotta jaksaisin elää.

Vierailija
20/37 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille katkerille kusipäille on tyypillistä se, että luullaan, että ollaan saavutettu jotain hyvin merkittävää ja haukutaan "alempana olevia", vaikka itse ollaan ehkä juuri juuri keskitasolla samassa asiassa.

Esimerkiksi sairaanhoitajien (AMK) käsittämätön vähättely lähihoitajia (ammattikoulu) kohtaan. Monilla työpaikoilla jopa psykoottisen tason harhaluuloja oman koulutuksen ja osaamisen arvosta ja tasosta.

Ei oikeasti korkeasti koulutetut, kuten lääkärit vähättele ketään meillä töissä.

Tämä siis esimerkkinä, pätee muuallakin. Eivät oikeasti rikkaat hauku alle 2000€ tienaavia, vaan ne juuri ja juuri 2800€ tienaavat - ovat olevinaan niin rikkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi