Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedinkö herneen nenään ihan turhasta - miehestä tietysti kysymys...

Vierailija
27.07.2015 |

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä reilut pari vuotta, emme asu yhdessä. Useimmiten olemme kuitenkin yhdessä jomman kumman luona, enimmäkseen niin, että silloin kun minä pääsen (lapseni ovat isällään), menen miehen luokse siksi aikaa. Joskus sitten taas, kun lapset ovat minulla, ei mieheni tule meille vaan on kotonaan.

Viime vkolla olin pari yötä miehen luona ja sitten lähdin kotiini... Mies ei tullut torstaina, ei perjantaina - meni kaverinsa kanssa matsiin, ei siinä mitään, lauantaina kun kysyin, olisiko tulossa, vastasi, että katsoo ensin urheilua, sitten menee saunaan ja sitten ei enää jaksa.

Ja kyllä, vedin herneen nenään siitä, että ei jaksa(!)... Välimatka sellasen 15 min, eikä meillä mitään megasuorituksia odoteta, olisin vaan halunnut miehen viereen ja lähelle. Mutta että ei jaksa... tulla mun luo, olla mun kanssa. Vapaapäivänä, kun ei omien sanojen mukaan ollut mitään muuta ohjelmaa. Eilinen oli sitten totaalihiljaisuus, ei viestejä, ei nähty... Ja sama jatkuu edelleen.

Jotta että, ylireagoinko? Ja tosiaan, teinejä ei olla =)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää kun mietitään mitä se toinen mahtaa ajatella mutta ei kysytä sitä suoraan siltä itseltään.

Vierailija
2/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Update: Mies tuli kysymään lounaalle mukaan, käytiin yhdessä hänen luonaan syömässä ja juteltiin ja sitten rakasteltiin... =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovintoseksiä, uuh... ;)

Vierailija
4/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu hyvin, kaikki hyvin?

Vierailija
5/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli homma viittaa siihen, että mies ei halua lapsiarkea, vaan sinut. Eikä häntä siitä voi moittia, jos mulla olisi aikuiset lapset, niin en jaksaisi enää alakouluikäisiä 24/7, ne vaatii kuitenkin huomiota ja kuskausta ja kaikkea. Huomaan jo nyt, että kun omat lapset on vähän isompia koululaisia, en jaksa enää yhtä hyvin esim. kavereiden taaperoita.

Minusta se, että mies sanoo, että ei jaksa tulla, ei ole mikään loukkaus. Jos haluaa nähdä kaveriaan, käydä matsissa tms. niin en mäkään jaksaisi enää lähteä kyläilemään jonnekin, jossa on seurustelukumppanin lisäksi huomioitava hänen lapsensa.

Se on sitten eri juttu, haluatteko samoja asioita suhteelta. Sinä haluaisit jakaa koko arjen ja lapset ja koko paketin, mies selvästi ehkä ei halua jakaa kaikkea. Juttele miehelle avoimesti, mitä kumpikin suhteelta haluaa.

Vierailija
6/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nyt todellakin mietinnän paikka, että pystyykö ap sulattamaan sitä, että mies ei ehkä koskaan halua olla lasten kanssa tai ainakaan asua niiden kanssa. Minä en tollaseen suhteeseen pystyisi, toisen lapset tulisi hyväksyä ja heidän kanssa pystyä olemaan.

M39

Vierailija
7/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit.

Vierailija
8/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is just not that in to you.

Vierailija
9/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa joskus olla yksin.

Kestätkö sitä?

Vierailija
10/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:15"]

Haluaa joskus olla yksin. Kestätkö sitä?

[/quote]

Aivan, mulla on samanlainen suhde, eli asutaan omissa osotteissa, sillä mulla on lapsia, eikä se tarkoita, että ihan jokainen vapaapäivä tarvii olla tekemisissä...

Vierailija
11/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kersat ole kaikkien juttu. Itellä oli sama ongelma, nainen oli ihana, kersaa en jaksanut minuuttia kauempaa. Vältin aina sinne menemistä ja nautin naisestani aina kun kersa isällään. Toki ymmärsin ettei kauaa pelaa, ja pakko oli jättää, sen kersan takia. Ei omia, saati sitten jonkun toisen vieraita kersoja, ei ei ja ei!!!! Tästä sata varmasti sunkin tapauksessa kysymys.

Vierailija
12/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt mieluummin ehdottanut että "käykö jos tulen huomenna?" tms. eikä vaan niin, että sanoo ettei jaksa. Tulee mieleen joku 15-vuotias teinipoika joka inisee ettei jaksa.

Vierailija
13/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette asu yhdessä, joten silloin on ihan "normaalia" olla kummankin välillä omassa kotonaan. Ehkä lastenkin kannalta kiva, että mies ei ole ihan aina teillä, kun ei siellä edes asu. Ymmärsinkö oikein, että mies on lapseton? Ehkä hän ei aina jaksa sitä lapsiarkea ja haluaa enemmänkin tavata sinua kuin lapsiasi.

Vierailija
14/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika syvältä tuo "miehes" käytös 

34v mies

Vierailija
15/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on omia lapsia, toki hänen lapsensa ovat vanhempia kuin minun, toinen asuu jo omillaan ja toinen armeijaikäinen. Minun lapseni ovat ala- ja yläasteikäisiä.

Ja nythän siis ton mun avauksen pointti oli just se, että mies ei jaksanut tulla... Eikä tosiaan mitään mainintaa, että "tänään en tule, mutta huomenna sitten" tmv. Ei mtn, tokaisi vaan ettei jaksa.

ap

Vierailija
16/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, ei lapsia. Välillä yhdessä, välillä erikseen. Kummallakin oma kämppä. Soitellaan joka päivä, nähdään viikonloput paitsi lomat yhdessä. Nyt niin la kavereilla, pe ja su omissa oloissa. Tänään reissuun yhdessä. Ollaan naimisissa. Ei tunnu yksinäiseltä, ollaan yhdessä mutta erikseen. Tavattiin aikuisina. Luottoa ja rakkautta on, naurua ja vipinää.

Vierailija
17/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ylireagoit, mutta mikäs siinä. Kai kuitenkin lepyt pian? :)

Vierailija
18/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, voi olla, että mies ei jaksa sitä lapsiarkea... Mutta se kuitenkin on sitä mun arkea ja elämää ja minä haluan kumppanin elämään sitä koko elämää yhdessä, lasten kanssa ja ilman. Mies senkin kyllä tietää, asiasta on puhuttu eikä ole siinä kohtaa sanonut, ettei hän haluaisi samaa. Mutta mistä minä tiedän, vaikka asia olisikin niin, että haluaa vaan minut, mutta ei ns. koko pakettia...

Vierailija
19/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Joo, lepyn pian, kun en jaksa enkä tahdo murjotusta, puhumattomuutta ja läheisyyden puutetta kovin kauaa =) Toistaiseksi vielä "murjotan", mutta...

Ja 13 oli siis myös ap...

ap

Vierailija
20/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:24"]On kyllä aika syvältä tuo "miehes" käytös 

34v mies
[/quote]

Vitut olet itsekään mikään mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi